Peugeot 308 GTi v dir za tekmeci

Foto: Peugeot Peugeot 308 GTi Foto: Peugeot Peugeot 308 GTi Foto: Peugeot Peugeot 308 GTi Foto: Peugeot Peugeot 308 GTi Foto: Peugeot Peugeot 308 GTi Foto: Peugeot Peugeot 308 GTi Foto: Peugeot Peugeot 308 GTi Foto: Peugeot Peugeot 308 GTi Foto: Peugeot Peugeot 308 GTi Foto: Peugeot Peugeot 308 GTi Foto: Peugeot Peugeot 308 GTi Foto: Peugeot Peugeot 308 GTi Foto: Peugeot Peugeot 308 GTi Foto: Peugeot Peugeot 308 GTi
Peugeot 308 GTi je udaril na polno. Francoski atlet je pokazal čekane golfu GTI, focusu ST, leonu cupri in drugim.
Oglej si celoten članek

Peugeot je uradno predstavil dolgo najavljenega 308 GTi, potem ko so se na spletu že znašli podatki iz njegove brošure, povrh vsega pa še fotografija avta, ki jo je nekdo posnel, ko je na nekem parkirišču naletel na nezakritega lepotca.

308 GTi po modelu 208 GTi skratka drugi "hot-hatch" znamke, ki v prihodnje obljublja precej opaznejšo prisotnost v tej kategoriji vozil, s čimer želi poudariti svoje znanje na področju izdelave zmogljivih avtomobilov in njihovih pogonov.

308 GTi po zunanjem videzu sicer ne deluje posebej bahavo, dejansko je precej podoben različici 308 GT, ki je nekakšna vmesna stopnja do povsem običajnega 308, le da ima GTi zadaj pravo dvojno izpušno cev in svojstvena kolesa.

Podvozje je od "civilistov" znižano za 11 milimetrov, volan deluje neposredneje in je prisekan, ESC je mogoče povsem izklopiti. Športni sedeži so oblečeni v kombinacijo usnja in alkantare z rdečimi šivi, športno armaturno ploščo obkroža obilica kroma ter napisi o poreklu avta.

Kar 124 kW (168 KM) na liter prostornine

Posebnost avta pa je prav gotovo motor, saj za razliko od tekmecev Francozi uporabljajo 1,6-litrsko izvedenko svojega THP bencinarja, ki so ga uporabili že pri divjaškem modelu RCZ R. Tako kot denimo pri golfu GTI (2,0 litra) ga ponujajo v dveh različicah in sicer s 184 kW (250 KM) ter 200 kW (270 KM). Oba imata 330 Nm navora, menjalnik je šeststopenjski ročni.

Močnejšo izvedenko je mogoče na zunaj prepoznati po 19-palčnih platiščih, kar je palec več kot pri 184-kilovatnežu, razlika je tudi med ovinki, kjer se voznik močne izvedenke lahko zanaša na diferencial z omejenim zdrsom. Do prve stotke potrebuje okroglih 6 sekund, šibkejša je 0,2 desetinki počasnejša. 

Cena še ni znana, prodaja se prične jeseni. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.