Peugeot 308 prenovljen in posodobljen

Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Prenovljeni peugeot 308
Prenovljeni peugeot, ki je pri nas že naprodaj, prinaša sveže linije, več opreme že v osnovnem paketu in inovativno tehnologijo s težnjo po nižji porabi in emisijah. Začetna cena je 12.280 evrov.
Oglej si celoten članek

Pri Peugeotu so pomladili celotno paleto vozil z oznako 308, tako kombilimuzino in karavan (SW) kot kupe kabriolet (CC).

Zdaj tudi z LED-tehnologijo
Oblikovne spremembe so najbolj vidne na prednjem delu vozila. Mere ostajajo enake kot pri predhodniku, spremembe pa poudarjajo atletsko noto vozila. Na novo so ustrojili odprtino za zrak in jo obrobili s kromom, sprednji žarometi so podkrepljeni z LED-tehnologijo dnevnih luči, če je 308 opremljen s ksenonsko dinamični žarometi, pa so slednji v temnejši barvi titana. Nos avtomobila krasi tudi nov emblem, ki smo ga spoznali že pri novi limuzini 508.

Zadek je dobil nov športni odbijač, ki je serijsko na voljo že pri osnovni stopnji opreme (Access), dodana je letvica iz kroma, logotip pa je za razliko od predhodnika pomaknjen nekoliko višje. Nove so tudi barve karoserije. Kupci lahko izbirajo še med dodatnimi tremi barvami, rjavo in dvema odtenkoma modre.

Notranje mere ostajajo enake, tudi spremembe so minimalne. Novo je oblazinjenje, sredinska konzola je pri opremi (Allure) v svetleči črni barvi, drugače pa v sivi barvi.



Izpopolnjen sistem stop & start
Na voljo so štiri bencinske in štiri dizelske različice, pri vseh so optimizirali in imajo nižjo porabo in izpuste CO2. Razpon moči pri bencinskih je od 72 kW (98 KM) do 147 kW (200 KM) v različici Gti, pri dizelskih pa od 68 kW (92 KM) do 120 kW (163 KM).

Prenovljeni peugeot 308 ponuja inovativno mikrohibridno tehnologijo e-HDi, ki vključuje sistem stop & start nove generacije. Ta temelji na kombinaciji dizelskega motorja 1,6 HDi (112 KM) Euro5 in obrnljivega alternatorja, ki zagotavlja funkcijo stop & start. Podprt je s krmilnim sistemom (Volt Control) ta alternator med pojemki hitrosti zajema energijo in jo shranjuje v baterijo, da jo ob speljevanju lahko porabi za dodatno moč (e-booster). Celoten sklop e-HDi omogoča 15-odstotno zmanjšanje porabe goriva med mestno vožnjo, za 5 g/km manjši izpust CO2 po porabi goriva v homologiranem ciklu, za 40 odstotkov hitrejši zagon motorja (400 ms) kot pri sistemu stop & start z okrepljenim zaganjalnikom, aktiviranje prekinitve delovanja motorja že od hitrosti 20 km/h v različici z ročnim menjalnikom oziroma od 8 km/h z robotiziranim menjalnikom in prijetnejšo uporabo sistema (tiho delovanje, brez tresljajev).



Več opreme že v osnovnem paketu
Na voljo so štirje paketi opreme Access, Active, Allure, in GTi, oprema feline pa je od zdaj na voljo le še pri modelu CC. Že osnovni paket je bogatejši od primerljivih nivojev pri predhodniku in serijsko ponuja tudi tempomat, meglenke in športne odbijače, v nivoju Active so dodali dnevne luči s tehniko LED, tipalo za dež, samozatemnitveno vzvratno ogledalo ter 16-palčna platišča iz lahke litine. Panoramsko stekleno streho, električno zložljivi zunanji ogledali, parkirna tipala zadaj in 17-palčna platišča iz lahke litine so serijsko na voljo pri opremi Allure, najvišji nivo opreme GTi pa prinaša še oblazinjenje v kombinaciji usnja in tkanine, nov usnjen volanski obroč z logotipom GTi in nova 18-palčna platišča iz lahke litine.

Na začetku akcijske cene
Za najcenejši petvratni model z opremo Access in 1,4-litrskim VTi motorjem in akcijsko ponudbo boste odšteli 12.280 evrov.

Po ceniku boste za karavana odšteli 16.690 evrov, za model CC pa 24.000. Uvoznik tudi za ta modela ponuja akcijski popust do konca avgusta, in sicer 3.600 evrov za model SW in 5.000 evrov za model CC.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.