Peugeot, ki te strese

Foto: Žurnal24 Litij-ionske baterije se napolnijo v šestih urah, do 80 odstotkov pa v pol ure.
Peugeot bo konec leta 2010 ponudil nov električni avtomobil, ki so ga Francozi poimenovali ion. Uporabljal bo litij-ionske baterije, njegova avtonomija pa bo 130 kilometrov.
Oglej si celoten članek

Peugeot je pionir na področju električnih vozil – prvak je električni 106, prodajan med 1995 in 2003. Francozi pa tudi v prihodnje nameravajo ostati pomemben akter na trgu sodobnih električnih vozil. Do konca leta 2010 naj bi bili med prvimi proizvajalci v Evropi, ki bodo trgu ponudili 100-odstotni električni avtomobil.

Peugeot ion, razvit v sodelovanju z družbo Mitsubishi Motor Company (MMC), je namenjen tako individualnim kupcem kot podjetjem in ustanovam, ki imajo potrebe zlasti po mestni in obmestni vožnji. Avto ima 4 vrata, 4 sedišča; v dolžino meri 3,48 metra; obračalni krog je 4,5 metra. Ta električni avto nudi največjo moč 47 kW (64 KM) in navor 180 Nm ter razvije največjo hitrost 130 km/h. Avtonomija je povsem zadovoljiva (130 km pri standardnem evropskem ciklu vožnje), litij-ionske baterije pa se napolnijo v šestih urah na klasični vtičnici 220V oziroma do 80 odstotkov v 30 minutah, zahvaljujoč sistemu za hitro napajanje. S temi značilnostmi se lahko ta mestni avtomobil "brez izpuha" postavi ob bok majhnemu avtomobilu s termičnim motorjem. Avto ponuja inovativne usluge kot klic v primeru sile (lokaliziranje ponesrečenega vozila in aktiviranje pomoči), pa tudi sledenje in prikaz podatkov (stanje baterij, prevoženi kilometri, kilometri do servisnega vzdrževanja …).

Ion ilustrira Peugeotovo težnjo učinkovitega akterja nove avtomobilske realnosti, kar znamka manifestira z razvojem in nudenjem novih rešitev, ki odgovarjajo mobilnosti v mestih in na krajših razdaljah. Tako bosta v roku dveh let kupcem na voljo dve dodatni ponudbi v obstoječi prodajni paleti: ion, konec 2010, pomladi leta 2011 pa še 3008 HYbrid4, ki bo opremljen s tehnologijo, ki bo omogočala veliko praktičnost uporabe (147 kW / 200 KM, štirikolesni pogon in najnižjo emisijo CO2 99g/km).

Obe ponudbi se bosta pridružili paleti vozil s termičnimi motorji, ki so vedno učinkovitejši, tako dizelski HDi FAP kot bencinski (VTi, THP) z zmerno porabo in izpuhom: 107 z 106 g/km CO2, 207 z 99 g, 308 z 120 g, 3008 z 130 g, 407 z 129 g.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.