To je novo v prenovljenem peugeotu 208

Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 208 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 208 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 208 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 208 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 208 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 208 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 208 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 208 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 208 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 208 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 208 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 208
Peugeot je v Slovenijo pripeljal prenovljeni majhen mestni model 208, pri katerem je največ novosti pod pločevino.
Oglej si celoten članek

Na predstavitvi je bilo poudarjeno, da je peugeot 208 eden od ključnih modelov v strategiji znamke in da je s prenovo, ki je bolj korenita kot so običajno medgeneracijske prenove, prevzel vse slogovne in tehnične elemente znamke, ki jih je kot prvi uvedel peugeot 308.

Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 208

Prenova ni bila le oblikovna, ampak sta v precejšnji meri spremenjena tudi uporabniški vmesnik in infotainment. Od prej so sicer ostali prepoznavni slog, tehnološke lastnosti, skrb za voznika in asistenčni sistemi, ki so nekateri serijski drugi pa doplačilni. Tudi notranjost je ostala enaka, vključno s prtljažnikom, ki v osnovni konfiguraciji meri 309 litrov.

Zunaj so prepoznavne predvsem novosti, ki jih je prinesla sprememba identitete znamke. Na  prednji maski je tako novi Peugeotov logotip, novi so tudi tridelni žarometi in dnevni "trojni krempeljci", drugačen pa je tudi odbijač. Na boku je mogoče videti novo oblikovana 16- ali 17-palčna platišča, nova je tudi oblika črk v oznakah različice. Na električni je po novem namesto malega velik E.

Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 208

Novi sta dve karoserijski barvi, siva selenium in rumena aguenda, ki je na voljo serijsko. Zadek pa krasijo drugačne luči v LED tehniki, napis Peugeot namesto logotipa in nova HD vzvratna kamera.

Notranjost prinaša prenovljeno oblazinjenje z novimi barvami, z najvišjo opremo pa je ob doplačilu na voljo tudi alkantara. Bolj sofisticiran je postal tudi i-cockpit z digitalno armaturno ploščo, ki je še naprej na voljo tudi v 3D izvedbi, na novo pa je urejen še 10-palčni zaslon za dotik z infotainmentom, ki je elemente prevzel od novejšega peugeota 308.

Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 208

Na voljo je upravljanje v slovenskem jeziku, za doplačilo je mogoče dobiti povezljivo navigacijo znamke TomTom. Na voljo so tudi "over the air" posodobitve zemljevidov in infotainmenta ter upravljanje avtomobila s pomočjo pametnega telefona.

Peugeot 208 bo po novem na voljo v treh različicah opreme. Osnovna bo active, v kateri so med drugim že vključeni LED žarometi, 16-palčna jeklena platišča, i-cockpit in možnost brezžičnega zrcaljenja pametnega telefona na 10-palčni zaslon.

Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 208

Srednja oprema allure bo temu med drugim dodala 16-palčna lita platišča, parkirna tipala in višjo sredinsko konzolo v notranjosti, najvišja oprema GT pa tudi 17-palčna platišča in HD vzvratno kamero. Pri Peugeotu so sicer različice opreme zasnovali tako, da bi se bodoči lastniki odločali zanje brez posebnega dodatnega dokupovanja opreme.

Nekaj sprememb je tudi pod motornim pokrovom. Osnovo predstavlja 1,2-litrski bencinski motor z močjo 55 ali 74 kilovatov v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Više sta dve različici 48-voltno hibridizirana 1,2-litrska turbobencinska trivaljnika z močjo 74 ali 100 kilovatov, ki delujeta v kombinaciji z dvosklopčnim menjalnikom e-DCT. Elektromotor je vgrajen v ohišje menjalnika in tudi precej sodeluje v vožnji.

Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 208

Električni peugeot e-208 je po novem na voljo v dveh različicah. Ostaja dosedanja različica s 100-kilovatnim elektromotorjem in kapaciteto baterije 50 kilovatnih ur, ki zadostuje za do 362 kilometrov vožnje. Nova pa je bolj zmogljiva različica z močjo 115 kilovatov in baterijo s kapaciteto 54 kilovatnih ur, ki lahko prevozi do 410 kilometrov. Polnjenje baterije na hitri 100-kilovatni polnilnici sicer traja dobre pol ure, na hišnem priključku pa je baterija polna v dobrih 11 urah.

Za osnovno različico peugeota 208 bo treba odšteti 15.990, v primeru financiranja bo tisoč evrov cenejši. Najdražji peugeot e-208 stane 35.850 evrov, vendar mu ceno precej zmanjšata popust za financiranje in subvencija Eko sklada. V Sloveniji je bilo sicer od leta 2012 prodanih več kot 8.000 peugeotov 208, kar je 800 na leto. Pri uvozniku računajo, da bodo tudi v preostalih mesecih letošnjega leta prodali vsaj 750 avtomobilov, od katerih naj bi bila dobra desetina električnih.

dezurni@styria-media.si

Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 208

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.