Predhodnikove (getzove) velike čevlje bo zaradi njegove tržne uspešnosti težko zapolniti. Imajo pa za to pri Hyundaiu pripravljenega več kot zadostnega i20, ki z novo nomenklaturo začenja tudi novo obdobje oblikovno všečnega, dinamičnega in kakovostno izdelanega predstavnika B-razreda.
I20 se je, kot je to danes v navadi, v dolžino potegnil za 11 centimetrov, tako da meter zdaj pokaže 394 centimetrov. Tudi pri medosju je razlika občutna, saj se pet dodatnih centimetrov v notranjosti te velikosti gotovo pozna. Z oblikovnega stališča gre nedvomno za velik napredek, saj se je i20 znebil "korejskega" videza, tako da zdaj veliko samozavestneje pelje ob boku dinamičnih evropskih konkurentov, kot so ford fiesta, peugeot 207 in podobni. Napredek je bil narejen tudi v notranjosti, tako glede uporabljenih materialov, ergonomije kot tudi serijske opreme in tiste proti doplačilu. I20 tako nudi veliko več vsebine, vprašanje je le, ali je enako skromna kot pri predhodniku ostala tudi cena.
Udobna in primerno prostorna notranjost
Pri notranjosti lahko še zapišemo, da je ta zdaj uporabniku prijaznejša, preglednost je
dobra, sedenje in položaj za volanom prav tako. Količina prostora na zadnji klopi je pričakovana,
je pa res, da se streha zaključuje položneje kot pri konkurentih, kar pomeni nekaj več prostora,
namenjenega glavam. Prtljažnik s svojimi 295 litri prav tako sodi v zgornjo polovico, res pa je, da
rekorder kljub temu ni. In to lahko zapišemo za celoten avtomobil, ki je veliko pridobil in zdaj
lovi priključek s konkurenco, presežkov pa vseeno ne zmore ponuditi.
Po besedah uvoznika je i20 narejen tako, da naj bi dosegel pet zvezdic na varnostnih trkih EuroNCAP. O tem, kako se bo odrezal, bomo poročali, takoj ko bo ta test tudi opravljen.
Pestra motorna paleta
Motorno paleto za zdaj sestavljajo trije motorji. Osnovni je 1,2-litrski bencinski, ki zmore
57 kW ali 78 KM. Stopnico višje je 1,4-litrski bencinski brat, ki razvije 73 kW ali 100 KM,
dizelske barve pa zastopa enako velik CRDi agregat s 55 kW ali 75 KM. Kasneje bodo prišli še drugi
agregati, med njimi tudi 1,6-litrski, 93-kilovatni (126 KM) bencinar. Pri dizlih pa bo
izbira
kmalu
še veliko bogatejša, saj bodo na voljo še močnejši – 1,4-litrski dizel s 66
kW ter dve različici 1,6-litrskega plinsko-oljnega agregata s 85 oziroma 94 kilovati (115 oziroma
126 KM). Menjalniki so glede na različico trije, in sicer osnovo predstavlja petstopenjski ročni,
močnejša dizla pa sta opremljena s šeststopenjskim. Stranka se lahko odloči tudi za štiristopenjsko
avtomatiko.
Cene se začnejo pri 9.990 evrih, kolikor stane različica life z 1,2-litrskim motorjem. Bolje opremljen comfort je 600 evrov dražji. Njegova cena z 1,4-litrskim motorjem je 11.490 evrov, za comfort+ je potrebnih dodatnih 500 evrov, za style pa tisočak. Dizelsko gnanega (1,4 CRDi LP z 55 kW) i20 lahko dobite za najmanj 12.490 evrov, za takšnega s paketom style pa boste morali seči v žep po 13.990 evrov. ESP pa, če ni del serijske opreme, zahteva 400 evrov doplačila.