NP300 je tako poltovornjak ali bolje rečeno delovni stroj, ki zaradi zmogljivega štirikolesnega pogona pride tudi tja, kjer se ceste končajo in se prične divjina. Nissan NP300 pick up izhaja iz modela D22 pick up, od katerega prevzema tudi oblikovne posebnosti. Vozilo ni lepotec, a se to niti ne trudi biti. Vseeno mu oblikovno brezčasnost zamerimo, saj bi enako oblikovan model lahko prišel z Nissanovih proizvodnih trakov tudi deset in več let nazaj.
Enostavno in uporabno
Notranjost je prostorna in urejena enostavno vprid večji uporabnosti na terenu. Na voljo je
različica z enojno in dvojno kabino, v primeru slednje je v notranjosti prostora za pet oseb, tiste
zadaj bodo sedele bolj za silo. Voznikov delovni prostor je urejen, pregleden, na zgornjem
delu sredinske konzole najdemo kvalitetno avdionapravo, a narekuje zgolj dvema zvočnika, ki
povrh vsega nista aktivna. Celotna notranjost tako deluje zelo pusto, povprečen vtis pusti celo
sredinsko naslonjalo, ki ni nastavljivo in je zato prenizko.
Konkretne mere in zmogljivosti
Pick up v dolžino meri spodobnih 5020 oziroma 5045 milimetrov, v širino pa ne glede na
različico vedno 1825 milimetrov. Medosna razdalja znaša 2950 milimetrov. Keson, odprt nakladalni
prostor, je eden največjih v razredu in pri različici z enojno kabino meri v dolžino 2235 in v
širino 1465 milimetrov. Pri različici z dvojno kabino je prostora v kesonu še vedno dovolj, saj
njegova dolžina znaša 1485 milimetrov.
Verzija z enojno kabino lahko vleče prikolico z maso do 2800 kilogramov. Za različico z dvojno kabino znaša dovoljena masa prikolice z zavoro 3000 kilogramov. Nosilnost znaša v primeru različice z enojno kabino 1135 kilogramov, sicer pa 1080 kilogramov.
Kultiviran pogon
Motor, ki so ga pri Nissanu namenili modelu NP300 pick up, je 2,5-litrski turbodizelski in
razvije 98 kW ali 133 KM in 304 Nm največjega navora pri 2000 vrtljajih na minuto. Motor dobro
prijemlje že pri nizkih obratih, saj nudi že od 1500 vrtljajev ves potreben navor, hkrati pa ga ne
razganja od moči kot nekoliko močnejše motorje pri konkurentih. Obenem ga odlikuje tudi mirno in
relativno tiho delovanje, tako da trušč v notranjosti ni moteč.
Povprečna poraba po tovarniških podatkih znaša dobrih devet litrov plinskega olja. Pogon je v osnovi speljan na zadnji kolesni par, po potrebi pa lahko voznik preklopi tudi na štirikolesnega. Težje prevoznemu terenu je namenjen reduktor, skupaj z 230-milimetrsko oddaljenostjo od tal pa to pomeni zelo dobre terenske zmogljivosti. Pick up tako premaga vzpetine z 31-stopinjskim vstopnim kotom in zmore bresti po vodi z globino 45 centimetrov.
Začne se pod 18.500 evrov
Opremski paketi so trije in sicer XE, SE in LE. Pri osnovni različici to pomeni sistem ABS,
dve zračni varnostni blazini, mehansko delno zaporo zadnjega diferenciala, reduktor, tahometer in
še kaj bi se našlo. Paket opreme SE je bogatejši za klimatsko napravo in prednje meglenke.
Najbogatejši paket LE pa primakne še radio s CD-predvajalnikom, elektrifikacijo stranskih stekel in
ogledal ter daljinsko centralno zaklepanje.
Cene se pričnejo pri 18.490 evrih, na kolikor cenijo različico z enojno kabino in paketom XE. Za model z dvojno kabino je potrebno odšteti najmanj 20.990 evrov, pick up s paketom opreme SE stane najmanj 21.590 evrov, z najbogatejšim LE pa 22.890 evrov. Letos namerava uvoznik prodati 25 pick upov, prodajni cilji za prihodnje leto pa znašajo od 50 do 60 vozil.