Po poteh velikega brata

Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Octavia je vselej predstavljala dober nakup - kupec je za razumno vsoto dobil velik in prostoren avto s preverjeno Volkswagnovo tehniko.
Oglej si celoten članek
 

PLUSI, MINUSI

Plusi: Všečen videz nosu vozila, prostornost, razmerje cena - dobljeno, nizka poraba, veliko opreme;

Minusi: Videz zadka ne sledi nosu, robusten in glasen motor, pomanjkanje šeste prestave, na volanskem obroču ni komand za upravljanje z audio napravo;

Osvežena octavia tesno sledi večjemu bratu superbu, s katerim imajo pri Škodi velike načrte, nič drugače pa ni z octavio. Nov videz se na zunaj najbolj odraža pri obliki ksenonskih svetil, ki so dinamična in spominjajo na bumerang.

S suberbom si octavia deli skoraj identično masko hladilnika. Zadek ni bil deležen sprememb, kar do neke mere obžalujemo, saj ne sledi atraktivnemu nosu vozila. Že na prvi pogled je vidno, da Čehi s prenovljenim modelom sledijo predhodniku in ciljajo na družino z majhnimi otroki. Prostora je na pretek, prevladuje ogromen prtljažni prostor, ki pogoltne 560 litrov, ob podrtju zadnje klopi pa kar 1350 litrov prtljage. Uporabna notranjost je obogatena z napredno klimatsko napravo, nov je volanski obroč oblečen v usnje, velik plus in potrditev kakovosti izdelave ter izbire materialov je audio in navigacijski sistem z zaslonom na dotik. Tisti, ki so navajeni udobja francoskih križark na dolgih poteh, bodo pri octavii tega malo prikrajšani, se pa podvozje dobro obnese na vseh vrstah podlage, pohvali pa se lahko tudi s trpežnostjo.


Avto je poganjal stari dizelski znanec, 1,9-litrski TDI motor z vbrizgom po sistemu tlačilka-šoba, ki se je izkazal kljub "težji" nogi z nizko povprečno porabo (6,9 litra). Kljub le 77 kilovatom je zmogljivost povsem solidna, zmotila nas je le glasnost in robatost motorja, zaradi česar smo pogosto "iskali" šesto prestavo. Tudi petstopenjski ročni menjalnik povsem zadovoljivo sodeluje z motorjem, njegovo pretikanje je gladko, ročica pa je prijetna za uporabo.

Ko vse skupaj seštejemo in vemo, da za dobrih 21.000 evrov dobimo trpežen in prostoren družinski avtomobil z veliko opreme, od parkirnih senzorjev na zadku do zaslona na dotik, lahko brez dlake na jeziku rečemo da gre za racionalen nakup.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.