Policija izbrala najslabše gume

Foto: Anže Petkovšek Pnevmatike Foto: Anže Petkovšek Pnevmatike Foto: Anže Petkovšek Pnevmatike Foto: Anže Petkovšek Pnevmatike Foto: Anže Petkovšek Pnevmatike Foto: Anže Petkovšek Pnevmatike Foto: Anže Petkovšek Pnevmatike

Your browser doesn’t support HTML5 video

Your browser doesn’t support HTML5 video

Test nizkocenovne pnevmatike znamke Goodride, ki so jo pri policiji nabavili in z njo opremili celo avtomobile s provido, je pred očmi sindikatov in javnosti neuradno dokazal, da se v zaostrenih razmerah obnašajo slabše od pnevmatik bolj uveljavljenih znamk.
Oglej si celoten članek

Na pritisk medijev in policijskega sindikata so danes na poligonu ZŠAM Celje v Ljubečni pri Celju opravili test zimskih pnevmatik, ki jih je policija nedavno nabavila na javnem natečaju za vozila za nadzor s sistemom provida. Test je opravila družba AM iz Ljubljane. 

Preberite še:

Uradni rezultati bodo znani šele v ponedeljek, a je bilo že danes jasno, da so bili pomisleki upravičeni. Na policijski avto s provido so namreč med testom namestili štiri različne komplete pnevmatik znamk Goodride, Sava, Goodyear in Dunlop. Z njimi se je testno vozilo zapeljalo po mokri podlagi, zaviralo v sili in preizkušalo obnašanje v ovinkih. Pnevmatike znamke Goodride so sicer edine imele okrogle lamele dezena, medtem ko imajo preostali modeli ostrejše. 

Strokovnjak Saša Kapetanović je po testu za najboljšo za vsakdanjo rabo ocenil pnevmatiko znamke Sava, enakovredno oceno pa je dal modeloma Goodyeara in Dunlopa. Goodridove pnevmatike so se po njegovi oceni obnašale najslabše. Za dinamično vožnjo pa je Kapetanović po navedbah Roka Cvetka iz Policijskega sindikata Slovenije priporočil pnevmatike Dunlopa ali Goodyeara.

Niso za divje vožnje

"Pri zaviranju na ravnem terenu se obnaša v redu, ampak je to guma, ki je ne občutiš dobro, sploh ob kaki situaciji, ko se približaš meji zdrsa," je o pnevmatiki znamke Goodride dejal Kapetanović in izpostavil trdoto teh pnevmatik ter manjše trenje, kar v gumarskem žargonu pomeni slabši oprijem. Na vprašanje, ali bi se, če bi bil policist, počutil varnega, je dejal: "Bi se počutil varnega, dokler ne bi bilo treba v kakšni nepredvidljivi situaciji odreagirati."

Testu je prisostvoval tudi Brane Küzmič, inštruktor varne vožnje. "Če varčujemo, varčujmo kjerkoli, le pri pnevmatikah nikar," nam je dejal in izpostavil pomen zanesljivega stika avtomobila s podlago. 

Predstavnik policijskega sindikata Mitja Tavčar pa je dejal, da bi si želeli varnih policijskih vozil. To še posebej velja za vozila s sistemom provida, ki morajo pogosto voziti s hitrostjo tudi več kot 200 kilometrov na uro. "Za ekstremno vožnjo potrebujemo ekstremno dobre pnevmatike. Treba je tudi upoštevati, da so gume, ki so danes na testu, nove, tudi avtomobili so novi, vprašanje pa je, kakšne bodo čez štiri mesece in na slabših avtih. Upam, da bomo s kakšnim pravilnikom dosegli, da bodo za intervencijska vozila obvezne pnevmatike višjega ali visokega kakovostnega ranga," je dejal.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 5

  • 16:35 28. November 2013.

    Družba Am iz ljubljane? a niso to uni, ki izdajajo časopis story, playboy.... sami stručkoti :)

  • 16:30 28. November 2013.

    Kuzmič je prodana duša. Niti malo ni verodostojen. <br />Cvetkov pa je že marsikaj slabega ušpičil. Zavarovalnice ga dobro poznajo, …

  • 15:50 28. November 2013.

    Jaz tega nerazumem..policija še preverja ustreznost gum ??Kaj nebi bilo bolje da poišče ,kje je denar od mojih devidend?? kje …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.