Poraba 0,9 litra na 100 kilometrov

Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept Foto: Žurnal24 Volkswagen LX1 koncept

Your browser doesn’t support HTML5 video

Volkswagen je za avtosalon v Dohi pripravil še eno študijo varčnega avtomobila – volkswagen XL1. Koncept na 100 prevoženih kilometrov v povprečju porabi le 0,9 litra goriva.
Oglej si celoten članek

XL1 koncept je plug-in hibridno vozilo, za pogon pa je zadolžena kombinacija dvovaljnega 0,8-litrskega TDI dizelskega motorja z močjo 35 kW/48KM in elektromotorja z močjo 20 kW/27KM.

Baterije so litij-ionske, menjalnik je sedemstopenjski z dvojno sklopko, ima pa vgrajen tudi sistem za regeneracijo zavorne sile. Po tovarniških podatkih je poraba v povprečju 0,9 litra goriva na 100 prevoženih kilometrov, v zrak pa izpusti vsega 24 gramov CO2 na kilometer. Možna je tudi vožnja zgolj na električni pogon in to do 35 kilometrov, skupna avtonomija pa je okoli 545 kilometrov. Najvišja hitrost je elektronsko omejena na 160 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h pa je 11,9 sekunde.

Vozilo tehta le 795 kilogramov, posebnost pa je tudi odlična aerodinamika (koeficient upora je 0,186). Vrata se odpirajo navzgor, od modernih dodatkov so tu še LED-žarometi, pnevmatike Michelin z nižjim trenjem (spredaj 115/80 R 15 in 145/55 R 16 zadaj), klasična zunanja ogledala pa so nadomestile kamere.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.