Poteza Renaulta, zaradi katere bo elektrika še bolj zanimiva

Foto: Renault Renault zoe Foto: Renault Renault zoe Foto: Renault Renault zoe Foto: Renault Renault zoe
Renault v svoj električni program vozil uvaja pomembno novost.
Oglej si celoten članek

Renault najavlja novi lasten elektromotor z oznako R110 in največjo močjo 80 kW, ki bo najprej na voljo v modelu Zoe, ki je sicer že tretje leto zapored najbolje prodajano električno vozilo v Evropi. Pri Renaultu si nadejajo, da bodo z močnejšim pogonskim sklopom, ki ponuja več živahnosti in užitka v vožnji, na električno stran privabili širši krog voznikov.

Avto ZOE preizkuša pripravljenost Slovencev

Elektromotor R110 je kljub za 12 kW (16 KM) večji moči enako velik in težek kot njegov predhodnik z oznako R90. Voznik bo z večjo prožnostjo pridobil boljše pospeške na hitrih cestah in avtocestah, saj za pospeševanje od hitrosti 80 do 120 km/h avto rabi skoraj dve sekundi manj. Največji navor 225 Nm še vedno zagotovi že v delčku sekunde.

Foto: Renault Renault zoe

Kakšen je realni doseg?

R110 je plod strokovnega znanja Renaulta na področju električnega pogona. Zasnovali so ga inženirji iz Renaultovega Technocentra na jugozahodnem obrobju Pariza (departma Yvelines) in tovarne Cléon v Normandiji, kjer ga tudi izdelujejo. Samo dve leti trajajoči razvoj R110 je prinesel kombinacijo novosti na elektromotorju in krmilni elektroniki, ki omogočajo za 12 kW večjo moč ob enaki velikosti in teži. Poleg tega so ohranili energijsko učinkovitost elektromotorja R90.

Test: električni zoe Renault zoe ugaja v mestu, manj zunaj njega

Z uvedbo R110 ima Renault v svoji ponudbi že pet izvedenk elektromotorja z največjo močjo 44 kW, 57 kW, 60 kW, 68 kW in 80 kW, s katerimi opremljajo štiri modele povsem električnih vozil: Renaultove Kangoo Z.E., Master Z.E. in ZOE ter za Daimler Smart Electric Drive.

Foto: Renault Renault zoe

Novi elektromotor R110 bo homologiran po novem protokolu WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure), s katerim se je v Evropi od 1. septembra 2017 začelo postopno nadomeščanje protokola NEDC. Novi protokol je strožji in je namenjen temu, da se homologirani podatki približajo tistim iz dejanske rabe vozil. Pri električnih vozilih meri doseg v kilometrih. Izvaja se ga v laboratoriju z dinamometrom, nov cikel preskusov je daljši in obsega več faz, večjo hitrost ter odločnejše pospeševanje. Homologiran doseg je tako manjši in bolj podoben tistemu v dejanski rabi. Ta sprememba postopka homologacije ne spreminja realnega dosega modela zoe, ki znaša 300 kilometrov za vožnjo v mestnem in primestnem okolju. Postopek homologacije elektromotorja R110 po WLTP še ni končan. Prve ocene na podlagi protokola WLTP (doseg približno 300 km) potrjujejo najavljen dejanski doseg.

Od CE DO KP Z električnim renault zoejem pot na obalo daljša le za slabe pol ure

Android auto tudi v zoe

Novost za model zoe je tudi ta, da bo odslej naprava r-link evolution združljiva tudi s funkcijo Android Auto, ki vozniku omogoča enostaven prikaz aplikacij pametnega telefona z operacijskim sistemom Android na vgrajenem zaslonu te multimedijske naprave, na primer Waze, Deezer, Spotify, TuneIn, Skype, Messenger, Audible in še na stotine ostalih, ki so na voljo v spletni prodajalni Google Play Store.

Nova je tudi borovničevo vijolična barva.

Reli v N. Gorici Z električnim renault zoejijem na reli v Novi Gorici

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 4

  • 08:50 17. Marec 2018.

    Električni so res dragi (beri dolgoročna investicija), tako da se pred leti ob visokih obrestnih merah seveda niso splačali. Še …

  • 14:37 23. Februar 2018.

    stabo se nestrinjam to so automobili prihodnosti

  • 21:24 21. Februar 2018.

    Cena vsekakor zelo visoka,kljub državni subvenciji,da ne govorimo o najemu baterije cca80e ,pa se strošek domače polnilne postaje ki je …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.