Praska? Kaj je to?

Foto: Žurnal24 Videz lahko tudi vara. Lepota X-traila se ne skriva v njegovi zunanjosti, ampak Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Na prvi pogled bi za nissanovega mogočnega SUV-a X-trail rekli, da je nevšečen in škatlast, a nam je tudi zaradi paketa opreme premium adventure hitro prirasel k srcu.
Oglej si celoten članek

Na testu smo X-traila v preteklosti že gostili, tokrat pa v roke dobili dvolitrsko dizelsko različico s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom, bogato založeno z vso mogočo opremo in posebno barvo, odporno na praske. O praktičnem nissanu je bilo napisanega že veliko, zato se bomo tokrat raje osredotočili na njegove posebnosti.

Prva je zagotovo bogat opremski paket LE. Čeprav bi sprva ob pogledu na nissanovega X-traila sklepali, da ima špartansko oblikovano notranjost, pa boste že ob vstopu v vozilo spremenili mišljenje. Veliki usnjeni in foteljsko udobni sedeži, kamera za pomoč pri vzvratnem parkiranju, pomično strešno okno in sodoben ter zmogljiv avdiosistem BOSE z devetimi zvočniki in DVD-navigacijskim sistemom, so le del opreme premium adventure, ki jo premore testno vozilo.

Bolj kot po naštetem pa je omenjeni X-trail poseben zaradi barve "anti scratch". Nissan namreč za model X-trail in murano ponuja posebno barvo, ki sama odpravi manjše praske, na voljo pa je v dveh barvnih odtenkih, v črni in modri. Gre za poseben nanos zgornje plasti barve. Lak je s pomočjo napredne, posebej prožne smole občutno odpornejši proti praskam kot so klasični nanosi barve in laka. Zgornja plast samodejno prekrije manjše praske, ki nastanejo ob vožnji po pesku in drugih brezpotjih. Za barvo anti scratch boste morali odšteti dodatnih 750 evrov. Avtomobila na testu nismo želeli popraskati, vendar pa Nissanu verjamemo besedo, pa tudi ob koncu enotedenskega druženja, tudi po vožnji po brezpotjih, na njem nismo našli praske.

Za ceno 41.450 evrov, kolikor stane testni primerek, boste dobili zanesljiv in ne preveč požrešen dvolitrski dizelski agregat (v povprečju smo porabili 8,5 litra dizla na sto kilometrov) z zanesljivim samodejnim šeststopenjskim menjalnikom, X-trailov največji minus pa je škatlasta oblika, ki bi utegnila koga tudi odvrniti od nakupa.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.