Pravi športni geni

Foto: Žurnal24 Miata je nezgrešljiva in na cesti vedno opažena. Za njo se obrneta ona in on, ml Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
MX-5 ali miata, kot ji pravijo, je bila vedno nekaj posebnega. Danes pa je še vedno ljudski roadster, ki zmore za zmerno vsoto ponuditi pristne roadstrske užitke.
Oglej si celoten članek

V Guinnesovo knjigo pa je vpisana tudi kot najbolje prodajani roadster vseh časov.

Lansko leto je na trg prišla še različica s trdo streho, ki miati zagotavlja celoletno uporabnost. Strešni mehanizem deluje zelo dobro, odpiranje in zapiranje pa traja še vedno kratkih 12 sekund. Ima pa tudi eno pomankljivost – pogrešali smo prekrivalo, ki bi razmejevalo prtljažni prostor od tistega, ki ga, ko streho odprete, slednja zahteva. To lahko botruje tudi kakšni poškodbi prtljage, če ne boste pazljivi.

Odlagalnih prostorov v notranjosti je dovolj, sedenje je nepreklicno športno, sedeža pa imate zgolj zadovoljivi vzdolžni pomik. Hvalo si zasluži še položaj za volanom, saj so razmerja volan-menjalnik-stopalke skoraj idealne, občutek v vožnji pa odličen.


Velika po srcu in duši

1,8-litrski motor v nosu predstavlja začetek ponudbe in na papirju ne obljublja veliko, opazovalec pa bo kaj stežka verjel, da roadster v pravem pomenu besede zmore zgolj 93 kilovatov (126 KM) največje moči. Se pa v praksi izkaže za povsem zadostnega in ob pravilnem doziranju plina ter dovolj bogatemu vozniškemu znanju zmore narisati nasmeh na voznikova usta. Menjalnik premore (zgolj) pet prestavnih razmerij, pretikanje je hitro in natančno, prestavljanje pa užitek.

Zadnjega pogona zaradi zmerne moči ni čutiti, lega je zaradi zelo nizkega težišča in skoraj idealne razporeditve teže odlična, pogon pa povsem nadzorljiv. ESP lahko mirno izklopite, tudi vklopljen se ne vmešava za vsako ceno. Pri pretiravanju je dovolj le, da spustite stopalko za plin, dodate volan in miata gre ponovno kot po tirnicah. Pospešek znaša dovolj hitrih 9,3 sekunde, končna hitrost je 200 km/h. Boste pa z njo veliko raje kot divljali po avtocesti, zavili na zavito gorsko cesto in uživali v piljenju ovinkov.


Zmerna poraba in cena

Poraba  z dobrimi osmimi litri je povsem znotraj mej, enako velja za ceno, ki kljub bolj opremljenemu paketu revolution z usnjenimi sedeži, litimi platišči in ksenonskimi svetilili ostaja zmerna. Osnovna cena je tako znašala 25.716 evrov, metalna barva jo podraži za dodatnih 399 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.