Prelom pri Volkswagnu, znova uvajajo znano poimenovanje modelov

Foto: Volkswagen Volkswagen ID. polo Foto: Volkswagen Volkswagen ID. polo Foto: Volkswagen Volkswagen ID. polo Foto: Volkswagen Volkswagen ID. polo
Volkswagen uvaja novo strategijo poimenovanja modelov. Stara oznaka s številko se umika, novi električni mali avto se bo imenoval ID. polo.
Oglej si celoten članek

Volkswagen spreminja svojo strategijo poimenovanja modelov in bo dobro uveljavljena imena iz sveta motorjev z notranjim zgorevanjem prenašal tudi v svojo električno družino ID. Cilj je večja preglednost ponudbe in boljša orientacija za kupce, pravijo pri znamki.

Prvi model, ki bo ta pristop uvedel, je ID. polo, ki na trg prihaja leta 2026, ko bo model polo praznoval ravno 50 let. Konceptno vozilo, doslej ves čas poznano kot ID. 2all, se bo tako v serijski obliki prelevilo v električnega pola.

Thomas Schäfer, izvršni direktor znamke Volkswagen, je zasuk stran od strategije, uvedene leta 2018, pojasnil takole: "Naša imena modelov so trdno zasidrana v zavesti ljudi. Predstavljajo kakovost, brezčasno obliko in dostopne tehnologije. Zato jih prenašamo v električno prihodnost. ID. polo je šele začetek."

Uvedba imen ID. Polo in ID. Cross pomeni konec številčnega poimenovanja, ki ga je Volkswagen uporabljal za modele ID od predstavitve ID.3 leta 2020.

Pri Volkswagnu priznavajo, da sistem ni dosegel želene jasnosti in je kupce pogosto zmedel glede povezave med električnimi modeli in tistimi z motorji z notranjim izgorevanjem.

Čeprav bodo v prihodnje električni in klasični modeli delili ista imena in se prodajali vzporedno, bodo tehnično nepovezani ter oblikovno ločeni.

Volkswagen je potrdil mere modela ID. Polo: dolg bo 4053 mm, širok 1816 mm in visok 1530 mm – torej le malenkost večji od klasičnega Pola ter skoraj enak novemu Renaultu 4 EV.

V notranjosti bo imel 12,9-palčni osrednji zaslon, 10,9-palčni digitalni merilnik ter fizična stikala za avdio in klimatsko napravo. Volkswagen ob tem napoveduje tudi notranjost brez lepila in trde plastike, s čimer želi izboljšati kakovost materialov in zmanjšati vpliv na okolje.

Po polu GTI še električni cross

Prihodnje leto bo ID. polu sledila še njegova športna različica ID. polo GTI, ki iz koncepta ID. GTI prinaša legendarno oznako GTI v svet električne mobilnosti. Obeta se več dinamike in voznih užitkov, ob tem pa dostopnost, po kateri je bil Polo vedno znan, napovedujejo v Wolfsburgu.

Poleg ID. pola v zakriti obliki pa bodo prihodnji teden na avtosalu IAA Mobility v Münchnu premierno pokazali še koncept kompaktnega električnega suva ID. Cross Concept. Njegova serijska različica, ID. cross, bo konec 2026 na trg prišla kot električni brat naslednji generaciji bencinsko gnanega T-crossa.

Foto: Volkswagen Volkswagen ID. polo

Pri znamki zagotavljajo, da bodo z modeli ID. polo, ID. cross in vsemi ostalimi, ki bodo sledila, začeli novo dobo, v kateri bodo električni avti postali bolj dostopni kot kdajkoli prej. Pri tem znamka stavi tudi na višjo kakovost materialov, kombinacijo digitalnih in fizičnih stikal ter enostavnejši uporabniški vmesnik, kar so kot željo izpostavili številni kupci v povratnih informacijah.

Volkswagen je družino ID. uvedel leta 2018 z modelom ID.3, sledili so ID.4, ID.5, ID. buzz in največji ID.7, ki je danes vodilni električni model v Nemčiji in Evropi. Z novo strategijo pa se prihodnji modeli ID. znova vračajo k poimenovanju z imeni ne številkami. 

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 11:03 4. September 2025.

    Rad bi,da se vrne Sharan,ne vem zakaj ga nočejo več izdelovati,pa magari hibrid

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.