Prenovljeni focus s popolnim paketom cilja na sam vrh

Foto: Gregor Prebil Ford focus Foto: Gregor Prebil Ford focus Foto: Gregor Prebil Ford focus Foto: Gregor Prebil Ford focus Foto: Gregor Prebil Ford focus Foto: Gregor Prebil Ford focus Foto: Gregor Prebil Ford focus Foto: Gregor Prebil Ford focus Foto: Gregor Prebil Ford focus Foto: Gregor Prebil Ford focus Foto: Gregor Prebil Ford focus Foto: Gregor Prebil Ford focus Foto: Gregor Prebil Ford focus Foto: Gregor Prebil Ford focus Foto: Gregor Prebil Ford focus Foto: Gregor Prebil Ford focus Foto: Gregor Prebil Ford focus Foto: Gregor Prebil Ford focus
Ford je pri prenovi focusa izboljšal nekaj slabosti, predvsem multimedijo in dodal številne varnostne pripomočke, ki ga uvrščajo v razredni vrh, za nameček pa je še nadgradil vozno dinamiko, kjer mu je do zdaj konkuriral zgolj golf.
Oglej si celoten članek

Tokrat je bila prenova temeljita. Zunanjega dizajna se je dotaknila še najmanj, pa čeprav je že na prvi pogled opaziti razliko. Oblikovalci so se poglobili v njegovo bistvo, to je zagotoviti čim boljšo vozno dinamiko in taka mora biti po njihovo tudi embalaža.

Velika reža za zajem zraka bo Fordov zaščitni znak

Karoserija vozila, ki ga uvrščamo v najpomembnejši, nižji srednji razred, kjer so še Volkswagnov golf, opel astra, renault megane in drugi, je nekoliko nižja, zato je videti širši. Dinamičnost so zagotovili z izbočenim pokrovom motorja, prenovljenimi meglenkami in veliko trapezoidno aktivno režo za zajem zraka, ki bo med drugim zaščitni znak prihajajočega mondea. Prilagodljivi žarometi so lahko biksenonski. Prtljažna vrata so izdelana iz enega kosa in so lasersko varjena, kar pomeni večjo odpornost na spremenljive vremenske razmere in s tem povezanimi stroški.

Upoštevali so kritike

Foto: Gregor Prebil Ford focus Temeljito spremenjena je bila potovalna kabina. Nov je trikraki multifunkcijski volan z novimi stikali za aktiviranje različnih sistemov. Krmilni mehanizem je bil v prid boljše odzivnosti in občutkov, kaj se dogaja pod kolesi, še izboljšan. Spremenjena je bila sredinska konzola z do 8-palčnim ekranom na dotik, ki je del druge generacije sistema Sync, ki med drugim omogoča prepoznavanje glasu. Z zaslonom na dotik so se znebili kar 40 odstotkov gumbov, kar je bila pogosta kritika pri predhodniku. Nov je audio sistem, voznikom so na voljo številne funkcije za udobje, povezavo in zabavo, od klica v sili, bluetootha, avtomobil je lahko dostopna točka za povezavo s spletom.

Zaradi izolacije več udobja

Pri Fordu so izboljšali zvočno zatesnjenost potniške kabine. Tresljajev, šumov in hrupa je manj zaradi dodatnih tesnil v vratih, dodelane izolacije stekel , dodatne izolacije v predelu za kolesa ...

Izboljšali so sistem za preprečevanje naleta pri nizkih hitrostih (AEB), ki prepoznava ovire in po potrebi samodejno ukrepa vse do 50 km/h (prej 30 km/h), parkirni asistent zmore odslej prečno samodejno parkiranje in opozarja na promet med vožnjo iz parkirnega boksa, branje omejitve znakov poteka v sodelovanju med kamero in navigacijo.

Pomembna novost za varnejšo in bolj dinamično vožnjo je sistem ESC, ki prepoznava dogajanje na cestišču, na primer, ali je vozišče suho, ali spolzko, prilagaja se tudi vozniškemu stilu, ali gre za bolj dinamičnega, ali umirjenega voznika. Sistem na podlagi pridobljenih podatkov reagira še preden kolesa zdrsnejo.

Foto: Gregor Prebil Ford focus

Dolg seznam ponudbe pogonskih agregatov

Motorna paleta je bila posodobljena in izboljšana, tako kar zadeva nižjo porabo, kot emisije CO2. Seznam ponudbe je zelo dolg, skoraj trikrat daljši kot leta 1998. Kupcem je na voljo šest stopenj opreme, tri karoserijske različice - limuzinska štirivratna, petvratna kombilimuzina in karavanski model, ter pet- in šeststopenjski ročni menjalnik, oziroma samodejni menjalnik powershift.

Na bencinski strani je osnovni 1,6-litrski Ti-VTC štirivaljni agregat z 63 kilovatov moči (85 KM), ki v kombinaciji z ročnim petstopenjskim menjalnikom po ceniku stane najmanj 17.090 evrov. Omenjeni agregat je na voljo še v zmogljivejši različici z 92 kilovatov moči (125 KM), ki stane najmanj 20.630 evrov. 1,0-litrski turbo trivaljnik Ecoboost je že uveljavljen in je na voljo v različici s 74 kilovatov moči (100 KM), oziroma 92 kilovatov moči (125 KM) ter ceno 17.870 evrov, oziroma 18.880 evrov.

Velika novost je 1,5-litrski Ecoboost v dveh različicah, in sicer z 110 in 134 kilovatov (150 in 182 KM) moči. Prvi s ceno vsaj 20.930 evrov, zmogljivejši, ki prihaja v kombinaciji z najbogatejšim paketom opreme, pa 25.100 evrov.

Na dizelski strani je novost 1,5-litrski štirivaljnik z 70 ali 88 kilovatov (95 oz. 120 KM) moči, obljubljeno porabo 3,8 litra in izpusti 98 gramov. V šibkejši različici stane 19.190 evrov in 20.920 evrov v zmogljivejši. Na ceniku je tudi dvolitrski TDCi dizelski agregat s 110 kilovatov moči (150 KM), ki stane najmanj 24.570 evrov.

Na prav vse različice pri Fordu ponujajo akcijskih 4.100 evrov popusta. Petvratnik je od limuzine dražji za 400, karavan pa za 710 evrov. Letos nameravajo pri nas prodati 900 focusov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.