PLUSI, MINUSI |
|
Plusi: Oblika, prostornost, udobje, podvozje, vozne lastnosti, lega, menjalnik, volan, nadzor nenadejane menjave pasu. Minusi: Vstopanje oteženo zaradi nizke strehe, za odtenek preslaboten motor. |
Passat CC je lepo oblikovan avtomobil. Prednji konec je nizek, avto kot celota
zelo širok, blatniki napihnjeni, bočna silhueta in konec strehe pa kupejevska. Na cesti je opažen,
kakor tudi vi z njim. Se pa ob tem poraja vprašanje prostornosti, če ne na sprednjih sedežih, pa na
tistih v drugi vrsti. Ob vstopanju vas zna presenetiti nizka streha, zaradi katere morate glavo
skloniti bolj kot navadno. Kakšen centimeter zna zmanjkati le pri prostoru za glavo zadaj sedečih,
je pa za povprečno raslega prostora več kot dovolj.
Eleganca in športnost
Pozdravi vas zelo prijetna notranjost, materiali so vrhunski, stikala, merilniki in
sredinska konzola pa zelo moderni. Na zadnji domuje tudi velik zaslon, s katerim narekujete
delovanje avdio- in navigacijske naprave, spremljate delovanje klimatske naprave in še kaj,
upravljate pa ga prek zaslona na dotik. Prednja sedeža sta tako kot zadnja dva zelo športna in
nudita več kot dovolj bočnega oprijema. Tkanina je prijetna na videz in otip, tako da usnja nismo
pogrešali.
Volan in prestavna roica sta šolski primer športnosti in informativnosti nad dogajanjem pod kolesi. Prestavljanje šeststopenjskega menjalnika je natančno in hitro. Prostor je zračen in svetel, za kar gre med drugim zahvala tudi velikemu strešnemu oknu. Prtljažnik je netipičen za kupe, saj se ga ne bi branila nobena limuzina, zmore pa pospraviti 532 litrov.
|
Odpiranje lično obdelanega prtljažnika je avtomatsko, zapreti pa ga mora roka. © Jakob Helbl |
Lega na cesti je prav tako v sameh vrhu, saj sta podvozje in vzmetenje športno trda, a vseeno nudita potnikom zadostno mero udobja ob bolj lagodni vožnji. Pri tem je treba izpostaviti doplačljivo električno nastavljivo vzmetenje, ki podobo še izboljša, hkrati pa da vozniku možnost izbire trdote vzmetenja.
|
Notranjost je udobna in nemško prestižna. © Jakob Helbl |
Poraba zahvaljujoč relativno majhni prostornini motorja in pridanemu turbopuhalu ostaja zmerna, enako si upamo trditi tudi za ceno. Vseeno pa zadnja ni nizka.