Prestiž po volfsburško

Foto: Žurnal24 Lega na cesti je odlična, zahvala za to gre električno nastavljivemu vzmetenju, Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
S passatom CC je VW odmevno stopil v vedno bolj zaželeni razred prestižnih kupejevskih limuzin.
Oglej si celoten članek
 

PLUSI, MINUSI

Plusi: Oblika, prostornost, udobje, podvozje, vozne lastnosti, lega, menjalnik, volan, nadzor nenadejane menjave pasu.

Minusi: Vstopanje oteženo zaradi nizke strehe, za odtenek preslaboten motor.

Razred štirivratnih kupejev je uspešnica. Tržno nišo je prvi izkoristil proizvajalec s trikrako zvezdo, Volkswagen pa je temu kot prvi sledil. Pa to ni zadosten dokaz o uspehu. Dokaz zato gre iskati v konkurenci, ki ju hiti posnemati, v Parizu pa smo videli kar nekaj tovrstnih primerov.

Passat CC je lepo oblikovan avtomobil. Prednji konec je nizek, avto kot celota zelo širok, blatniki napihnjeni, bočna silhueta in konec strehe pa kupejevska. Na cesti je opažen, kakor tudi vi z njim. Se pa ob tem poraja vprašanje prostornosti, če ne na sprednjih sedežih, pa na tistih v drugi vrsti. Ob vstopanju vas zna presenetiti nizka streha, zaradi katere morate glavo skloniti bolj kot navadno. Kakšen centimeter zna zmanjkati le pri prostoru za glavo zadaj sedečih, je pa za povprečno raslega prostora več kot dovolj.
 
Eleganca in športnost
Pozdravi vas zelo prijetna notranjost, materiali so vrhunski, stikala, merilniki in sredinska konzola pa zelo moderni. Na zadnji domuje tudi velik zaslon, s katerim narekujete delovanje avdio- in navigacijske naprave, spremljate delovanje klimatske naprave in še kaj, upravljate pa ga prek zaslona na dotik. Prednja sedeža sta tako kot zadnja dva zelo športna in nudita več kot dovolj bočnega oprijema. Tkanina je prijetna na videz in otip, tako da usnja nismo pogrešali.

Volan in prestavna roica sta šolski primer športnosti in informativnosti nad dogajanjem pod kolesi. Prestavljanje šeststopenjskega menjalnika je natančno in hitro. Prostor je zračen in svetel, za kar gre med drugim zahvala tudi velikemu strešnemu oknu. Prtljažnik je netipičen za kupe, saj se ga ne bi branila nobena limuzina, zmore pa pospraviti 532 litrov.

Odpiranje lično obdelanega prtljažnika je avtomatsko, zapreti pa ga mora roka. © Jakob Helbl

 
Motor v nosu je osnovni bencinski, poznan iz drugih hišnih modelov. Nudi dovolj moči ob pomoči turbopuhala, se pa včasih malce bojuje z maso avtomobila. Da ne bo pomote, moči in navora ima povsem dovolj. Tudi nabiranje in podajanje moči je zvezno, delovanje šestopenjskega menjalnika pa hitro in natančno. Vseeno pa bi glede na izgled in imidž, ki ga kot štirisedežni kupe izžareva, želeli močnejši, po možnosti šestvaljni motor v nosu. Passata CC požene do končnih 222 km/h in od 0 do 100 km/h pospeši v 8,6 sekunde.

Lega na cesti je prav tako v sameh vrhu, saj sta podvozje in vzmetenje športno trda, a vseeno nudita potnikom zadostno mero udobja ob bolj lagodni vožnji. Pri tem je treba izpostaviti doplačljivo električno nastavljivo vzmetenje, ki podobo še izboljša, hkrati pa da vozniku možnost izbire trdote vzmetenja.

Notranjost je udobna in nemško prestižna. © Jakob Helbl

 
Z varnostnega stališča pa bi izpostavil sistem zaznave voznega pasu, katerega delovanje je za sedaj najboljše med primerljivimi izdelki (čeprav maloštevilnimi) hvalimo, doplačilo zanj pa priporočamo. Sistem s pomočjo kamere v vetrobranskem steklu zaznava položaj vozila in z blagim zasukom volana popravi smer, če se le-to preveč približa črti na cesti. Sistem smo preizkusili v praksi in dosegli, da je avto pri hitrosti okoli 160 km/h samodejno izpeljal ovinek, je pa res da sistem po parih sekundah voznika opozori naj prime volan in če ta tega ne stori se sistem ugasne.

Poraba zahvaljujoč relativno majhni prostornini motorja in pridanemu turbopuhalu ostaja zmerna, enako si upamo trditi tudi za ceno. Vseeno pa zadnja ni nizka.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.