Prihaja opel mokka X

Foto: Opel Opel mokka X Foto: Opel Opel mokka X Foto: Opel Opel mokka X Foto: Opel Opel mokka X Foto: Opel Opel mokka X Foto: Opel Opel mokka X Foto: Opel Opel mokka X Foto: Opel Opel mokka X Foto: Opel Opel mokka X
Opel je ob medgeneracijski prenovi mokki, poimenoval jo je mokka X, vgradil napredne tehnologije, ki smo jih spoznali pri novi astri, posodobil videz in intergriral najnovejše sisteme povezljivosti, ki so del novega infotainmenta. Nov je tudi turbo bencinski motor.
Oglej si celoten članek

Mokka je prišla na trg leta 2012. Bila je med prvimi predstavniki malih športnih križancev, med nosilci trenda športnih križancev, ki so se v samo štirih letih podakih JATO Dynamics zavihteli na sam vrh po priljubljenosti v Evropi. Danes si zaradi izjemnega rasta prodaje tega segmenta (v Sloveniji je v primerjavi z letom 2014 skoraj 40-odstoten) nobena znamka ne more in ne sme privoščiti, da v svoji ponubi nima vsaj enega predstavnika SUV razreda. Opel je od leta 2012 do danes prodal že preko pol milijona mokk, kar je dokaz, kako dobra odločitev je bila, da so bili med prvimi, ki so mali SUV ponudili kupcem.

Mokka X premierno v Ženevi

Foto: Opel Opel mokka X Zgodbo mokke dopolnjuje mokka X, ki se bo svetovni javnosti prvič predstavila na 86. avtomobilskem salonu v Ženevi (3. do 13. marec 2016). V Sloveniji bo na prodaj v drugi polovici leta.

Mokka kot prva uvaja črko X ob imenu modela, ki bo v prihodnje nakazovala na športne (SUV) in mestne terence (crossover) znamke Opel. Ob prenovi so ji namenili novo Oplovo oblikovalsko filozofijo - prednja maska je v obliki krila, posebnost je grafika LED žarometov z izrazitim dvojnim krilatim motivom dnevnih luči. Za dopolnitev poskrbi dvojno krilo zadnjih luči.

Nova potovalna kabina

V notranjosti je ključni element armaturna plošča, povzeta po novi opel astri. Na sredini je 7- ali 8-palčni zaslon na dotik sistema infotainment nove generacije. Z upravljanjem funkcij prek zaslona na dotik so omogočili opustitev številnih tipk in krmilnikov.

Foto: Opel Opel mokka X

Novost bo 1,4-litrski turbomotor z neposrednim vbrizgom, ki je bil pred kratkim premierno predstavljen v novi astri. Na voljo bo v različici s 110 kilovatov moči (150 KM) in sistemom Start/Stop, šeststopenjski avtomatski menjalnik pa bo moč prenašal prilagodljivemu štirikolesnemu pogonu. Štirikolesni pogon z elektromagnetno večlamelno sklopko na suhem cestišču deluje izključno s pogonom na prednji kolesi, štirikolesni pogon se za krajši čas vključi samo pri zagonu motorja. Glede na pogoje sistem prerazporeja pogonsko moč. Spekter uravnavanja sega od 100-odstotnega prednjega pogona do največje porazdelitve navora s 50 odstotki na prednji in zadnji osi na mokrih in zasneženih cestah.

Foto: Opel Opel mokka X

Tudi prilagodljivi led žarometi

Mokka X je dobila tudi novi sistem prilagodljivih led žarometov, ki vključuje devet različnih funkcij, med katerimi so tudi osvetlitev v mestu, na podeželskih cestah, osvetlitev ovinka in odcepa, turistični način za potovanja v Veliko Britanijo oz. države, v katerih promet poteka po levem voznem pasu, ter funkciji za osvetlitev pri parkiranju in v primeru ustavljenega vozila – ta pri čakanju pred semaforjem vključi varčni način.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.