Prihaja še električni focus

Foto: Ford Ford focus electric Foto: Ford Ford focus electric Foto: Ford Ford focus electric Foto: Ford Ford focus electric Foto: Ford Ford focus electric Foto: Ford Ford focus electric Foto: Ford Ford focus electric Foto: Ford Ford focus electric Foto: Ford Ford focus electric Foto: Ford Ford focus electric
Ford je začel s proizvodnjo povsem električnega focusa, ki ga bodo v Nemčiji izdelaovali na liniji za serijske modele. V prihodnosti naj bi bil na prodaj tudi v Sloveniji.
Oglej si celoten članek

Focus electric brez izpustov je prvi v paleti Fordovih elektrificiranih vozil, ki se mu bo v Evropi naslednje leto pridružilo še priklopno hibridno električno vozilo (PHEV) C‑MAX Energi, sledil pa bo še hibridni mondeo nove generacije.

Focus electric je opremljen z naprednim električnim motorjem in litij-ionskim akumulatorjem, s katerima razvije moč 145 KM in doseže največjo hitrost 135 km/h. Od decembra 2011 ga izdelujejo v Severni Ameriki, evropskim kupcem pa bo na voljo od letošnjega julija.

Z enim polnjenjem 162 kilometrov daleč

Z naložbo v višini 16 milijonov evrov je Ford poskrbel za integracijo proizvodnje v že vzpostavljeno focusovo proizvodno linijo v Saarlouisu, kar omogoča prilagodljivost na povpraševanje s povečanimi proizvodnimi količinami.

Gre za prvo povsem električno vozilo, ki ga bodo v Nemčiji izdelovali neposredno na liniji za serijsko proizvodnjo. Vsak je opremljen s povsem integriranim vgrajenim polnilnikom s 6,6 kW, ki z dve do triurnim polnjenjem z napajalnikom z 32 A. Maksimalno napolnjena baterija v tri do štiri ure napajanja zadošča za 162 kilometrov vožnje.

Nova inovativna funkcija

Opremljen je z novim vmesnikom, poimenovanim SmartGauge (pametni merilnik), ki izračunava in prikazuje doseg glede na preostanek energije, voznikov način vožnje, posege z zaviranjem in pospeševanjem ter uporabo dodatne opreme, kot sta klimatska naprava in zvočni sistem.

Pogonski sklop z regenerativnim zaviranjem zajame do 95 odstotkov kinetične energije, ki bi bila med zaviranjem sicer izgubljena, inovativna funkcija Brake Coach (trener zaviranja) pa vzpodbuja postopno zaviranje, s katerim je možno akumulatorju povrniti več energije.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.