Prilagodljivost dobiva nov pomen

Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer
Tretja generacija opel zafire v Slovenijo prihaja januarja. Kompaktni enoprostorec, ki ponuja prostor petim ali sedmim, prinaša novosti na področju prilagodljivosti prostora in kopico novih tehnologij.
Oglej si celoten članek

Opel je predstavil tretjo generacijo zafire, ki je od prve predstavitve leta 1999 našla 1,2 milijona kupcev.

Navzven sledi najnovejšim oblikovalskim smernicam znamke Opel. Dinamične linije so popestrili s svetili v obliki bumeranga, podprtimi z drugo, še bolj napredno generacijo tehnologije Opel eye. Zahvaljujoč trapezoidni zračni reži in obilici kroma ohranja prepoznavne Oplove značilnosti. Tudi na zadku svetijo LED diode, žarometa pa sta povezana s kromirano letvico, kar daje pridih dražjih vozil.

Ne zgleduje se po merivi
Način odpiranja vrat ostaja klasičen in se ne zgleduje po merivi, kjer se prednja in zadnja vrata odpirajo vsaka na svojo stran. Kot vzrok navajajo lažje vstopanje v tretjo sedežno vrsto, drsna vrata pa so odpadla, ker bi pomenila "poreditev“ vozila.

Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Tako, kot konkurenčne znamke, tudi pri podjetju iz Russelsheima v notranjosti stavijo na personalizacijo in udobje. Krilata armaturna plošča je daleč od dolgočasja. Stikal ni preveč. Izstopa velik zaslon, ki služi tudi za prikazovanje zelo uporabne navigacijske naprave. Očem prijetna je ambientalna svetloba, ki prihaja iz svetil vgrajenih v posamezne dele vozila.

Kot v svetu lego kock
Notranjost je zahvaljujoč velikim steklenim površinam svetla in prostorna, predvsem pa prilagodljiva. Novost je domiseln koncept sedežev Flex7. Sedeža v tretji vrsti je moč zložiti v ravno dno prtljažnika. Sedeži v drugi vrsti niso več združeni v enovito sedežno klop, ampak so posamični, in jih je moč neodvisno vzdolžno pomikati za 210 mm (100 mm naprej in 110 mm nazaj) ter jih popolnoma zložiti, kar zagotavlja popolnoma raven pod povečanega prtljažnika in prostornino 1860 litrov. Naslonjalom sedežev je moč tudi tristopenjsko spreminjati naklon, sredinski sedež pa se lahko spremeni v priročno naslonjalo za roke. Na novo sta oblikovana tudi prva sedeža, ki sta ergonomska, veseli pa ju bodo predvsem tisti, ki imajo ob daljših potovanjih težave s hrbtenico. Uporabnost so nadgradili še s 30 različnimi predali in drugo generacijo  sistema nosilca za kolesa FlexFix. Zdaj je možno namesto dveh koles v nosilec, ki se ga potegne iz zadnjega odbijača, postaviti in zakleniti štiri kolesa do skupne teže 100 kilogramov. Pri tem pa je, kljub temu, da so zadaj vpeta kolesa, moč odpirati vrata prtljažnika.

Foto: Gregor Prebil Opel zafira tourer Tehnološko sledi konkurenci
Zafira tourer gre v korak s časom tudi na področju varnostnih tehnologij. Poleg omenjene druge generacije sistema Opel eye, ki s pomočjo zmogljivejše kamere za vetrobranskim steklom meri do 400 metrov razdalje pred vozilom in glede na meritve optimalno prilagaja snop svetlobe, na seznamu opreme najdemo še radarski tempomat, stranske kamere za ugotavljanje mrtvih kotov, sistem zaviranja v sili in sistem za varno menjavo pasov, uporaben je tudi sistem pomoči pri parkiranju, ki pa ne parkira sam, ampak zgolj izračuna, ali parkirni prostor dovolj velik..

V Sloveniji januarja
Kupci bodo lahko kombinirali med tremi različicami dvolitrskega CDTI dizelskega agregata (81, 96 in 121 kilovatov) s start/stop sistemom in dvema različicama 1,4-litrskega bencinskega turbo agregata (88 in 103 kilovatov) s funkcijo start/stop. Na izbiro bosta tako šeststopenjski ročni, kot samodejni menjalnik.

Kasneje lahko pričakujemo močnejše pogonske izvedenke, že prihodnje leto pa prihaja ekološka ecoFLEX različica z 2.0 CDTI agregatom in 96 kilovati moči, ter porabo 4,5 litra na 100 prevoženih kilometrov in izpustom 119 gramov CO2 na prevožen kilometer. Pri Oplu so prav tako za naslednje leto napovedali tudi dve različici na plin..

Enoprostorec, ki je na testiranjih EuroNCAP prejel najvišjo oceno pet zvezdic, v Slovenijo prihaja januarja, cene pa bodo znane 20. decembra, ko bo avtomobil moč tudi že naročiti. Cene v Nemčiji se pričnejo pri 22.950 evrih.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.