Prostoren športni karavan

Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Audi A4 avant je s prihodom novega modela pridobil tisto, kar mu je prej manjkalo. Nekaj centimetrov.
Oglej si celoten članek
 

PLUSI, MINUSI

Plusi: Videz, tehnika, prostornost, materiali, motor.

Minusi: Preveč stikal na sredinski konzoli, cena z dodatki.

Pri prenovi najmanjše hišne limuzine in izpeljanke s karavanskim zadkom so pri ingolstadtskem Audiju prisluhnili uporabnikom in odpravili največjo pomanjkljivost predhodnika – povprečno veliko notranjost. O obliki ne bomo preveč razpredali, saj gre za zelo stilski in oblikovno dovršen izdelek, ki ostaja zvest izročilu športnih karavanov, le da je zdaj dinamičnosti še za dober ščepec več.

Agresiven prednji del povzema najnovejši hišni oblikovalski slog, celoto pa lepo dopolnjujejo LED-diode, ki obkrožajo biksenonska prilagodljiva svetila. Bočna linija je zelo napeta, proti zadku pa modno pada.

Športno udobna notranjost
Notranjost je tipično audijeva. Hvalimo materiale, kakovost izdelave in pregovorno odlično ergonomijo. Zmotila nas je le nakopičenost stikal na sredinski konzoli, kakšnega stikala manj se ne bi branili. Pohvalo si zasluži tudi volan in položaj za njim ter bočna opora res odličnih usnjenih športnih sedežev.

Prtljažnik v osnovi meri 490 litrov, ob podiranju zadnje klopi naraste na 1430 litrov, kar sicer ni največ v premium razredu (MB ponuja 1500 litrov), a vseeno precej. Prostor za prtljago je obdelan po pričakovanjih, torej zelo dobro. Kot doplačilo je na voljo električno zapiranje prtljažnih vrat.

Nov dizel
Menjalnik je prav tako dober izdelek, enako si upamo trditi za zavore. Podvozje je športno naravnano, a vseeno dobro požira neravnine, hkrati pa kljub karavanskemu zadku ljubi zavoje. Motor je povsem nov dvolitrski dizel z vbrizgavanjem goriva prek skupnega voda, ki zmore 105 kW, kar bo dovolj za večino uporabnikov. Osnovna cena glede na vse ni pretirana, zna pa ob številnih dodatkih seči v višave.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.