PLUSI, MINUSI |
|
Plusi: Videz, tehnika, prostornost, materiali, motor. Minusi: Preveč stikal na sredinski konzoli, cena z dodatki. |
Agresiven prednji del povzema najnovejši hišni oblikovalski slog, celoto pa lepo dopolnjujejo LED-diode, ki obkrožajo biksenonska prilagodljiva svetila. Bočna linija je zelo napeta, proti zadku pa modno pada.
Športno udobna notranjost
Notranjost je tipično audijeva. Hvalimo materiale, kakovost izdelave in
pregovorno odlično ergonomijo. Zmotila nas je le nakopičenost stikal na sredinski konzoli, kakšnega
stikala manj se ne bi branili. Pohvalo si zasluži tudi volan in položaj za njim ter bočna opora res
odličnih usnjenih športnih sedežev.
Prtljažnik v osnovi meri 490 litrov, ob podiranju zadnje klopi naraste na 1430 litrov, kar sicer ni največ v premium razredu (MB ponuja 1500 litrov), a vseeno precej. Prostor za prtljago je obdelan po pričakovanjih, torej zelo dobro. Kot doplačilo je na voljo električno zapiranje prtljažnih vrat.
Nov dizel
Menjalnik je prav tako dober izdelek, enako si upamo trditi za zavore. Podvozje je športno
naravnano, a vseeno dobro požira neravnine, hkrati pa kljub karavanskemu zadku ljubi zavoje. Motor
je povsem nov dvolitrski dizel z vbrizgavanjem goriva prek skupnega voda, ki zmore 105 kW, kar bo
dovolj za večino uporabnikov. Osnovna cena glede na vse ni pretirana, zna pa ob številnih dodatkih
seči v višave.