Q5 s 75 litri dizla 1.400 kilometrov daleč

Foto: Audi Prenovljeni audi Q5 Foto: Audi Prenovljeni audi Q5 Foto: Audi Prenovljeni audi Q5 Foto: Audi Prenovljeni audi Q5 Foto: Audi Prenovljeni audi Q5 Foto: Audi Prenovljeni audi Q5
Audi Q5 je v smeri modernih smernic na voljo z novimi, bolj varčnimi pogonskimi agregati z direktnim vbrizgavanjem goriva in turbopolnilniki, po prenovi je še bolj športen, korak naprej obljublja na področju udobja, kupci pa naj bi cenili storitev Audi connect.
Oglej si celoten članek

Audi Q5 je v smeri modernih smernic na voljo z novimi, bolj varčnimi pogonskimi agregati z direktnim vbrizgavanjem goriva in turbopolnilniki, po prenovi je še bolj športen, korak naprej obljublja na področju udobja, kupci pa naj bi cenili storitev Audi connect.

Največjo novost v prenovljenem Q5 predstavlja nova motorizacija, ki se ponaša s tremi novimi TDI in dvema TSI pogonskimi agregati. vsi kombinirajo direktno vbrizgavanje goriva in turbopolnilnike, vsi pa so tudi serijsko opremljeni s sistemom start-stop. Čeprav ima večina motorjev zdaj še večjo moč, se je njihova poraba zmanjšala za do 17 odstotkov.

Najvarčnejši med njimi je 2.0 TDI, ki je na voljo v dveh različicah. Štirivaljnik z močjo 105 kW (143 KM) in navorom 320 Nm je kombiniran z ročnim menjalnikom in s pogonom na sprednji kolesni par; na 100 km porabi v povprečju 5,3 litra dizelskega goriva, kar ustreza emisiji CO2 139 g/km. 75-litrski rezervoar goriva tako zadošča za akcijski radij do 1.400 km.

Pri različici z močjo 130 kW (177 KM) in navorom 380 Nm znaša poraba goriva 6,0 l/100 km (z menjalnikom S tronic in pogonom quattro). Motor 3.0 TDI pa razvije moč 180 kW (245 KM) in navor 580 Nm. S tem temeljito posodobljenim dizelskim V6-motorjem, ki je serijsko kombiniran s 7-stopenjskim menjalnikom S tronic in pogonom quattro, pospeši Q5 od nič do 100 km/h v 6,5 sekunde in doseže končno hitrost 225 km/h. Njegova povprečna poraba znaša 6,4 litra goriva na 100 km.

Tudi bencinska motorja za prenovljeni Audi Q5 sta v skladu z najnovejšim tehničnim razvojem. Posebnost v družini motorjev TFSI je novi dvolitrski štirivaljnik s številnimi inovacijami, ki zadevajo krmiljenje ventilov in njihovega hoda, inovativni toplotni management, vbrizgalno napravo, turbopolnilnik in integracijo izpušnega zbiralnika v glavo motorja.

Povsem nov je 2.0 TFSI, ki zagotavlja moč 165 kW (225 KM) in navor 350 Nm. Povprečna poraba
(z ročnim menjalnikom) znaša 7,6 l/100 km. Še večjo moč pa razvije novi 3.0 TFSI: trilitrski V6-motor s kompresorskim polnjenjem, ki je zamenjal 3,2-litrski agregat, namreč razvije 200 kW (272 KM) in navor 400 Nm. Ključni podatki: pospešek od nič do 100 km/h v 5,9 sekunde, najvišja hitrost 234 km/h, povprečna poraba 8,5 l/100 km.

Audi je model Q5 ponudil tudi kot hybrid quattro. To je Audijev prvi serijski hibridni model, ki združuje moč šestvaljnika in porabo štirivaljnika. Več o njem si lahko preberete tukaj.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.