Rapid pri nas decembra

Foto: Škoda Škoda rapid Foto: Škoda Škoda rapid Foto: Škoda Škoda rapid Foto: Škoda Škoda rapid Foto: Škoda Škoda rapid Foto: Škoda Škoda rapid Foto: Škoda Škoda rapid Foto: Škoda Škoda rapid Foto: Škoda Škoda rapid Foto: Škoda Škoda rapid Foto: Škoda Škoda rapid Foto: Škoda Škoda rapid Foto: Škoda Škoda rapid Foto: Škoda Škoda rapid Foto: Škoda Škoda rapid
Škoda bo novo limuzino rapid, ki se uvršča pod octavio in nad fabio, pri nas začela prodajati decembra letos.
Oglej si celoten članek

Rapid je prvo serijsko vozilo znamke Škoda, ki v celoti sledi novi oblikovalski filozofiji. V dolžino meri 4,48 metra, v širino 1,71 metra, v višino pa 1,46 metra in zagotavlja udobje petim potnikom. Prtljažnik meri kar 550 litrov.

Oblikovalsko jo odlikujejo prečiščene površine in ostre linije. Sprednji del na novo interpretira tradicionalne oblikovalske poteze znamke. Novi logotip je nameščen na zaobljenem zaključku pokrova motornega prostora. Mreža hladilnika ima kromiran okvir in navpične lamele. Ob mreži hladilnika sta v obliki deteljice razporejeni enoti žarometov. Stranska silhueta karoserije križa dolgo medosno razdaljo in kupejevsko linijo. Velik pokrov prtljažnika je funkcionalen, hkrati pa predstavlja oblikovalski element. Za prepoznavnost zadnjega dela poleg zadnjih luči z značilno obliko črke C skrbi tudi novi logotip.

Številni gadgeti

Foto: Škoda Škoda rapid Notranjost so inženirji oblikovali z željo po čim večji funkcionalnosti. Tako se lahko novinec pohvali z 19 pametnimi rešitvami, štiri od teh so kot novost pri znamki Škoda prvič na voljo ravno pri modelu Rapid. Tako pod voznikovim sedežem najdemo praktičen nosilec za varnostni brezrokavnik. Domiselno zasnovano je tudi mesto, namenjeno strgalu za odstranjevanje ledu: ta je preprosto vstavljen na notranjo stran lopute rezervoarja za gorivo. Koš za odpadke na notranji strani vrat skrbi za red v vozilu. Prav tako je v ponudbi prvič na voljo obojestranska podloga za prtljažnik.

V državah članicah EU sta sistema ABS in ESP del serijske opreme. Funkcije, kot so sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah, sprednji meglenki s funkcijo smernih luči ali asistenca za speljevanje na klancu, zvišujejo stopnjo aktivne varnosti v vozilu. Na področju pasivne varnosti potnike v primeru naleta ščiti paket varnostne opreme, ki vključuje čelni varnostni blazini za voznika in sovoznika, stranske varnostne blazine in varnostne blazine za glavo, po višini nastavljive tritočkovne varnostne pasove z zategovalniki in vzglavnike. Toga karoserija pa pri naletu skrbi za optimalen potek deformacije vozila.

Šest motorjev za Evropo

Foto: Škoda Škoda rapid Rapid bo v Evropi na voljo s skupno štirimi bencinskimi in dvema dizelskima motorjema. Vsi motorji izpolnjujejo zahteve izpušnega normativa EU5. Vstopni bencinski motor je 1,2-litrski
trivaljni MPI s 55 kW (75 KM). Drugi bencinski motorji v ponudbi so: 1.2 TSI s 63 kW (86 KM), 1.2 TSI s 77 kW (105 KM) in 1.4 TSI z 90 kW (122 KM).

Dizelski motor z 1,6-litrsko gibno prostornino deluje v kombinaciji s tehnologijo neposredneha vbrizgavanja goriva prek skupnega voda, opremljen je s filtrom za trdne delce in je na voljo v dveh različicah. Osnovna različica ima moč 66 kW (90 KM) in bo na trg prišla v drugi polovici leta 2013. Po želji je lahko kombinirana tudi s sedemstopenjskim avtomatskim menjalnikom DSG. Zmogljivejša različica 1.6 TDI CR premore 77 kW (105 KM).

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.