Razkrit "evropski" honda civic, ne veselite se prezgodaj

Foto: Honda Honda civic Foto: Honda Honda civic Foto: Honda Honda civic Foto: Honda Honda civic Foto: Honda Honda civic Foto: Honda Honda civic Foto: Honda Honda civic
Honda je ob premieri petvratne različice 11. generacije civica sporočila tudi, kaj glede pogona lahko sploh pričakujemo Evropejci.
Oglej si celoten članek

Honda je v zadnjih letih precej spremenila strategijo glede prodaje v Evropi, oziroma jo močno poenostavila. Tukajšnji kupci so se morali navaditi, da je modela HR-V ali jazz mogoče kupiti le še v hibridni različici. Nekaj podobnega se bo zdaj zgodilo še s civicom, ki je bil v dosedanji 10. generaciji na voljo z všečnim 1,0- ali 1,5-litrskim bencinskim turbo motorjem. 

Pri Hondi so potrdili, da bo novi 11. civic na evropskem trgu na voljo le še v različici e:HEV, ki je oznaka za kombinacijo bencinskega motorja in para elektromotorjev. A bencinski štirivaljnik pri tehnologiji e:HEV nima več povezave z rdečimi vrtljaji, po katerih so bile honde vedno znane! Atmosferski motor se vrti po varčnem in zato manj zmogljivem Atkinsonovem ciklu. Glavni namen bencinskega motorja je zagotavljanje elektrike za elektromotorja, le po potrebi se še sam vključi v pogon koles prek enostopenjskega menjalnika. Ročnega seveda ne bo.

Foto: Honda Honda civic

Ali bo imel bencinar prostornino 1,5 litra, kot v jazzu in HR-V, ali pa 2,0 litra kot v CR-V, še ni znano, prav tako ne njegova pogonska moč, poroča Autocar. Za ZDA pa bosta še naprej ostala v prodaji dva klasična motorja: 2,0-litrski atmosferski in 1,5-litrski turbo, ki oba polno moč dosegata pri vsaj 6.000 vrtljajih. Tam bodo imeli na izbiro tudi ročni menjalnik.

Evropski recept za ameriško glavnino

V promocijskem besedilu pri Hondi ne skrivajo, da so se pri petvratni različici tako kot pri štirivratni limuzinski bolj osredotočili na ameriški kot na evropski trg. Tako med drugim opozarjajo, da je bila prejšnja generacija sploh najbolj prodajan model ne glede na velikost pri mlajših in srednje mladih kupcih. Nenazadnje so jih skupaj s štirivratnim limuzinskim tipom prodali 1,7 milijona, kar so za evropsko izpostavo Honde nepredstavljive številke.

Glede petvratnice Japonci navajajo "evropsko" navdihnjen dizajn z velikim in dostopnim prtljažnikom, čeprav je slednji z dobrimi 440 litri celo nekoliko manjši kot doslej. A še vedno velik.

Celotna kombilimuzina je za "golfov" razred zelo velika, v dolžino meri kar 4,55 metra, medosna razdalja je prav tako daljša. Notranjost deluje precej čisto in na višjem kakovostnem nivoju za voznika in potnike. Ogromno bo serijske opreme, vključno s številnimi asistenčnimi sistemi. Natančne specifikacije za Evropo še niso znane. Poudarjajo tudi boljšo vidljovost zaradi bolj nazaj potisnjenih A stebričkov in izboljšave glede trdnostni karoserije.

Foto: Honda Honda civic

Pri Hondi so napovedali že tudi športni izvedenki Si in type-R, vendar ni znano, ali bosta sploh na voljo v Evropi.

Kakorkoli, trenutna generacija civica, ki oblikovno nekaterim ni "sedla", bo očitno poslednja prava "rdeča" honda. Novinka jo bo  v Evropi nasledila jeseni 2022. Verjetno jo bodo za nas izdelovali v Severni Ameriki, saj Hondina tovarna v britanskem Swindonu z letošnjim julijem zapira vrata.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.