Reli alternativcev po okusu organizatorjev

Foto: Organizatorji
Foto: Organizatorji
V nedeljo se je zaključil letošnji reli vozil na alternativni pogon v Monte Carlu. Slovenci tokrat niso bili v ospredju, morda bo že vse drugače junija na naših cestah.
Oglej si celoten članek

Prireditev v Monte Carlu je bila že 15. takšen reli vozil na alternativni pogon v kneževini, velja pa za največjo in najprestižnejšo preizkušnjo serije tekmovanj, ki spadajo pod okrilje prvenstev Mednarodne avtomobilistične zveze (Fia). Takšne relije gostijo še Italija, Španija, Bolgarija in Srbija. Podobno tekmovanje pa bo tudi v Sloveniji; reli Eco Rally Slovenia bo potekal med 13. in 15. junijem, prireditelji bodo omogočili tudi izposojo vozil.

V Monaku in okolici je nastopilo več kot 80 posadk v vozilih na plin, biodizel, elektriko, vodik in druge alternativne pogone ali njihove kombinacije. Posadka Primož Lemež - Anže Lemež je nastopila s toyota priusom plug-in v kategoriji hibridnih električnih vozil, Gregor Zdovc, ki se je relija udeležil s srbskim sovoznikom Nenadom Stojanovićem s klasičnim toyota priusom, pa v kategoriji vozil na druge alternativne energije.

Slovenski posadki sta tokrat končali v spodnji polovici uvrščenih, a takšna tekmovanja niso običajna hitrostna tekmovanja, primerljiva s klasičnimi reliji. V ospredju so preizkusi v časovni natančnosti, porabi in spretnostni vožnji.

"Letošnji reli je bil namenjen nabiranju izkušenj za sodelovanje na prihodnjih relijih in organizaciji junijskega relija te vrste v Sloveniji. Pri nas se bomo vsekakor poskušali izogniti organizacijskim presenečenjem, ki smo jim bili priča letos v Monte Carlu. Nepričakovano smo reli vozili brez sicer običajne navigacije in le po nepopolnem 'road booku', kar je bila znatna prednost za domače tekmovalce," je izkušnje z relija v Monaku povzel eden od slovenskih udeležencev Zdovc.

Katastrofalne napake organizatorjev

Primož Lemež je razočaran, da mu ni uspelo izpolniti visokih pričakovanj, sanje pa so se po njegovih besedah razblinile na 1. točnostni vožnji, kjer so bili vsi nedomačini v izrazito slabšem položaju, saj organizator ni priskrbel nikakršnih podrobnejših pravil o poteku trase, temveč le splošen itinerarij, pa še ta je vseboval napako. Težave pri navigaciji so tako dvojcu Lemež takoj navrgle ogromno kazenskih točk. Tolaži pa ju dejstvo, da sta se na preostalih točnostnih vožnjah odrezala precej bolje in da sta se med vsemi novinarskimi ekipami odrezala najbolje.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.