Renault na glavo obrača strategijo, slabe novice za clia?

Foto: Anže Petkovšek Renault Clio
Foto: Anže Petkovšek Renault Clio
Renaultov novi šef Luca de Meo je najavil novo poglavje v delovanju Renaulta. Slabe novice za clia, ki je najbolj slovenski avto in ga proizvajajo v Revozu.
Oglej si celoten članek

Novi šef Renaulta Luca de Meo se ne želi več zanašati na dobro prodajo malih avtomobilov - med katere spada tudi clio, ki je že dva meseca zapored najbolje prodajan avtomobil v Evropi. Mali avtomobili prinašajo premalo marže in dobička, zato se bodo pri francoskem proizvajalcu vozil osredotočili na kompaktne modele, v katerem je megane.

Reuters Reuters: Poslovili se bodo prepoznavni modeli znamke Renault

Milijardne izgube v le pol leta

Luca de Meo je vodenje Renaulta prevzel v zahtevnih časih, morda celo najbolj zahtevnih za avtomobilsko industrijo. Že dolgo se govori, da bo moral francoski proizvajalec avtomobilov varčevati, poleg tega je marca in aprila, ki sta najboljša meseca za prodajo vozil, proizvodnjo ustavila pandemija koronavirusa, zaradi česar so bili poslovni rezultati še slabši. De Meo je moral kmalu po ustoličenju objaviti rekordno izgubo, ki je v prvi polovici leta dosegla 7,3 milijarde evrov. Kljub temu nekdanji šef Seat zaupa v znamko, s katero ima velike načrte.

Kriza v Renaultu Kriza v Renaultu: Padla je odločitev

Foto: Anže Petkovšek Renault Clio

Preveč prodanih malih modelov, premalo dražjih

De Meo je že nakazal smer, v katero bo zavil Renault. Automotive News Europe piše, da novi šef Renaulta, sicer Italijan, meni, da je nevarno ustvarjati 70 odstotkov prodaje v razredu B, v katerem je prav model clio. Opozarja, da so v tem razredu marže na vozila izredno majhne, zato kljub dobri prodaji clia in drugih kompaktnih modelov podjetje ne more zaslužiti toliko denarja kot bi ga z večjimi avtomobili.

Oblikovalski pretresi Nekaj je gotovo, renaulti in peugeoti bodo odslej drugačni

Zato si želi, da se bo Renault čim prej preusmeril v trajnostne segmente in investiral denar v tiste, ki rastejo in obetajo višje marže. 
Kaj točno to pomeni, za zdaj še ni jasno. Toda ob njegovih besedah, bi moral biti model megane tisti, na katerem bo Renault v prihodnje delal, v ozadju pa se govori o njegovi morebitni zamenjavi s križancem. Vendar pa kompaktne kombilimuzine in karavani v Evropi še vedno predstavljajo pomemben delež v prodaji novih vozil, zato opustitev megana ne bi imelo smisla.

Foto: Saša Despot Renault Megane

Na enak način se zdi, da lahko pričakujemo še več od kadjarovega naslednika, saj 14. mesto v kompaktnem SUV/crossover razredu v prvi polovici leta v Evropi preprosto ni dovolj za enega največjih evropskih proizvajalcev avtomobilov. Še posebej, ko tekmuje z modeli nissan qashqai, volkswagen tiguan ali peugeot 3008, katerih prodajne številke so enkrat večje.

Dvoboj "300 repov" Renault megane RS in seat leon cupra ena na ena

Dacia zgodba o uspehu

Zdi se, da se končuje tudi zgodba z večjimi modeli kot sta talisman in espace, o koncu katerih se že dolgo ugiba. Povpraševanje Evropejcev po limuzinah srednjega razreda in enoprostorci je povpraševanje Evropejcev slabo, zato je očitno, da tudi novi šef ne bo veliko računal nanje. Tudi twingo naj bi bil med ogroženimi modeli, saj se mini avtomobili danes na stari celini ne prodajajo več dobro kot v preteklosti, zato številni proizvajalci v celoti zapuščajo segment A.

Foto: Anže Petkovšek Dacia Duster

Dobre novice so, da želi Luca de Meo še naprej razvijati znamko Dacia. Dacia je zgodba o uspehu, saj nihče drug v segmentu poceni avtomobilov ne zasluži toliko kot Renault.
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 5

  • 22:11 9. Avgust 2020.

    Zaradi mene, če ukinejo celotno znamko Renault. Pofl od avtomobilov.

  • 15:02 9. Avgust 2020.

    To je sistemska natega za butalce ,kot je Revoz ! Slovenija bo morala prispevati nekaj milijončkov ,kao za ohranitev delovnih …

  • 12:42 9. Avgust 2020.

    Smeli načrti.Dvomim,da mu bo s tako vizionarsko strategijo uspelo.Razen če vidi v prihodnost.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.