Renault razkril, kaj novega prihaja na ceste

Foto: Renault Renault Foto: Renault Renault Foto: Renault Renault Foto: Renault Renault Foto: Renault Renault Foto: Renault Renault Foto: Renault Renault Foto: Renault Renault Foto: Renault Renault Foto: Renault Renault Foto: Renault Renault Foto: Renault Renault Foto: Renault Renault Foto: Renault Renault Foto: Renault Renault Foto: Renault Renault Foto: Renault Renault Foto: Renault Renault Foto: Renault Renault
Renault je pripravil spletno predstavitev svoje dejavnosti in načrtov za prihodnost.
Oglej si celoten članek

Renaultov direktor Luca de Meo je povedal, da bo Renaultov uspeh močno odvisen od tega, kako bodo znamko rekonstruirali v vodilno podjetje na področju trajnostne mobilnosti. To pomeni, da morajo postati vodilno podjetje v prehodu na bolj vzdržne vire energije in pri razvoju prihodnjih tehnologij in storitev ter delovati na bolj vzdržen ter družbeno in okoljsko odgovoren način.

Potrjeno Renault po več desetletjih spreminja logotip!

Foto: Renault Renault

Povzel je usmeritve, ki si jih je podjetje zadalo v okviru pred kratkim predstavljenega programa Renaulution. Do leta 2030 naj bi postali najbolj zelena avtomobilska znamka v Evropi, k čemur bo pripomogla tudi elektrifikacija devetero od desetih prodanih avtomobilov. Prihodnost urbane mobilnosti bodo ustvarili v skupnosti »Software Republique«, v kateri bo več kot 2.000 inženirjev iz petih vodilnih podjetij razvijalo spletno varnost, umetno inteligenco, procesiranje podatkov, softver in mikroelektroniko, s katerimi bodo mobilizirali mesta in skupnosti.

Avto Kaj oblikovalec pravi o novem renaultu 5

Z ustanovo Renault Re-Factory so ustvarili tudi prvo evropsko vozlišče za krožno gospodarstvo, v katerem bodo reciklirali ali posodobili do 120.000 vozil na leto ter skoraj 80 odstotkov strateških materialov ponovno uporabili v baterijah. Do leta 2030 naj bi Renault postal najboljši avtomobilski proizvajalec v odstotkih recikliranih materialov v novih vozilih. Do leta 2025 bodo predstavili tudi sedem novih modelov v segmentih C in D, ki bodo vsi tudi elektrificirani. V začetku te ofenzive je novi kupejevski križanec renault arkana (oziroma pri nas megane conquest), sledil pa mu bo megane E-tech electric, ki ga bodo začeli prodajati prihodnje leto.

Foto: Renault Renault

Pomemben simbol tega prehoda je tudi novi Renaultov logo, ki ga bodo do leta 2024 razširili na vse modele. Predstavil ga je Renaultov glavni oblikovalec Gilles Vidal, ki je izpostavil, da je Renaultov romb, ki so ga prvič predstavili leta 1925, sicer skozi zgodovino doživel vrsto sprememb, vendar pa je ostal vedno prepoznavna stalnica. V zadnji izvedbi so ga prestavili leta 1992 in čeprav so mu leta 2015 namenili korenito predelavo, je postal precej zastarel. Nov logo je zato bolj sodoben in živahen, Renault pa naj bi predstavljal kot zanesljivo podjetje, zgrajeno na k ljudem usmerjenih vrednotah. Novem logu čistih oblik brez podpisa znamke so namenili odprte zaključke, ki naj bi izražali znamkino odprtost in preglednost.

Avto Prihaja električni renault megane!

Širitev hibridizacije

Morda ni zelo znano,  a Renault je tudi ena od avtomobilskih znamk z najdaljšimi izkušnjami na področju elektrifikacije. V zadnjem desetletju so namreč prodali skoraj 400.000 električnih vozil in dejavnost razširili tudi na hibridna vozila, pri čemer je veliko vlogo igrala tudi Renaultova udeležba na prvenstvu formule 1, za katero so razvili modularno hibridno tehnologijo E tech, ki je svojo pot našla tudi v osebne avtomobile.

Foto: Renault Renault

 Leta 2020 so tako predstavili trojico elektrificiranih modelov, hibridni clio E tech ter priključno hibridna captur E tech in megane grandtour E tech, ki se jim letos pridružujejo še trije modeli: hibridni captur E tech hybrid, priključno hibridni kombilimuzinski megane E tech plug-in hybrid in hibridni arkana E tech hybrid. V njihov ponudbi je tako z letošnjim letom šest hibridnih modelov. Za avtomobile višjih razredov, predvsem C-SUV segmenta, razvijajo tudi novi hibridni sistem, v katerem bo poleg elektromotorja deloval novi 1,2-litrski trivaljnik. Dvokolesna hibridna različica, ki pride leta 2022, bo razvijala moč 200 'konj', leta 2024 pa ji bo sledil 280-konjski' priključni hibrid za štirikolesni pogon.

Novi renault Renaultov križanec-kupe za Evropo!

Izpostavili so novi Renaultov model, SUV-kupe arkana, ki se bo pri nas imenoval megane conquest in je tam, kjer ga prodajajo, že doživel lep uspeh. Arkana bo v Evropi tudi prvi Renaultov povsem hibridizirani model, saj bodo tudi bencinski različici TCe 140 in TCe 160 opremili z 12-voltnim mikro hibridom. Bolj zanimiv bo 145-'konjski' hibridni sklop, ki so ga zasnovali tako, da bo do 80 odstotkov voženj po mestu lahko opravil električno in prihranil 40 odstotkov goriva v primerjavi z ekvivalentnimi bencinskimi motorji. Hibridni arkana je sicer v Evropi doživel dober sprejem, saj ga je v prvih dneh maja naročilo že več kot 6.000 evropskih kupcev, prvim pa ga bodo dobavili junija. Pri Renaultu računajo, da se bodo z arkano spet utrdili v evropskem avtomobilskem segmentu C, v katerem so v zadnjih letih nekoliko oslabeli.

Foto: Renault Renault

Družinski kangoo

Druga letošnja novost prihaja z drugačnega dela Renaultove avtomobilske ponudbe, gre pa za renault kangoo, ki smo ga v lahkih gospodarskih različicah že dodobra spoznali. Predstavil ga je predstavnik za tisk za Renaultova gospodarska vozil Thierry Plantegenest, ki je poudaril, da je kangoo bil ob svoji prvi predstavitvi prava revolucija v avtomobilskem svetu, po vsem svetu pa so ga prodali že več kot štiri milijone. Priljubljen je celo na Japonskem, kjer se njegovi ljubitelji vsako leto zberejo ob vznožju gore Fuji, in Plantegenest meni, da bo enako zanimiv tudi v novi generaciji, v kateri računajo, da bo osvojil tudi lastnike izumirajočih enoprostorcev, saj naj bi bil najboljši popotnik za družine in posameznike, ki hočejo živeti brez omejitev.

Renault Renault najavil pomembne spremembe pri dostavnikih

Osebni kangoo tako prinaša kombinacijo robustne a aerodinamične oblike in prostornost s tremi sedeži polne velikosti v drugi sedežni vrsti. V petsedežni konfiguraciji bo sicer ponujal veliko prostora, 49 litrov odlagalnih površin in prtljažnik s prostornino med 775 in 3.500 litri, na voljo pa bo tudi sedemsedežna različica. Plantegenest je izpostavil tudi strešne nosilce za prtljažnik, ki jih lahko nastavljate brez orodja, in dejstvo, da tudi če v avtomobilu peljete dve kolesi, na zadnji klopi na razpolago še vedno ostaneta dva sedeža. Za varnost bo sicer skrbelo štirinajst novih serijskih varnostnih sistemov, leta 2022 pa pride tudi električna različica.

Foto: Renault Renault

Lepotica Lepotica je stara že šestdeset let

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.