Renaultov križanec-kupe za Evropo!

Foto: Renault Renault arkana Foto: Renault Renault arkana Foto: Renault Renault arkana Foto: Renault Renault arkana Foto: Renault Renault arkana Foto: Renault Renault conquest Foto: Renault Renault conquest Foto: Renault Renault conquest Foto: Renault Renault conquest Foto: Renault Renault conquest
Renault je predstavil evropsko različico svojega velikega športnega kupeja z imenom arkana. Pri nas bo nosil ime megane conquest.
Oglej si celoten članek

Gre za pripadnika veje SAV vozil, oziroma sport activity vehicles, kamor spadajo recimo BMW X4, audi Q3 coupe ali mercedes-benz GLC coupe. 

Renault je model arkano predstavil že pred dvema letoma, a takrat le za vzhodne trge, medtem ko ga v Zahodni Evropi ni imel namena prodajati. Zdaj so si premislili in predstavili evropsko različico. V Sloveniji in okoliških deželah bo nosil ime megane conquest, v Zahodni Evropi in drugod pa je ohranil ime arkana. 

Zakaj v Sloveniji conquest in ne arkana? Verjeli ali ne, ampak prvotno ime preveč spominja na zloglasnega srbskega vojnega zločinca Arkana. Zaradi negativne konotacije je uvoznik za Adriatic regijo zaprosil centralo v Renaultu, naj mu dovoli uporabljati drugačno ime.  

Conquest je postavljen na CMF-B platformo, na kateri izdelujejo tudi cliota in capturja. Šlo bo torej za nekakšno kupejevsko mešanico med capturjem in večjim kadjarjem. 

Foto: Renault Renault arkana

Foto: Renault Renault conquest

Avto je dolg 4,56 metra, medosna razdalja je 2,72 metra. Razdalja od tal meri 19 centimetrov. Kolesa in pragovi so dodatno zaščiteni pred zlorabami med aktivnimi vožnjami po asfaltu ali makadamu, za ležernejšo plat pa poskrbi atraktivna kupejevska streha. Kdor bo želel še več športnega pridiha, bo lahko posegel po RS line različici.

V notranjosti ima arkana digitalni voznikov zaslon v treh različnih velikostih, medtem ko bo pri sredinskem zaslonu mogoče izbirati med dvema velikostma.

Foto: Renault Renault arkana

Prtljažnik ima 513 litrov, pri hibridni različici pa 438 litrov. Ta bo uporabljala E-TECH tehnologijo, kot jo uporablja hibridni clio s 96 kW moči. Druga možnost pa bo znani 1,3-litrski turbobencinar s 103 ali 117 kilovati (140 ali 160 KM). 

Conquesta bodo izdelovali v Južni Koreji, prodaja v Evropi pa se bo začela sredi prihodnjega leta, ko bodo znane tudi cene. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.