Rimac, Tesla ali Ferrari: Kateri je bil najhitrejši?

Foto: Youtube
Foto: Youtube
Na video kanalu Youtube je popularni Archie Hamilton na 402 metra dolgi dirki primerjal električno limuzino model S znamke Tesla Motors, hibridnega Ferrarijevega superšportnika LaFerrarija in hrvaški električni stroj rimac concept one. Kdo je zmagovalec? Video!
Oglej si celoten članek

Britanski voznik, ki svoje posnetke objavlja na kanalu Youtube, Archie Hamilton je želel razkriti kako hiter je v resnici električni superšportnik rimac concet one. V ta namen je prišel na Hrvaško in vozne sposobnosti hrvaškega električnega vozila primerjal s teslo model S in Ferrarijevim superstrojem LaFerrarijem.

Na 402 metra dolgi stezi sta se najprej pomerila rimac concept one in tesla model s s sistemom ludicrous, ki za kratek čas omogoči še bolj ekstremne pospeške. Avtomobili med seboj cenovno niso primerljivi kar se je izkazalo tudi v pospeševanju na „četrt milje.“ Razlika v pospeških je bila velika v prid hrvaškega električnega vozila z 800 kilovatov moči (1088 konjskimi močmi).

Ena na ena z LaFerrarijem

Nato je sledil še obračun hrvaškega vozila s ferrarijem LaFerrarijem, ki ima pod motornim pokrovom V12 6,2-litrski motor z močjo 588 kilovatov, družbo pa mu dela še električni motor z močjo 120 kilovatov. Skupna moč rdečega vranca je 708 kilovatov (903 KM), navora pa prek 900 Nm

Archie je menil, da bo zmagal ferrari, a se je zmotil. V obeh poizkusih je bil hitrejši rimac concept one. Iz podjetja Rimac Automobili so sporočili, da pogoji na stezi niso bili idealni, saj njihov avtomobil od 0 do 100 km/h pospeši v 2,69 sekunde. Po dirki so avtomobil takoj pospravili in ga pripravili za izročitev ameriškemu kupcu.

Posebnež plod hrvaškega razvoja

Tehnologija vgrajena v concept one je v veliki meri razvita v domači delavnici v Mali Nedelji. Avto ima v vsako kolo vgrajen lasten elektromotor, ki med seboj sodelujejo usklajeno vsako stotinko sekunde, hkrati pa je navor v vsakem trenutku idealno porazdeljen. Pri tem so še posebej ponosni na nadzorni sistem R-AWTV, ki informacije iz številnih senzorjev preračunava in nato ustrezno odgovarja s prerazporejanjem moči in navora. Velika posebnost je, da ima avto kar štiri menjalnike - za vsako kolo enega, pri čemer sta zadaj nameščena takšna z dvema stopnjama in dvema sklopkama. Učinkovitost elektromotorjev znaša do 97 odstotkov!

Avto iz obsežnega sklopa baterij spravi na cesto kar 800 kilovatov moči (1.088 KM), kar ga postavlja ob bok peščici superšportnih bencinskih avtomobilov. Do prve stotice potrebuje 2,6 sekunde, po 6,2 sekunde je že pri 200 km/h, po 14,2 sekunde pa je že pri 300 km/h. Za primerjavo, doslej najhitrejši avto na svetu, bugatti veyron grand sport vitesse zmore to v 16,7 sekunde, medtem ko koenigsegg one:1 takšno hitrost razvije že po 11,9 sekunde.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 4

  • 07:18 18. Avgust 2016.

    da da 300km+ že ima dosega Tesla...Ampak da te to stane 100k € je pa druga zgodba...

  • 23:55 17. Avgust 2016.

    kako je 300km+ majhen doseg? Poleg tega se polni na 120kW polnilnici in je baterija polna 30min. Da narediš 3ure …

  • 20:20 17. Avgust 2016.

    Hm...nič ni nikjer omenjen doseg hrvaškega avta... Ti pospeški so že super, a na koncu avto ni vreden nič, če …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.