Rio je postal vročekrvnež

Foto: Kia Kia rio Foto: Kia Kia rio Foto: Kia Kia rio Foto: Kia Kia rio Foto: Kia Kia rio Foto: Kia Kia rio Foto: Kia Kia rio Foto: Kia Kia rio Foto: Kia Kia rio Foto: Kia Kia rio Foto: Kia Kia rio Foto: Kia Kia rio Foto: Kia Kia rio Foto: Kia Kia rio Foto: Kia Kia rio Foto: Kia Kia rio Foto: Kia Kia rio Foto: Kia Kia rio Foto: Kia Kia rio Foto: Kia Kia rio Foto: Kia Kia rio Foto: Kia Kia rio Foto: Kia Kia rio Foto: Kia Kia rio
Novi rio ne želi biti več eksot v B-segmentu. Septembra prihaja v Slovenijo z vpadljivo obliko, razumno osnovno ceno in čisto generacijo motorjev.
Oglej si celoten članek

Ime je južnoameriško, a njegovo osnovno poslanstvo je jasno – rio cilja predvsem na zahtevni evropski trg, kjer kraljujeta fiesta in polo, pri nas pa clio. Kaj lahko ponudi? Ekipi Petra Schreyerja je avtomobil oblikovno lepo uspel. Od prejšnje, pri nas komaj opazne generacije, je daljši (zdaj 4.095 mm), širši in nižji. Nujni pogoji za dinamični videz torej, ki ga nato udejanjajo razgiban prednji del, dvojna bočna linija in dovolj prepoznaven zadek. Tudi sicer je rio povsem preklopil na kombilimuzinski videz, saj bo odslej na voljo le v tri- in petvratni različici.

Znotraj se za prostornost potnikov pozna sedem dodatnih centimetrov medosne radalje. Nasploh je notranjost lično urejena, ergonomija stikal priročna, mehki materiali so zamenjali neugledno trdo plastiko, tako značilno za azijska vozila. Prtljažnik ponuja 288 litrov prostora.

Rio hodi v korak s časom po ponudbi serijske opreme, še bolj pa glede nadstandardne. ESC je po pričakovanjih serijski, tako kot šest zračnih blazin, klimatska naprava, pomoč za speljevanje v klanec, USB-priključek … Za doplačilo pa si je mogoče omisliti gumb za zagon, navigacijsko napravo s kamero za vzvratno vožnjo, sistem stop&start in kakovostno ozvočenje.

85 g CO2 za razredni vrh

Med štirimi motorji so Korejci še posebej ponosni na najmanjšega, trovaljnega 1,1-litrskega in s turbino podprtega dizla. Ta pri pri 55 kW moči obljublja emisijo vsega 85 g CO2/km in povprečno porabo vsega 3,2 litra na 100 km. Drugi dizel v ponudbi ima prostornino 1,4-litra in moč 90 kW ob 109 g emisij in porabi 4,1 litra. Med bencinarjema je mogoče izbirati med 1,2-litrskim (63 kW, 114 g CO2, 5,0 litra/100 km/h) in 1,4-litrskim agregatom (80 kW, 124 g CO2, 5,3 litra /100 km/h). Mali dizel je povezan s petstopenjskim menjalnikom, ostali motorji imajo prestavo več, na voljo bo tudi (le) štiristopenjska avtomatika.

Prvi občutki med vožnjo so na vsak način pozitivni, saj rio daje občutek gotovosti, so pa zaradi torzijskega droga na zadnji premi neravnine precej slišne.

Uvoznik Kijinih vozil bo ria pri nas začel prodajati septembra, osnovna cena zanj pa bo 9.700 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.