Rokavica vržena golfu in drugim

Foto: Žurnal24 Vizualno in kakovostno gledano je astra občutno napredovala, tam kjer je prej še Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 Na cesti najmanj 8.300 delavcev. (Foto: Žurnal24) Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra Foto: Žurnal24 opel astra
Z astro pri Oplu vnovič pišejo zgodovino tako lastne znamke kot tudi golfovega razreda. Tega bi lahko glede na vse celo preimenovali v astrin razred, bodo pa o tem vsekakor odločili kupci.
Oglej si celoten članek

Testna različica pa pomeni skoraj vse najboljše, kar predstavlja novi model, razen Oplovega očesa, za seboj pa žal potegne tudi dve občutnejši slabosti, to sta poraba in visoka cena za C-segment. Se pa dá z izbiro gospodarnejšega dizla odpraviti tudi ti dve hibi.

Velik napredek narejen zunaj …
Veliko govora je že bilo o tem, kako drugačna ter sodobnejša in kakovostnejša je nova astra v primerjavi s predhodnico, in temu se pridružujemo tudi v uredništvu. Veliko oblikovnih potez so oblikovalci iz insignie preselili razred nižje in glede na uspeh evropskega avta leta 2009 je prav tako. Vseeno pa oblika ni tako radikalna kot pri nekaterih modelih (primer honde civic), tako da je bolj brezčasna in se je hitro navadiš. Astra se je v dolžino tudi občutno potegnila, kar pa pomeni, da je lahko zdaj tudi prvi avto v družini, ne pa tudi več pri manevriranju po ozkih mestnih uličicah.

Foto: Žurnal24 … še večji pa znotraj
Se pa rast veliko manj pozna znotraj, saj novinka postreže z enako količino prostora kot predhodna astra classic III, kar gre na račun dinamičnih potez in okroglin na zunanjosti. Davek plača tudi pri prostornosti v drugi vrsti, kjer bodo višjerasli le stežka zadovoljni, medtem ko bodo mladina in otroci dobro shajali. Voznikov delovni prostor in celotna armaturna plošča sta doživela še največji napredek, tako materialno kot vizualno, saj je monotonost zamenjala razgibanost, na trenutke je te pri stikalih glede številčnosti celo preveč. Hvalimo ambientalno osvetlitev, potovalni računalnik je bolj intuitiven, z ročico po meniju potujete v obe smeri. Merilniki svetijo v rahlem modrikastem odtenku, pritisk na tipko sport jih obarva v kričeče rdečo. Sedeži se ponašajo z ergonomskim certifikatom in so  vredni pohvale in denarja, saj hrbtenico silijo v pravilni položaj, kar se pozna na (manjši) utrujenosti predvsem na dolgih poteh. Opremski paket sport pomeni višek ponudbe, ESC-sistem je serijski pri vseh različicah, na crash testih pa je astra dosegla pet zvezdic za varnost potnikov in pešcev. Prtljažnik s 370 litri v zgornjem razrednem povprečju ima tudi dvonivojsko polico, ki pa zahteva nerazumljivih 55 evrov doplačila.

Motor, ki ga vzljubiš

1,6-litrski turbak je potomec downsizinga in k mizi prinese več kot zadostnih 132 kilovatov in 230 Nm navora, kar je glede na bencinsko nrav dobra popotnica. Za zdaj najmočnejši motor v ponudbi vleče že od za bencinarja nizkih 2.000 vrtljajev, krivulja navora pa potem dolgo ohranja višino vse do pet tisočakov in pol, ko motor doseže tudi največjo moč. Zavrti se še tisočaka višje, ko ste prisiljeni poseči po ročici dobro preračunanega šeststopenjskega menjalnika, ki dopušča tudi kar nekaj športnosti. Podvozje FLEX ride poskrbi za prilagoditev trdote blažilnikov in vzmetenja voznikovim željam in potrebam, razlike med programoma sport in tour pa je poleg barve merilnikov mogoče občutiti tudi v trdoti volana in stopalke za plin ter zvoku iz izpušne cevi, ki bi tu lahko bili dve.

Foto: Žurnal24



Za ta segment (pre)velika poraba in cena
Pa smo prišli do dveh (naj)večjih pomanjkljivosti, ki bosta poskrbeli za določeno mero ekskluzivnosti te različice, če je o tem mogoče govoriti v tem razredu in pri tej ceni. 1,6-litrski turbak glede porabe pač ne blesti toliko kot pri performansih, saj že malo težja noga porabo dvigne z 8,5 na 10 litrov, priganjanje pa tja proti dvanajstim litrom. To je glede na mere in maso vseeno malo preveč. Cenovno je osnovna različica še kar zanimiva, saj je le kakšnega stotaka dražja od 92-kilovatne dizelske različice, je pa res, da je glede ekonomije slednja v veliki prednosti.

Podatki o vozilu: Opel astra 1.6 turbo sport
Motor: 1.598 cm3
Vrsta: vrstni štirivaljni turbo bencinski
Moč: 132 kW (180 KM)/5.500 vrtljajih na minuto
Navor: 230 Nm/ med 2.200 in 5.400 vrtljaji na minuto
Poraba: 10,9 litra/100 km, 159 g CO2/km
Zmogljivosti: 221 km/h, 8,5 sekunde od 0-100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.419x1.814x 1.510, medosna razdalja 2.685, prtljažnik (v litrih): 370-1.235
Cena: 21.140/27.780EUR

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.