S-kabriolet nikoli ne bo pustil hladnega

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S cabrio Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S cabrio Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S cabrio Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S cabrio Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S cabrio Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S cabrio Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S cabrio Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S cabrio Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S cabrio Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S cabrio Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S cabrio Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S cabrio Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S cabrio Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S cabrio Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S cabrio Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S cabrio Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S cabrio Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S cabrio Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S cabrio Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S cabrio Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S cabrio Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S cabrio
Mercedes je objavil prve fotografije svojega najnovejšega lepotca - razreda S cabria.
Oglej si celoten članek

Potem, ko je bilo moč pred dnevi že občudovati skico brezstrešnega S-a, so pred skorajšnjo premiero v Stuttgartu objavili prvi paket uradnih fotografij in podatkov. Gre za prvega velikega Mercedesovega štirisedežnega kabrioleta po 44 letih, ko je na cestah vladal model 280 SE.

Kabriolet je po dimenzijah sličen kupeju, kar pomeni dolžino prek petih metrov, največ novega je seveda pri mehki strehi. Ta je sestavljena iz treh plasti, voznik pa jo lahko prek gumba raztegne ali pospravi v 20 sekundah pri hitrostih do 60 km/h. 

Vrhnjo plast sestavlja plast iz butila in ne več neoprena. Nov material ni le bolj učinkovit pri odbijanju vode, temveč je tudi boljši v zvočni izolaciji ter se lepše razpne prek celotne površine vozila, pojasnjujejo pri znamki. 

Seveda je za udobje potnikov in prtljage vrhunsko poskrbljeno, poleg vsega, kar je na voljo že v kupeju, velja omeniti sistem za ogrevanje vratov s pihanjem toplega zraka iz nosilcev za varnostne pasove, prav tako avtomobil samodejno prilagaja zaščito pred vetrom in izničuje zvok piša. Ogrevana so tudi počivala za roke in seveda zadnji sedeži.

S-kabriolet premierno predstavlja novi rod klimatske naprave, ki vse opravi avtomatsko. To pomeni, da vozniku ni potrebno spreminjati nastavitev, ko denimo pospravi streho, temveč številni senzorji sami zaznavajo, kakšna je moč sončnih žarkov in temu prilagodijo stopnjo ter zvrst klimatizacije. Ko streho spet razpne, senzorji znova poiščejo idealne rešitve porazdelitve zraka.

Pri motorjih ni posebnosti, različico S500 bo poganjal 4,7-litrski V8 s 335 kW (455 KM), moč se na cesto prenaša prek 9-stopenjske avtomatike. 

AMG S63 pa ima pod pokrovom 5,5-litrski biturbo V8 s 430 kW (585 KM) in hitri sedemstopenjski menjalnik ter štirikolesni pogon. Kabriolet bo tako pri prvi stotici že po 3,9 sekunde. 

Petični kupci bodo lahko brez strehe prvič lovili sonce prihodnjo pomlad.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 09:31 2. September 2015.

    Jaz sem hladen ... avto ima platneno streho. :-/

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.