Saj ni res, kaj je narobe z avtom predsednika Francije ...

Foto: Profimedia
Te dni je javnost izvedela za komično skrivnost oziroma pomanjkljivost predsedniške limuzine francoskega predsednika Emanuela Macrona.
Oglej si celoten članek

Francoski predsednik Emanuel  Macron ima veliko težavo s svojim protokolarnim vozilom - njegov renault espace namreč ne more voziti hitreje od 80 km/h. 

Težava je, ker so velikega križanca za potrebe varovanja močno obdali z vso potrebno balistično zaščito, kar pa pomeni, da je avto postal zelo težek. To pa močno vpliva na njegovo stabilnost, zato voznik v nobenem primeru ne sme preseči hitrosti 80 km/h, sicer avto sploh ne bi mogel zavirati. 

Test: espace Espace želi na Mars, a bo Luna dovolj

Macron zato lahko espacea uporablja le med počasno mestno vožnjo, piše Le Parisien. Ko morajo avto zaradi protokola prepeljati na kakšno drugo lokacijo, ga morajo zato naložiti na hitrejši tovornjak. Takrat Macrona naokoli očitno prevažajo v drugačnem avtomobilu, morda celo nefrancoskega izvora.

Foto: Profimedia Renault espace in predsednik Macron Francoski predsedniki so znani po tem, da izražajo močno poporo domači avtomobilski industriji s tem, da jih je v javnosti mogoče videti le v francoskih avtomobilih. Že od časov Charlesa De Gaulla, ki je v spominu neizbrisno povezan s citroënom DS. Težava pa je, ker so Peugoet, Citroën in Renault v zadnjih letih praktično prenehali izdelovati velike limuzine (nekdaj peugeot 607, citroën C6, renault safrane), medtem ko imajo nemške premium znamke obsežne tovarniške programe varnostnih dodatkov za VIP potnike. 

Joj Macronov pes se je olajšal med sestankom

Kljub temu bo Macron ostal zvest francoskim znamkam, tako ga je na majski inavguraciji že prevažal naokoli novi DS7 crossback (na fotografiji spodaj). Kaj se bo v prihodnosti zgodilo z njegovim espacom, pa ni znano. Ravno za beg med terorističnim napadom ni namenjen.

Foto: Profimedia Emmanuel Macron in predsedniški avto

Država Francija je pred dnevi prodala 4,7 odstotka deleža v znamki Renault in s tem nekoliko popustila oprijem, ki ga želi ohraniti v enem izmed dveh osrednjih francoskih proizvajalecev (drugi je koncern PSA). Že dlje časa namreč vlada merjenje moči, ker se želi Renault osvoboditi nadzora države. Slednja ima sedaj v Renaultu znova tradicionalni 15-odstotni delež, kar je enako kot znaša delež Nissana, poroča Reuters.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.