Samo motor v tem avtu stane 300 tisoč evrov

Foto: Brabus Brabus G 900 Foto: Brabus Brabus G 900 Foto: Brabus Brabus G 900 Foto: Brabus Brabus G 900 Foto: Brabus Brabus G 900 Foto: Brabus Brabus G 900 Foto: Brabus Brabus G 900 Foto: Brabus Brabus G 900 Foto: Brabus Brabus G 900 Foto: Brabus Brabus G 900 Foto: Brabus Brabus G 900 Foto: Brabus Brabus G 900 Foto: Brabus Brabus G 900 Foto: Brabus Brabus G 900 Foto: Brabus Brabus G 900
Brabus je pri Mercedesovemu razredu G našel točko G. Nastalo je tole ...
Oglej si celoten članek

Iščete najhitrejši G razred na svetu? Brabus je izkoristil avtosalon v Frankfurtu za predstavitev svojega monstruma G 900 V12. 

V osnovi gre za razred Mercedes-AMG G, ki pa so ga pri specializiranemu predelovalcu Mercedesovih vozil izdatno predrugačili, da zmore avto še več in nudi potnikom še več ekstravagance. Tudi cena je ... še več.

Brez dvoma gre za najhitrejši V12 v terenskem vozilu na svetu, saj lahko G 900 do 100 km/h z mesta pospeši v za takšno maso in postavo neverjetnih 3,8 sekunde, najvšja hitrost skoraj 2,7 tonske gmote pa je omejena na 280 km/h. Klasični AMG G 63 pospeši do stotice v "le" 4,5 sekunde, hitrost ima omejeno na največ 240 km/h.

Foto: Brabus Brabus G 900

Originalni AMG G 63 seveda nima V12 motorja, temveč "le" V8 (430 kW). Pri Brabusu v tem niso videli ovire in so srce s štirimi dodatnimi valji našli v seriji S. Najprej so ga iz 6,0 litrov predelali na 6,3 litra, dodali večje turbine, številne nove dodatne mehanske dele in svojo elektroniko. Ko so ga vgradili v razred G, je namesto originalnih 390 kW (530 KM) merilnik moči pokazal kar 662 kW (900 KM). Poleg tega je navora tovornjaških 1.500 Nm. 

Za kako posebno predelavo in motor gre, pove podatek, da zgolj motor v brabusu G 900 stane neverjetnih 289 tisoč evrov. Brez vštetega davka. Povedano drugače - motor stane dvakrat več, kot bi v Nemčiji stal serijski mercedes-AMG G 63. 

Foto: Brabus Brabus G 900 Foto: Brabus Brabus G 900

Poleg motorja in zunanjosti, na kateri se kitijo 24-palčna platišča, so pri Brabusu precej predrugačili tudi notranjost. Razstavljeni avto na avtosalonu ima povsem novo tapicerijo, celo prostor za noge je odet v usnje. Med drugim je pod strop pred zadnjimi sedeži mogoče dodati tri dodatne merilnike, da lahko tudi zadnji potniki spremljajo huronsko tehnično predstavo pod motornim pokrovom. Na sploh so pri Brabusu nadvse dovzetni za najbolj nore želje svojih strank. Predelava klasičnega G AMG 63 v brabus G 900 V12 traja tri mesece.

Foto: Brabus Brabus G 900

Foto: Brabus Brabus G 900

Brabus G 900 bo očitno izdelan v vsega 10 primerkih. V tem hipu še ni razprodan, tako da lahko tisti, ki si želijo zapraviti 700.000+ evrov, še vedno stopijo v vrsto.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 20:44 12. September 2019.

    Ovo je najbolji posao koji Google sada plaća. Prvog mjeseca primio sam 29736 dolara za rad 3 sata dnevno. Počeo …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.