Enako kot pri modelu 207 RC, bo 1,6-litrski turbo THP motor v modelu 308 GT razvil moč 129 kW/175
KM, opremljen pa bo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Največjo moč motor razvije pri 6.000
vrt./min, najvišji navor je 240 NM, pri overboostu pa 260 NM pri 1.600 vrt./min. Pospešek do 100
km/h je 8,3 sekunde, povprečna poraba goriva pa zglednih 6,3 litra. Dodajmo še, da je emisija
ogljikovega dioksida 180 g/km.
Od standardnih različic se bo 308 GT THP razlikoval po barvi, nižjemu prednjemu delu,
spojlerju na zadku in izrazito spuščeno silhueto. V notranjosti se športni duh nadaljuje. V njem bo
aluminijasta ročica menjalnika, aluminijaste pedalke, edinstven volanski obroč in drugi okraski.
Še en športni levček
Francoski Peugeot bo na ženevski razstavi avtomobilov predstavil športno različico kompaktnega modela 308, ki ga bo gnal 1,6-litrski motor iz RC različice manjšega modela 207.