Še športni in premium peugeot 208

Foto: Peugeot Peugeot 208 GTi Foto: Peugeot Peugeot 208 GTi Foto: Peugeot Peugeot 208 GTi Foto: Peugeot Peugeot 208 GTi Foto: Peugeot Peugeot 208 GTi Foto: Peugeot Peugeot 208 GTi Foto: Peugeot Peugeot 208 GTi Foto: Peugeot Peugeot 208 GTi
Peugeot bo na avtosalonu v Parizu predstavil premium različico modela 208 in obudil športno legendo, tokrat pod imenom 208 GTi.
Oglej si celoten članek

Peugeot bo konec meseca na avtomobilskem salonu v Parizu predstavil novi izvedenki modela 208, XY in GTi. Oba modela sta trivratna in imata večji razmik med kolesi, za 10 milimetrov spredaj in za 20 milimetrov zadaj, oba sta postavljena na novo oblikovana 17-palčna platišča.

Nos izvedenke XY poudarjajo novi halogenski žarometi s svetlobnim vodnikom zadnje generacije flat-guide. Z notranjo zgradbo pravokotne oblike uporabljajo tehnologijo LED za smerne kazalce in dnevne luči. Med lučmi je posebna maska. Oblika odprtin je drugačna kot pri 208 GTi, saj ima kromirana rešetka tri vodoravne prečke nad črnim lakiranim prečnim nosilcem, pri 208 GTi pa je bleščeče črna rešetka s svetlo kromiranimi vstavki, ki ustvarjajo tridimenzionalno športno šahovnico.

Novost so nove barvne kombinacije, sedežne prevleke, posebni detajli ...  Zračniki, stranski okrasi zaslona na dotik, okras armaturne plošče, vstavek na volanu, varnostni pasovi, ročaji sprednjih in zadnjih vrat se pridružujejo notranjemu ambientu, ki je bolj premium.

208 XY je na voljo z naslednjimi pogonskimi agregati:

1.6 e-HDi 92 FAP, 5-stopenjski ročni menjalnik, 98 g CO2/km
1.6 e-HDi 92 FAP, 6-stopenjski robotizirani menjalnik, 98 g CO2/km
1.6 e-HDi 115 FAP, 6-stopenjski ročni menjalnik, 99 g CO2/km
1.6 VTi 120, 5-stopenjski ročni menjalnik, 134 g CO2/km
1.6 THP 155, 6-stopenjski ročni menjalnik, 135 g CO2/km

Druga novost športni 208 GTi

208 GTi boste po izpušni cevi, ki se zaključuje s kromiranim dvojnim ustjem v obliki trapeza. Kromiran je tudi brisalni profil ob steklih, ki se dinamično nadaljujejo v smeri vetra in se končujejo s podpisom, ki izkazuje čast modelu 205 GTi. Odprtine maske imajo še 3D-motiv šahovnice s kromiranimi vstavki v bleščeče črni mreži. 

Sedež je športen in kombiniran z usnjem ter pleteno tkanino z dodatkom dinamične rdeče črte. Armaturna plošča z oblogo iz črnega materiala je kombinirana z rdečimi oznakami in okrašena s prelivanjem rdeče in črne barve, tako kot vratne kljuke. Podatki o zmogljivostih vozila so prikazani na instrumentni plošči v višini pogleda. Barvni matrični zaslon obdajajo števci s kromiranim okvirom in rdečo osvetlitvijo z LED-diodami.

Prestavna ročica ima aluminijasti ročaj z rdečim vstavkom ob strani. Vzmeti, vzmetne karakteristike amortizerjev, stabilizator, trša sprednji most in zadnji prečni nosilec so za ta model specifični, tako kot tudi 17-palčna platišča carbone z diamantno obdelavo, barvana v odtenku storm ali z mat lakom in obuta v pnevmatike 205/45. Zavore hladi dinamično zajemanje zraka, kar omogoča zanesljivo zaviranje.

Pogonski agregat je bencinski 1.6 THP z 147 kilovati (200 KM) in 275 Nm navora, nova je tudi izpušna linija. Menjalnik je ročni šeststopenjski. Hitrost od 0 do 100 km/h doseže v manj kot sedmih sekundah, razdaljo od 0 do 1000 metrov prevozi v 27 sekundah. 208 GTi tehta 1.160 kilogramov, v zrak pa izpusti 145 gramov CO2 na prevoženi kilometer.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.