Sedmica premika meje možnega

Foto: Žurnal24 Novinec z oblikovnega stališča ne pomeni tako drastičnih sprememb kot predhodnik Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Serija 7. Novinec nadaljuje hišno oblikovno strategijo, a vseeno poteze niso tako drastične kot pri predhodniku. Je pa treba vedeti, da je kljub velikim polemikam glede oblike predhodnik dosegel rekordne prodajne številke.
Oglej si celoten članek

Sprva bodo na voljo izvedenke 750i, 740i, 730d ter pri prvih dveh podaljšana različica L. Bencinarja imata dvojno prisilno polnjenje in razvijeta 300 oziroma 240 kW, dizelaš pa 80 kW in pri tem v povprečju porabi le 7,2 litra plinskega olja.

Posebnosti glede opreme, ki jih BMW prvič predstavlja širši javnosti, so: kontrolnik iDrive na zadnjih sedežih (ki imajo tudi funkcijo masiranja), night vision s funkcijo prepoznavanja ljudi, integralno krmiljenje, ki pomeni združitev dveh sistemov aktivnega krmiljenja in hitrostno pogojenega krmiljenja zadnjih koles (4WS), tempomat s funkcijo stop&go, sistema lane departure warning in lane changing warning, stranski kameri in vzvratna kamera, ki dopolnjujeta avdio in vizualna parkirna pomagala na prednjem in zadnjem koncu. Izboljšan je tudi head up display ter efficient dynamics, s pomočjo katerega je sedmica nadpovprečno varčen avtomobil za svoj razred. Premierno v serijskih vozilih bo na voljo tudi sistem connected drive, ki ponuja neomejen dostop do medmrežne povezave preko 10,2-palčnega prikazovalnika.



Kot rečeno v uvodu, motorno paleto za zdaj sestavljajo dva osemvaljna bencinarja in dizelski šestvaljnik, kjer imata prva dva dodano dvakratno prisilno polnjenje, dizelaš pa zgolj en turbinski polnilnik. Izboljšali so predvsem odzivnost motorjev, ki zdaj ob podobni prostornini zmorejo več moči, obenem pa so bolj ekonomični. 740I tako v povprečju porabi zgolj 9,9 litra goriva, kar je glede na mere in maso odličen podatek. Še bolj ekonomičen je seveda 730i, ki se po tovarniških podatkih v povprečju zadovolji z le 7,2 litra plinskega olja, v ozračje pa izpusti zgolj 192 gramov C02 na prevožen kilometer.



Serijsko opremo tvorijo usnjena notranjost, biksenonski žarometi, dvoobmočna klimatska naprava, i-drive, parkirna pomagala, kvaliteten avdio sistem in še veliko drugega, kljub temu pa je spisek doplačil, ki obsegajo tudi številne barve notranjosti in bolj bogato oblazinjenje ter platišča do mere 20 palcev, neskončno dolg. To lahko osnovno ceno, ki pri modelu 730d znaša 79.200 evrov, ponese v višave. Pri uvozniku za vozila BMW so povedali, da za letošnje in prihodnje leto pričakujejo občutno rast prodaje, so pa meseca maja imeli tudi že 10 naročil. Koliko ta številka znaša danes, pa nam niso zaupali.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.