Slovenca ustvarila unikatni bombnik na dveh kolesih

Foto: Jani Nendl Krakenhead Blueberry Bomber Foto: Jani Nendl Krakenhead Blueberry Bomber Foto: Jani Nendl Krakenhead Blueberry Bomber Foto: Jani Nendl Krakenhead Blueberry Bomber Foto: Jani Nendl Krakenhead Blueberry Bomber Foto: Jani Nendl Krakenhead Blueberry Bomber Foto: Jani Nendl Krakenhead Blueberry Bomber Foto: Jani Nendl Krakenhead Blueberry Bomber Foto: Jani Nendl Krakenhead Blueberry Bomber Foto: Jani Nendl Krakenhead Blueberry Bomber Foto: Jani Nendl Krakenhead Blueberry Bomber Foto: Jani Nendl Krakenhead Blueberry Bomber Foto: Jani Nendl Krakenhead Blueberry Bomber
Blueberry Bomber je unikatni motocikel, ki je nastal v slovenski delavnici ekipe Krakenhead Customs. In najboljša novica? Z malce sreče je ta motor, ki se ga za svojo poroko ne bi branil niti Mad Max, lahko vaš za 79 evrov! Lastnika bo dobil na avgustovskem MotörCity festivalu ob Soči.
Oglej si celoten članek

MotörCity festival je novost v ponudbi poletnih glasbenih festivalov, ki se že tradicionalno izvajajo v Tolminu na sotočju rek Soča in Tolminka.

Festival konec avgusta bo namenjen navdušencem bluesovske in rock glasbe, med nastopajočimi pa je nekaj zelo zvenečih imen. Posebnost festivala pa bo tudi žrebanje, saj bodo med obiskovalci izbrali nekoga, ki bo domov odpeljal unikatni motor Blueberry Bomber. Gre za radikalno nadgradnjo enega najbolj klasičnih motociklov zadnjih desetletij, modela honda gold wing GL 1000, ki je začetnik generacije tako čislanih velikih japonskih potovalnikov. Motocikel, ki so ga v prvi generaciji izdelovali v drugi polovici 70.-ih let, je že sam po sebi danes zelo redek, še redkejši pa so sestavni deli zanj. 

Rok Likar in Luka Lamut sestavljata ekipo Krakenhead Customs, ki je specializirana za predelavo in izdelavo custom motorjev. Doslej sta pozornost svetovnih specializiranih medijev in poznavalcev pritegnila že z dvema predelavama kawasakijev, a je prav projekt pretvorbe 42 let starega honda gold winga tisti, ki dokazuje, kako dobra in pedantna sta bila pri pretvorbi serijskega vintage motorja v nekaj povsem svojstvenega in osebnega na dveh kolesih. 

Pri predelavi sta se morala soočati z veliko izzivi, prvi je bila že odločitev, da bo to veliko bolj radikalna predelava od prvotnega načrta. Vilice so precej nižje in prihajajo iz honde CBR, svojstven je prednji žaromet s ščitnikom za veter, markantne zavore je prispeval suzuki GSX R1100, čeljusti so Nissinove. Zadnja guma je širša, nov je z detajli obložen rezervoar, saj je originalni gold wing le tega imel pod sedežem. Tako pridobljen prostor sta izkoristila za poudarek okvirja in nadgradnjo agregata, ki sta mu dodala vplinjače iz Porscheja. Vse skupaj dopolnjujeta oblazinjenje in izbrana kombinacija barv.

Še več o motorju in svojih načrtih pa sta člana Krakenhead Customs izdala v krajšem intervjuju: 

Že osnovni GL je lahko lep, od kje sploh želja ustvariti nekaj tako svojstvenega, "mad-maxovskega"?

Drži, Gl 1000 je že v svoji osnovni podobi zanimiv motocikel. Zaradi zasnove motorja in težko dobavljivih delov je le redko tarča custom predelav.

Vsekakor smo želeli iti korak dlje, posodobiti marsikatero komponento na motociklu, ustvariti unikat, a obenem ohraniti pridih sedemdesetih let.

Nekje sem prebral, da je bilo potrebno narediti ogromno predelav in iti po sestavne dele dobesedno na drug konec sveta. Suzuki, Porsche ... očitno je v njem zbranih ogromno sestavnih delov in veliko rokodelskih veščin. Kaj izpostavljate kot največje presežke pri motociklu oziroma kaj so bili največji izzivi?

Izpostavimo lahko predvsem prenovljeno silhueto motocikla, ki pa vseeno deluje usklajeno kot celota. Delov, ki so narejeni "na novo" je resnično veliko. Veliko težav je povzročalo tudi pridobivanje sestavnih delov agregata, ki je sedaj popolnoma obnovljen. Poudarimo lahko tudi po meri narejena platišča, moderne prednje vilice, Weberjeve uplinjače oz. po domače "vergazerje", ki prihajajo iz starega Porscheja.

Ne gre zanemariti tudi po meri narejenega usnjenega sedeža in oblazinjenja prednje maske, ki vsekakor dviguje nivo predelave na najvišjo raven. 

Kakšne so bile predelave na agregatu, ste mu kaj spreminjali zmogljivosti?

Kot omenjeno, je agregat v celoti prenovljen. Obnovljeno je vse, do zadnjega ležaja. GL 1000 je že v osnovi dokaj močan motor, in ob ustrezni "shujševalni" dieti z naše strani je tudi na takšen način postal še bolj poskočen. Nekaj dodatne moči vsekakor prinesejo tudi Webrovi uplinjači. 

Motor je prodan, oziroma bo kmalu dobil lastnika. Vam bo hudo ob tem glede na vložen trud in čas in kakšnega lastnika si želita, da bi dobil - kaj naj bi z njim počel?

Ob vseh vloženih urah si želiš, da bo motocikel dobil nekdo, ki bo znal ceniti vložen trud in motocikla ne bo zaprl v domačo garažo. 

Krakenhead - je to "popoldanska" obrt ali je mogoče živeti od podobnih projektov oziroma custom predelav?

Trenutno smo v fazi, ko lahko rečemo, da gre za "resen" hobi. Zanimanja za predelave je sicer veliko, a po navadi se vse skupaj ustavi pri denarju. 

Od kod ime in kaj sploh ponazarja?

Kraken je legendarna morska pošast oziroma hobotnica, ki naj bi se potikala po globinah norveškega morja. Prav ta misterioznost in mogočnost mitološkega bitja je doprinesla k izbiri imena, kajti tako želimo predstaviti tudi naše custom motocikle. Povezava z imenom gre tudi v smeri, da so vse dosedanje predelave imele veliko luč z integriranim merilnikom hitrosti.

Kako so custom motorji povezani z glasbo, ki jo tudi ustvarjate?

Krakenhead Custom motorje lahko povežemo z glasbo, predvsem z r`n`rollom. Vsak custom motocikel pomeni odmik od mainstreama, je unikat, ki izžareva nekaj več. Prav podobno je pri ustvarjanju glasbe. 

Katere vaše že izdelane projekte bi še izpostavili in kakšni so načrti za prihodnje?

Izpostavimo lahko predvsem dva custom motocikla, ki sta požela dober odziv predvsem v mednarodnih medijih. To sta bila Kawasaki Z650 z imenom "Green Glory" in Kawasaki Z1000 "Red Rooster".

Načrti za prihodnost so jasni; nadaljevati z visokim standardom predelav, izboriti si svoj prostor v mednarodnem okolju in predstavljati unikatne izdelke. Za enkrat ostajamo na motociklih.

Kdo so vaše tipične stranke? Kakšen je njihov osebnostni profil in od kod prihajajo? 

Iskreno povedano je največ zanimanja iz tujine. Zanimivo je, ko tujci "pogooglajo" kje je pravzaprav ta Slovenija. Velikokrat se zadeva ustavi tudi zaradi velikih razdalj. Večinoma gre za kreativne posameznike srednjih let, ki jim motocikel iz trgovine ne predstavlja izpolnitev njihovih želja po izvirnosti, drugačnosti in osebni ekspresiji. Gre torej za ljudi, ki ne želijo imeti enakega motocikla, kot ga lahko sosed kupi v moto trgovini.

andrej.leban@zurnal24.si

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 4

  • 17:43 8. Maj 2017.

    Obliko ima zelo zanimivo, edin šus balanca in 1000 kubikov ne gre skup, kdo bo to vozu ? tole je …

  • 17:00 8. Maj 2017.

    tehnično izjemno potrpežljivo. Slovenci predvsem ne znamo prodati sebe. No, nekateri se znajo. od njih se je treba učiti kako.

  • 15:42 8. Maj 2017.

    Ko slišim stavek "z malo sreče" se mi kar koža naježi...

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.