Slovenci so ga videli prvi

Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLA Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLA Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLA Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLA Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLA Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLA Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLA Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLA Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLA Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLA Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLA Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLA Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLA Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLA
GLA. Mercedes-benz je novi model najprej pokazal slovenskim kupcem.
Oglej si celoten članek

Predstavitev. Glavna zvezda Mercedesovega razstavnega prostora na avtosalonu v Frankfurtu je bil mali športni terenec GLA. Slovenija je prva država, ki ga je po koncu salona dobila na ogled. Uradno bo na naše ceste zapeljal marca prihodnje leto.

Nov štirikolesni pogon

Z modelom GLA želijo pri Mercedesu nadaljevati trend pomlajevanja klientele, začetega z razredom B, ki s 450 prodanimi modeli letno predstavlja polovico prodaje Mercedesa pri nas. Uspešno zgodbo sta nadaljevala na isti platformi izdelana kombilimuzinski razred A in štirivratni kupe CLA. Tretji “A”, oblikovan pod taktirko Slovenca Roberta Lešnika, je od kombilimuzine daljši za 12 centimetrov. Čeprav je količnik zračnega uporaba (0,29) znatno slabši kot pri rekorderju CLA-ju (0,21), je nižji od glavnih konkurentov na trgu, BMW X1 in audija Q3, ki dosegata 0,32.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLA

Podobnost z koblilimuzino na zunaj ne zanika, tudi znotraj je praktično identičnen. Novost je na novo razviti štirikolesni pogon 4 Matic. Za razliko od vseh ostalih mercedesov s stalnim štirikolesnim pogonom, sistem v GLA moč s pomočjo sedemstopenjskega samodejnega menjalnika na zadnji kolesni par prenaša le po potrebi. Od asistenčnih sistemom izpostavljamo samodejno zaviranje, ki deluje pri hitrostih do 200 km/h, pri hitrostih do 30 Km/h je sposoben popolne zaustavitve. Do 20 km/h sistem deluje tudi pri vzvratni vožnji.

Trije paketi

Oprema. Tako kot motorizacijo in notranjo urejenost si GLA z A-jem deli tudi tri pakete opreme - Style, AMG in Urban. Zadnji predstavlja izbiro kar 70 odstotkov kupcev kombilimuzine pri nas. Vstopna modela GLA 200 in GLA 200 CDI imata šeststopenjski ročni menjalnik, ostali sedemstopenjski 7G-DTC samodejni menjalnik z dvojno sklopko.

Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLA

Vsi s štirimi valji

Vsi agregati so štirivaljni, vsi zadostujejo Euro6 normativom. Vstopni GLA 200 s 115 konjskimi močmi je mogoče naročiti za 29.280 evrov, najbolj prodajan naj bi bil dizelski 200 CDI s 100 kilovati moči, ki stane 31.200 evrov, s pogonom na vse štiri pa 35.690 evrov. Čez leto dni bo za 26.500 evrov na prodaj bencinski GLA 180. GLA 220 CDI s 125 kilovati moči s pogonom na prednji kolesi je cenjen na 35.340 evrov, s tehologijo 4 Matic pa na 37.900 evrov. Vrh ponudbe predstavlja model GLA 250 z 155 kilovati moči in ceno 34.990 evrov, GLA 250 4 Matic je z 36.990 evri najdražji.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.