Slovenski Ford: Cene priključnih hibridov močno navzdol

Foto: Saša Despot Ford Kuga PHEV
Foto: Saša Despot Ford Kuga PHEV
David Jurič, ki že dolgo leta vodi znamko Ford v Sloveniji, je potegnil črto pod letom 2024 in napovedal, kakšne usmeritve bo imela znamka v Sloveniji v letu 2025. Elektrifikacija bo imela ključno vlogo, kar se bo poznalo tudi na cenah.
Oglej si celoten članek

Fordova novinarska konferenca s predstavitvijo rezultatov poslovanja je tradicionalno vezana na mesec januar. Direktor znamke David Jurič je leto 2024 ocenil za zelo dobro, saj je znamka Ford tako na ravni osebnih vozil kot lahkih gospodarskih vozil v vzponu.

"Če je trg osebnih vozil v letu 2024 zrasel za 8,4 odstotka, je Ford zrasel kar za 31 odstotkov," je v uvodu povedal Jurič, ki je kot glavni zvezdi med osebnimi vozili po upokojitvi fieste izpostavil prenovljena modela puma in kuga. Slednja je bila s skoraj 550 prodanimi vozili najbolj uspešen Fordov model v letu 2025 v Sloveniji. Fordov tržni delež je zrasel iz 2,6 na 3,1 odstotka, v letu 2024 je znamka pri nas prodala skoraj 1.700 novih osebnih vozil.

Foto: Saša Despot Ford Puma

Ford se je v zadnjih letih poslovil od svojih enoprostorskih uspešnic C-max, S-max in Galaxy, deloma pa so vrzel zapolnili z enoprostorci iz programa lahkih gospodarskih vozil, kjer z 19-odstotnim tržnim deležem in 1630 prodanimi vozili ohranjajo 2. mesto v Sloveniji. Jurič pravi, da so bili predvsem zadovoljni s prodajo model courier. Izpostavil je še en zelo pomemben segment poslovanja, to so rabljena vozila. Njihova prodajna franšiza za rabljena vozila Preverjeno je postaja pomemben del poslovanja in sodi med največje ponudnike rabljenih vozil v Sloveniji.

Foto: Saša Despot Ford Transit Courier

Ford v letu 2025

Tudi pri Fordu bodo, vsaj v programu osebnih vozil, zelo električni. V drugem kvartalu lahko pričakujemo še en model slavnega imena – capri. Novi capri namreč ni 2+2 kupe, tako kot starodobni capri, ampak je v duhu sodobnega časa postal električni družinski križanec, SUV-kupejevska različica explorerja. Prihaja pa tudi povsem električna puma – s, pozor, še večjim megaboxom – pravi mali družinski električni avto. Ford, ki veliko stavi tudi na program lahkih dostavnih vozil, bo na slovenske ceste v letu 2025 dodal še E-tourneo courier, e-transit courier, E-tourneo custom in E-transit custom, vse v drugem kvartalu leta. Sredi leta sledi še poslastica za avtodomarje – ford nugget.

Foto: Saša Despot predstavitev Ford Explorer Foto: Ford ford puma gen-E Foto: Ford ford capri

Jurič ni mogel mimo strožjih emisijskih norm, ki v Evropi veljajo od 1. januarja, tovarne in prodajalce vozil pa obvezuje k večji prodaji nizkoogljičnih ali brezogljičnih vozil. Pri Fordu, kjer veliko stavijo na električnega explorerja, nestrpno pričakujejo še eno legendarno ime v električni različici capri, prihaja pa tudi električna puma. Velike spremembe so se zgodile na trgu priključnih hibridov. "Cene za kugo in connecta smo znižali za 4.000 evrov in jih približali cenam hibridnih vozil. Upam, da bomo čez leto dni lahko tudi pri nas poročali, da je priključno-hibridna kuga, tako kot v Evropi, najbolje prodajan plug-in model pri nas."

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 12

  • 01:18 19. Junij 2025.

    🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲

  • 16:21 17. Januar 2025.

    Kdaj bo oa F(uck)ord spet začel avte delat?

  • 11:20 17. Januar 2025.

    Po rezultatih, ki jih že pred časom statistično obdelal in objavil nek neodvisni švedski inštitut, naj bi bili ravno plug-in …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.