Smarta uradno predstavljena

Foto: Smart Smart Foto: Smart Smart Foto: Smart Smart Foto: Smart Smart Foto: Smart Smart Foto: Smart Smart Foto: Smart Smart Foto: Smart Smart Foto: Smart Smart Foto: Smart Smart Foto: Smart Smart Foto: Smart Smart Foto: Smart Smart Foto: Smart Smart Foto: Smart Smart Foto: Smart Smart Foto: Smart Smart Foto: Smart Smart Foto: Smart Smart Foto: Smart Smart Foto: Smart Smart Foto: Smart Smart Foto: Smart Smart
Nova generacija smarta je razkrita. Za zdaj kot malenkost večji fortwo in štirivratni forfour, slednji si bo s twingom delil rojstno Novo mesto. V ospredju okretnost in živahnost, pa tudi napredna tehnologija.
Oglej si celoten članek

V Berlinu so v sredo zvečer končno razkrili novo generacijo smarta, avtomobila, ki je s prvo in edino generacijo doslej davnega 1998 pošteno razburkal avtomobilsko srenjo. Smart je bil namreč narejen za velika mesta, kjer vedno primanjkuje parkirnih kotičkov, okretnost pa ima še posebej veliko težo. 

Tudi pri novi generaciji je očitno glavna teža namenjena krajšemu dvovratnemu modelu, ki je z 2,69 metra dolžine ohranja kompaktnost, z obračalnim krogom 6,95 metra (pločnik do pločnik) pa tudi težko prekosljivo okretnost. Štirivratni smart je v medosju podaljšan za slabih 60 centimetrov, dolg je 3,49 metra, obračalni krog pa je 8,65 metra, za razliko od dvovratnika ima tudi podatek za prtljažnik, tega je za 185 litrov, a v isti sapi v tovarni navajajo notranjo prilagodljivost sedežev, ki omogoča prevoz tudi kosov pohištva. Oba avta sta široka 1,66 metra in visoka 1,55 metra. 

O varnosti tokrat ne bi smelo biti dvoma

Smart je nastal v sodelovanju z Renaultom, a oblikovno se od twinga dokaj razlikuje tako navzven kot tudi znotraj. Po prepričevanju Daimlerjevih mož je velik poudarek dan kakovosti, tehniki in varnosti.

Foto: Smart Smart Predvsem slednje so imeli med razvojem zaradi težav prve generacije neprestano v mislih, zato je avtomobil v dobršni meri narejen iz ultra trdnega jekla, varnostne trke so opravljali z "realnimi" avtomobili, tudi mercedes-benzom razreda S, serijski je denimo sistem za stabilizacijo v močnem vetru, opcijska pa sistema za prepoznavanje ovir in samodejno zaviranje ter za preprečevanje nenamernega prehajanja sredinske črte.

Za začetek dva motorja, pilijo že brabusa

Glede pogona presenečenj ni, smart ima motor zadaj, za začetek bo obe različici poganjal 0,9-litrski trivaljnik, ki ima v atmosferski različici 52 kW (71 KM), motor s turbom pa 66 kW (90 KM). Sta pa že napovedana še dva motorja, vstopni in najmočnejši (Brabus različica), slednji naj bi imel "preko" 77 kW. Poleg ročnega petstopenjskega je kot opcija še šeststopenjski menjalnik z dvojno sklopko. 

Seveda tudi primerna multimedija ne izostane, boljša oprema prinaša velik multimedijaki zaslon na dotik na osrednji konzoli, tako kot pri twingu je ena stopnja nižje poseben nastavek za pametni telefon, prek katerega se nato izpisujejo tudi podatki o avtomobilu. Smart, ki ga bodo prodajali v treh različnih opremskih paketih, ima na voljo tudi JBL ozvočenje. 

O cenah so premieri dejali le to, da bodo ostale na ravni dosedanjih, kar v Nemčiji pomeni od 11.000 evrov dalje, štirivratnik bo od fortwoja dražji za 600 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.