Španska tiha voda

Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco
Prostoren celo za sedmerico, moderen, a še vedno nekoliko drugačen. Zdaj s ščepcem popra. Tarraco se zdi po krivici zapostavljen družinski prvak.
Oglej si celoten članek

Tarraco je med sorodno trojico z volkswagen tiguanom in škoda kodiaqom pri slovenskih kupcih v ozadju glede zanimanja in prodajnih številk. Enako, če ga primerjamo s sorodno velikimi suvi/križanci konkurentov. 

Kar nekoliko po krivici, saj gre za avto raznovrstnih sposobnosti po konkurenčni ceni. Razlog za test je bila različica FR, ki je bila pri tarracu uvedena šele nedavno. Tako kot pri ostalih seatih je prinesla številne elemente in opremo, ki v avtu prebudijo njegovo bolj dinamično plat. 

Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco

Obrobe blatnikov so bolj napihnjene, obut je v 19-palčne pnevmatike na atraktivnih platiščih. Avto ima polno športno črnih dodatkov, od pokrovov ogledal do strešnih sani. Zadek krasita spojler zgoraj in difuzor spodaj, vmes pa svetlečo sled na cesti pusti "coast-to-coast" LED letev, ki se je ne bi sramovali precej prestižnejši avti.

FR pripadnost v notranjosti izražajo športni volan, aluminijaste stopalke in športnejši sedeži z izrazitejšim bočnim oprijemom. Da ne bi ostalo le pri športnem lišpu, pa so Španci poskrbeli tudi z novo nastavitvijo podvozja. To je trše, kar se seveda pozna na naluknjanem slovenskem podeželju, a po drugi strani več kot 4,7 metra dolg avto deluje samozavestno med hitrim ovinkarjenjem. Voznik lahko trdoto blažilnikov uravnava prek gumba. Nima pa smisla pričakovati nemogočega. 

Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco

Tarraco je v prvi vrsti še vedno družinsko naravnan avto, ki zmore poskrbeti za slehernega potnika in obilo prtljage. Prostoren je tako v prvi kot drugi vrsti, slednja je tudi vzdolžno pomična. Naslonjala se podirajo po tretjinah. Velikost prtljažnika pri petsedežni različici je tako od 700 pa vse do 1.775 litrov. Sorodnik kodiaq resda zmore še malenkost več, a tudi tarracove številke je težko izkoristiti do konca. Tarraco je verodostojen naslednik alhambre in vseh ostalih večjih enoprostorcev.

Sodoben v asistenčnih sistemih

Kot se pričakuje od avta iz koncerna VW, daje veliko poudarka na modernosti. Asistenčni sistemi delujejo zelo dobro in predvidljivo ter pomagajo razbremenjevati voznika. Prilagodljivi tempomat je seveda serijski. Velja doplačati za paket FR plus, ki doda 360-stopinjsko kamero, ogrevan volan, ... Infozabavni sistem z 9,2-palčnim zaslonom je zmogljiv, za delovanje Carplayja in Android Auta ne potrebuje kabla.

Ogromno je še možnosti med doplačili, sedemsedežna različica stane dobrih 800 evrov, aktivna asistenca za manevriranje prikolice okoli 250 evrov … 

Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco

Zimzeleni pogon v testnem avtu je bil sestavljen iz 110-kilovatnega dizla in sedemstopenjskega DSG menjalnika. Kaj veliko novega o tej kombinaciji je težko napisati. Dovolj navora in moči tudi za nekaj dinamike med vožnjo, ugodna poraba, vožnja brez napora. Kdor želi več, mora poseči po 147-kilovatni dizelski različici s štirikolesnim pogonom ali pa celo 180 kilovatni TSI.

Tarraco je tihi favorit, ki je zadržan le na videz. Omogoča za suva zelo dobro vozniško izkušnjo, ogromno družinske uporabnosti in modernosti v razredu. Vstopna cena testnega avta je pričakovana, treba je računati na tisočaka ali dva za vredna doplačila.

Podatki o vozilu (seat tarraco 2.0 TDI FR DSG)

Pogon: dizelski, 1.968 cm3
Moč: 110 kW (150 KM) pri 3.000 vrt./min
Navor: 340 Nm pri 1.600 vrt./min
Poraba: 7,3 l/100 km
Dimenzije (D x Š x V v mm): 4.735 × 1.839 × 1.658, medosna razdalja 2.790
Prtljažnik v litrih: 760-1.775
Zmogljivosti: 196 km/h, 10,1 sekunde od 0 do 100 km/h   
Cena v evrih: od 41.364

PLUSI: videz, prostornost, prilagodljivost, asistenčni sistemi, svetloba.

MINUSI: trše podvozje ni vedno plus.

Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco Foto: Anže Petkovšek Tarraco

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 09:29 7. Junij 2022.

    španska tiha voda...... voda še za v čevelj ni dobra.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.