Spomladi še močnejši TT

Foto: Audi Audi TT RS plus Foto: Audi Audi TT RS plus Foto: Audi Audi TT RS plus Foto: Audi Audi TT RS plus Foto: Audi Audi TT RS plus Foto: Audi Audi TT RS plus Foto: Audi Audi TT RS plus Foto: Audi Audi TT RS plus Foto: Audi Audi TT RS plus Foto: Audi Audi TT RS plus Foto: Audi Audi TT RS plus Foto: Audi Audi TT RS plus Foto: Audi Audi TT RS plus Foto: Audi Audi TT RS plus Foto: Audi Audi TT RS plus Foto: Audi Audi TT RS plus Foto: Audi Audi TT RS plus Foto: Audi Audi TT RS plus Foto: Audi Audi TT RS plus Foto: Audi Audi TT RS plus Foto: Audi Audi TT RS plus
Spomladi bo na ceste pripeljal audi TT RS plus. Tako različica coupé kot roadster bosta še močnejši (265 kW/360 KM), z boljšimi pospeški (0 do 100 km/h v 4,1 sekunde), še hitrejši (najvišja hitrost je 280 km/h) in s povprečno porabo 8,5 litra goriva na 100 prevoženih kilometrov.
Oglej si celoten članek

2,5-litrski TFSI petvaljni turbomotor z izboljšano močjo razvije 265 kilovatov (360 KM), kar zadošča za največjo hitrost 280 km/h. To je 15 kilovatov (20 KM) več moči kot pri izhodiščni različici. Njegov navor znaša 465 Nm, kar je 15 Nm več od osnovne različice. Na izbiro je šeststopenjski ročni menjalnik, za še hitrejše prestavljanje pa sedemstopenjski S tronic. Ta menjalnik z dvema sklopkama vključuje funkcijo launch control, ki zagotavlja optimalni pospešek ob startu iz mirovanja. Stalni štirikolesni pogon quattro, ki deluje na osnovi lamelne sklopke, motorno moč prenaša na cesto.

TT coupé z menjalnikom S tronic od 0 do 100 km/h pospeši v 4,1 sekunde (z ročnim menjalnikom: 4,3 sekunde). Za isti pospešek porabi roadster 4,2 sekunde (z ročnim menjalnikom: 4,4 sekunde). Največja hitrost je pri obeh različicah elektronsko omejena na 280 km/h. Na 100 prevoženih kilometrov porabi coupé s S tronicom v povprečju 8,5 litra, roadster pa 8,6 litra goriva.

Na sprednji premi se uporabljajo štiribatne zavorne čeljusti v kombinaciji z naluknjanimi zavornimi koluti. Opremljen je z 19-palčnimi litimi platišči s petkrakim rotorskim dizajnom; platišča so lakirana v črni barvi, za piko na i pa poskrbijo rdeči obodi platišč. Dimenzija pnevmatik je 255/35. Opcijsko je na voljo prilagodljivi sistem blaženja audi magnetic ride, za boljši stik vozila s podlago pa zadaj skrbi velik, fiksno vgrajen usmernik zraka.

Da se vozilo že na pogled razlikuje od osnovne različice, skrbi tudi mreža hladilnika – ta ima satasto strukturo in je lakirana v visokosijajni antracitni barvi, njen okrasni okvir pa se ponaša z matiranim aluminijastim videzom. Ohišji zunanjih ogledal sta izdelani iz plastične mase, ojačane z ogljikovimi vlakni­ (CFK). Dvosistemski športni izpušni sistem, v katerem je vgrajena zvočna loputa za ostrejši zvok motorja, se zaključi z ovalnima, črnima izpušnima cevema. Dizajn paket carbon skrbi za žlahtnejši videz motornega prostora, glavo prestavne ročice pa krasita okrasni obroček aluminijastega videza in ploščica z napisom TT RS plus.

TT RS plus coupé z ročnim menjalnikom bo v Nemčiji naprodaj za 60.650 evrov, izvedba s sedemstopenjskim S tronicom pa bo stala 62.800 evrov. TT RS plus roadster bo na voljo za 63.500 oziroma 65.650 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.