Športna corsa OPC cenejša od predhodnice

Foto: Opel Opel corsa OPC Foto: Opel Opel corsa OPC Foto: Opel Opel corsa OPC Foto: Opel Opel corsa OPC Foto: Opel Opel corsa OPC Foto: Opel Opel corsa OPC Foto: Opel Opel corsa OPC Foto: Opel Opel corsa OPC Foto: Gregor Prebil Opel corsa OPC Foto: Opel Opel corsa OPC Foto: Opel Opel corsa OPC
Peta generacija Oplove corse bo pri nas kmalu dobila novega družinskega člana. Športna različica OPC z 1,6-litrskim motorje s turbinskim polnilnikom in močjo 152 kilovatov (207 KM) pri nas stane najmanj 18.890 evrov.
Oglej si celoten članek

Opel je corso OPC razkril na nedavnem avtomobilskem salonu v Ženevi.

Skladno s tradicijo OPC je corsa z agresivnejšimi detajli prepoznavna na daleč. Nova je morda OPC barva zunanjosti poimenovana flash blue. Sprednji del zaznamujejo velike odprtine za zajemanje hladilnega zraka. Športne bočne poteze povezujejo športna sprednji in zadnji del avtomobila z integriranim spojlerjem na vrhu prtljažnih vrat. Ta je na voljo v dveh izvedbah. Serijskega je mogoče za doplačilo zamenjati z bolj vpadljivim spojlerjem. Dve izpušne cevi znamke Remus sta potisnjeni vstran posebnega difuzorja na spodjem delu zadaj.

Znotraj so dirkaški sedeži Recaro, serijski v usnje odet volanski obroč, prestavna ročica OPC, športne stopalke in merilniki značilne izvedbe Opel Performance Centra.

Pol sekunde hitrejša od predhodnice

Srce avtomobila je 1,6-litrski turbobencinski pogonski motor z navorom 280 Nm in največjo močjo 152 kilovatov (207 KM). Največji navor 245 Nm je na voljo med 1900 in 5800 vrtljajev na minuto, dodatnih 35 Nm pa zagotavlja funkcija overboost. Moč in navor motorja OPC se na prednji kolesni par prenašata preko ročnega šeststopenjskega menjalnika s kratkimi premiki prestavne ročice. Z mirovanja do 100 km/h pospeši v 6,8 s, kar je skoraj pol sekunde hitreje kot njena predhodnica. Ob prehitevanju v peti prestavi, je za pospešek od 80 do 120 km/h potrebnih 6,4 sekunde, kar je tri desetinke sekunde manj kot prej. Za pet km/h je večja tudi največja hitrost, ki je 230 km/h. V kombiniranem ciklu vožnje je poraba 7,5 litra bencina na 100 kilometrov (174 g CO2/km).

Športno podvozje FSD

Oplovi inženirji so se pri razvoju podvozja in vozne dinamike povezali s specialisti družbe Koni in razvili inovativno vzmetenje. Tehnologija FSD (Frequency Selective Damping) omogoča prilagoditev moči blaženja frekvenci nihanja vozila. S tem je zagotovljeno ravnovesje med športnostjo in udobjem. Vozniki lahko elektronski program stabilnost ESP popolnoma izključijo. Na novo razvit je bil tudi volan, ki deluje bolj neposredno, z večjo odzivnostjo in zagotavlja voznikom več komunikativnosti.

Dirkaški paket za vožnjo po vsakdanjih cestah

Vozniki, ki stavijo na dirkaško neposrednost lahko naročijo poseben paket opreme Corsa OPC Performance Package. Ta združuje večploščno mehansko zaporo diferenciala znamke Drexler, 18-palčna kolesa z zmogljivimi športnimi pnevmatikami Michelin in ostro športno nastavitev podvozja. Paket vključuje še zmogljivejši zavorni sistem Brembo, s 330 milimetrskimi zavornimi koluti spredaj.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.