Športni focus ST pri nas pod 25 tisočaki

Foto: Ford Ford focus ST karavan Foto: Ford Ford focus ST Foto: Ford Ford focus ST Foto: Ford Ford focus ST Foto: Ford Ford focus ST Foto: Ford Ford focus ST Foto: Ford Ford focus ST karavan Foto: Ford Ford focus ST Foto: Ford Ford focus ST karavan Foto: Ford Ford focus ST Foto: Žurnal24 Ford focus ST Foto: Žurnal24 Ford focus ST Foto: Žurnal24 Ford focus ST Foto: Žurnal24 Ford focus ST Foto: Žurnal24 Ford focus ST Foto: Žurnal24 Ford focus ST Foto: Žurnal24 Ford focus ST Foto: Žurnal24 Ford focus ST Foto: Žurnal24 Ford focus ST Foto: Žurnal24 Ford focus ST
Športni focus ST je naprodaj tudi pri nas. Tako petvratna različica z 2.0 EcoBoost motorjem s 184 kilovati (250 KM) s šeststopenjskim ročnim menjalnikom stane najmanj 24.990 evrov, karavan pa 25.730 evrov.
Oglej si celoten članek

Z 2,0-litrskim turbomotorjem EcoBoost z 250 konjskimi močmi focus ST od 0 do 100 km/h pospeši v 6,5 sekunde, najvišja hitrost je 248 km/h.

Pri Fordu pravijo, da je pričakovana povpšrečna poraba 7,2 l/100 km, izpusti CO2 pa 169 g/km, kar pomeni za 20 odstotkov boljše vrednosti kot pri prejšnjem evropskem focusu ST. Motor se odlikuje z velikim navorom ter široko in ravno krivuljo, ki doseže vrh pri 360 Nm.

Menjalnik prilagojen dolgim vožnjam

Šeststopenjski ročni menjalnik s posebej prilagojenimi prestavnimi razmerji poskrbi za najboljši izkoristek vsake prestave. Šesta prestava vozniku omogoča vožnjo z izjemno ugodno porabo goriva na dolgih razdaljah.

Foto: Ford Ford focus ST Napredek je bil narejen na področju izpuha. Focus ST ima šestkotno dvojno izpušno cevjo v sredini zadka, ki že pri manjšem številu vrtljajev naredi zvok bolj prefinjen, v višjih vrtljajih pa se oglasi odločno renčanje.

Krmilna letev z variabilnim razmerjem novega športnega krmilnega sistema zmanjša občutljivost krmiljenja pri vožnji naravnost in jo poveča v ovinkih. Volan je možno obrniti v skoraj skrajni položaj brez premikanja položaja obeh rok, kar zagotavlja več nadzora v ostrih zavojih in serpentinah.

Cel kup elektronskih pripomočkov

Elektronski servovolan (EPAS) zaznava in odpravlja navor pri krmiljenju z uporabo ‘ostrejše’ različice Fordove izravnave navora krmiljenja (TSC). Elektronski program za stabilnost (ESP) nudi tri načine – voznik lahko vklopi ESP s prilagojenim načinom delovanja, ki je na voljo pri vseh Focusih, v načinu z zmanjšanim delovanjem je nadzor zdrsa izklopljen, ESP pa poseže samo, ko je to nujno potrebno, v tretjem načinu pa je ESP popolnoma izklopljen.

Novinec je opremljen še s sistemom za nadzor vektorjev navora (TVC); ta v zavoju z navorom na notranjem kolesu zmanjša podkrmiljenje. Nadzor podkrmiljenja (CUSC) poseže z navorom in tako že pred posegom sistema ESP odpravi odklon od predvidene smeri vozila (deluje pri vklopljenem in izklopljenem sistemu).

Foto: Ford Ford focus ST karavan Natančnost v ovinkih je izboljšana z uvedbo zmogljivejših amortizerjev in vzmeti, zaradi katerih je podvozje v primerjavi z drugimi focusovimi modeli za 10 mm nižje. Tudi zadnje vzmetenje je izboljšano z novimi deli, ki so bili razviti posebej za focusa ST. Zmogljivejši členi vzmetenja in povsem nova zasnova prečnega vodila koles zagotavljajo izjemno odzivnost in nadzor.

Dve različici, dve stopnji opreme


Focus ST bo na voljo kot kombilimuzina s petimi vrati, evropski kupci pa bodo lahko izbrali tudi karavansko izvedbo. Nove so tudi barve, - tangerine scream,  spirit blue in race red, na izbiro pa bodo še črna, bela in srebrna barva.

Spoznali ga boste po trapezoidni maski motorja, izbočenih stranskih oblogah in dinamičnem zadnjem odbijaču z izrazitimi prezračevalnimi šobami v slogu difuzorja v spodnjem delu. Strešni spojler izboljša stabilnost pri velikih hitrostih in zmanjša zračni upor.

Znotraj boste našli športni volan, prestavno ročico in stopalke. Temnejša stropna obloga in obloge stebričkov so integralni del genskega zapisa modelov ST in dopolnjujejo športni občutek pri vožnji. Posebna pozornost je doletela sedeže, ki so bili oblikovani v sodelovanju s slavnim izdelovalcem športnih sedežev Recaro. Znižani sedeži v tem razredu prvič omogočajo nekatere funkcije iz najdražjih vozil, kot je na primer nastavitev dolžine sedežne blazine, uporabniki pa lahko nastavljajo tudi nagib sedišča. Povsem nova sedežna klop, izdelana s posebno peno, zagotavlja popolno udobje tudi potnikom na zadnjih sedežih.

Foto: Ford Ford focus ST Na voljo bosta paketa opreme: ST2 in ST3. ST2 dodatno vključuje delno usnjeno oblazinjenje, sedeže Recaro in dvoobmočno elektronsko samodejno klimatsko napravo na trgih z volanom na levi, na trgih z volanom na desni pa sodijo v ta obseg še talne obloge ST, samodejno upravljanje žarometov, samodejna zatemnitev vzvratnega ogledala in samodejni vklop brisalcev;

ST3 dodaja ekskluzivne ogrevane sedeže z usnjenim oblazinjenjem in možnostjo nastavljanja v osmih smereh ter izvlečno sedežno blazino, na novo razvito zadnjo sedežno klop Recaro in biksenonske žaromete.

Vsi kupci modela ST bodo lahko izbrali paket ‘Performance’, ki vključuje sivo-črna platišča s kontrastno rdeče obarvanimi športnimi zavornimi sedli.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.