Stekla proizvodnja največjega Volkswagnovega upa prihodnosti

Foto: Epa Proizvodnja volkswagna ID.3 Foto: Epa Proizvodnja volkswagna ID.3 Foto: Epa Proizvodnja volkswagna ID.3 Foto: Epa Proizvodnja volkswagna ID.3 Foto: Epa Proizvodnja volkswagna ID.3 Foto: Epa Proizvodnja volkswagna ID.3 Foto: Epa Proizvodnja volkswagna ID.3 Foto: Epa Proizvodnja volkswagna ID.3 Foto: Epa Proizvodnja volkswagna ID.3 Foto: Epa Proizvodnja volkswagna ID.3 Foto: Epa Proizvodnja volkswagna ID.3 Foto: Epa Proizvodnja volkswagna ID.3
Pravijo mu tudi naslednik golfa. V Sloveniji bo ob začetku trženja razmerje v prodaji med novincem v VW paleti in golfom 5:1 v korist slednjega.
Oglej si celoten članek

Nemški avtomobilski koncern Volkswagen je danes zagnal serijsko proizvodnjo svojega prvega povsem električnega modela. Model ID.3 bo izdeloval v tovarni v kraju Zwickau na Saškem, prihodnje leto naj bi z njenih tekočih trakov prišlo okoli 100.000 vozil, nato naj bi se proizvodne zmogljivosti povzpele do 330.000 enot na leto.

Začetek serijske proizvodnje prvega Volkswagnovega električnega avtomobila, ki naj bi bil namenjen širšim množicam in imel razmeroma ugodno ceno, sta pospremila tudi nemška kanclerka Angela Merkel in predsednik vlade nemške zvezne dežele Saška Michael Kretschmer.

Foto: Epa Proizvodnja volkswagna ID.3

Direktor znamke Volkswagen v Sloveniji Marko Škriba je na vprašanje Žurnala24, s kolikšnim deležem se bo v prodajo novega golfa zarezal električni volkswagen ID.3, povedal, da pričakujejo, da bo ID.3 v prvem letu zasedal 20-odstotni delež, golf pa 80-odstotnega, pozneje pa bi se s širitvijo elektrifikacije lahko razmerje spremenilo v korist ID.3. Novi golf v Slovenijo pripelje enkrat spomladi.

Volkswagen želi s svojim novim električnim avtomobilom nasloviti predvsem problem, da so povsem električni avtomobili s svojim dometom za številne potrošnike precej nepraktični in predragi. Osnovna različica modela ID.3 bo stala manj kot 30.000 evrov.

Foto: Epa Proizvodnja volkswagna ID.3

Generalni direktor Volkswagna Herbert Diess je ob zagonu proizvodnje dejal, da se soočamo s sistemskimi spremembami v smeri električne mobilnosti. "Ne gre več za to, ali se bodo električni avtomobili uveljavili. Pač pa za to, kako hitro in v katerem delu sveta najprej," je dejal po poročanju nemške tiskovne agencije dpa.

Doslej le skromno povpraševanje po električnih avtomobilih je tudi tema "avtomobilskega vrha", na katerem se bodo danes zvečer v uradu kanclerke v Berlinu sestali predstavniki zvezne vlade, nemške avtomobilske industrije, panožnega združenja VDA in sindikata Metall ter predsedniki vlad več zveznih dežel. Govorili bodo predvsem o konkretnem načrtu za hitrejše širjenje mreže električnih polnilnic. Merklova je pred kratkim ponovno poudarila cilj zvezne vlade, da do leta 2030 število polnilnih mest v državi povečajo na milijon.

"Prvi kupci bodo ID.3 dobili poleti 2020," je za dpa povedal Thomas Ulbrich iz Volkswagna.

Foto: Epa Proizvodnja volkswagna ID.3

Volkswagen je za preoblikovanje svojega obrata na Saškem v tovarno električnih avtomobilov in v usposobitev 8000 delavcev vložil milijardo evrov. Do sredine leta 2020 namerava v njej izdelovati tudi še svoj model Golf Variant, nato pa bodo tamkajšnje proizvodne zmogljivosti v celoti rezervirane le še za električne avtomobile.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 22:52 5. November 2019.

    5 let prepozno, 100.000 bo šlo v enem mesecu, to je samo da ne bo CO2 kazni oz. bodo manjše

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.