Štirivratnemu civic grandu, kar za petino povečali prtljažnik

Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand Foto: Gregor Prebil Honda civic grand
Štirivratni limuzinski honda civic se imenuje grand. V primerjavi s petvratno kombilimuzino civic ima še večji prtljažnik in za 500 evrov višjo ceno, ki se začne pri 21.490 evrih. Letos naj bi jih slovenskih cestah vozilo okoli 50 civicov grand.
Oglej si celoten članek

Civic je najdlje prodajan Hondin model. Prva generacija se je predstavila davnega leta 1973, kot kombilimuzina. Druga generacija, ki je na ceste zapeljala leta 1980, je bila bogatejša tudi za limuzinsko različico. 

Zdaj je na cesti 10. generacija civica. Po petvratni kombilimuzini, ki smo jo spoznali pred kratkim, smo na prvi vožnji preizkusili še limuzinsko štirivratno izvedenko, ki se, razen v velikosti in nekoliko obliki, tehnološko in opremsko ne razlikuje od „hatchbacka“. Konec leta sledi še tretji in najbolj zverinski član družine civic type R.

Krepko večji

Štirivratni civic je v primerjavi s predhodnikom zrasel za devet centimetrov, precej se je tudi razširil, za 4,5 centimetra. To pomeni, da je le slabih osem centimetrov krajši od accorda. Večje mere, vključno s tri centimetrskim prirastkom medosja, pomenijo precej več prostora v potovalni kabini. Samo za kolena potnikov je za 5,5 centimetra več udobja. Veliko več prostora je tudi v prtljažniku, ki meri 519 litrov in je za 50 litrov oziroma dvajset odstotkov večji kot pri predhodniku in kar 52 litrov večji kot pri accordu. Hkrati je za 41 litrov večji kot pri petvratnem civicu.

Foto: Gregor Prebil Honda civic grand

Hondini inženirji so želeli izboljšati tudi dinamiko v vožnji, zato so v novi generaciji težišče spustili za dva centimetra, potovalno kabino pa zgradili okoli voznika. Ta se v ničemer niti oblikovno, v materialih ali vgrajenih tehnologijah, ne razlikuje od tiste v kombilimuzini. To pomeni, da ima 7-palčni barvni zaslon na dotik, ki je del večpredstavnostnega sistema Honda connect. Ta vključuje digitalni DAB radio, integrirano satelitsko navigacijo, širokokotno vzvratno kamero …

Varnost serijsko

Pod nazivom Honda sensing, ki je del serijske, je skupek naprednih varnostnih asistenčnih pomagal, kot so sistem samodejnega zaviranja, opozorilo pred zapustitvijo voznega pasu, sistem sledenja voznemu pasu, sistem prepoznavanja prometnih znakov, aktivni tempomat, ki je zmožen v primeru zastoja popolnoma zaustaviti vozilo in nato spet speljati.

Foto: Gregor Prebil Honda civic grand

Med napredne funkcije lahko uvrstimo še brezžično polnjenje in digitalne merilnike.

Za zdaj le na bencin

Tako kot pri kombilimuzini je trenutno na voljo zgolj nov prisilno polnjeni 1,5-litrski bencinski motor s 134 kilovatov moči (182 KM), ki jih razvije pri 5.500 vrtljajih v minuti in razpolaga z 240 Nm navora v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in z 20 Nm navora manj v kombinaciji z novim 7-stopenjskim CVT menjalnikom. Zamenjuje 1,8-litrski bencinski motor, odlike pa so manjši izpusti CO2 in s tem manjša poraba goriva ter boljša odzivnost ter večja moč v širšem razponu vrtljajev.

Foto: Gregor Prebil Honda civic grand

Predvidoma konec leta naj bi bil na voljo tudi dizelski motor, za katerega pa še ni dostopnih podatkov.

Na izbiro je s tremi stopnjami opreme (executive, elegance in navi). Vstopna cena z akcijskim popustom je 21.490 evrov, kar je 500 evrov več od primerljive kombilimuzine. Za civica grand z najvišjo stopnjo opreme je treba odšteti vsaj 26.490 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.