Stopnico pod meganom RS

Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe
Renault je za tiste, ki si strupenega megana RS ne morejo privoščiti ponudil cenejšo alternativo s 132 kilovati, ki navzven skoraj na las spominja na močnejšega brata, na cesti pa se 85 konjskih moči razlike v konjenici občuti.
Oglej si celoten članek

Renaultovi oblikovalci niso imeli težke naloge. S kopiranjem mišic z RS-a pač ne moreš zgrešiti, od športnejšega modela, pa ga na prvi pogled loči zgolj to, da nima velike odprtine izpušnega sistema na zadku.

Podajo se mu nova dnevna LED-svetila, ki so v kombinaciji s ksenonskimi žarometi odlična izbira.Še posebno, če jih za 400 evrov nadgradite s sistemom visio. Slednji s pomočjo kamere vgrajene v vetrobransko steklo spremlja talne oznake in voznika opozori na nenamerno spremembo voznega pasu, hkrati pa sam preklaplja med dolgimi in kratkimi lučmi. Sistem preklapljanja je na testu deloval dobro. V oblačnem in deževnem vremenu sicer vedno sveti s kratkimi lučmi, a že v najkrajšem tunelu preklopi na dolgo pozicijo luči. Še najmanj privlačna je velika antena, ki ne sovpada z aerodinamiko vozila.

Športen tudi znotraj

Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Tudi v notranjosti, kamor vstopamo s kartico za prostoročno upravljanje, je nemogoče spregledati športen pedigre vozila. Hvalimo odlično sedeže z oznako GT na vzglavnikih, ki telo odlično držijo tudi ob dirkaški vožnji. V usnje oblečen in z rdečimi šivi prepleten volanski obroč je odebeljen tako, da se odlično prilega prstom, po zgledu na volan je prešita tudi ročica šeststopenjskega ročnega menjalnika, športnost pa je poudarjena tudi z rdečo črto, ki se razteza vzdolž armaturne plošče. Manj pregledni so merilniki, katerim so namenili običajno črno podlago. RS ima rumeno. Vzorno športne so tudi aluminijaste pedalke, uporabne pa so odlagalne površine. Za nekaj več svetlobe v notranjost poskrbi sončna streha. Globok prtljažnik s 377 litri prostora ponuja dovolj volumna za vsakodnevno uporabo.

Če boste na zadnjih sedežih peljali stare starše se bodo morali, da se bodo prebili na zadnjo klop, kar pošteno potruditi, med slabšimi stvarmi kupeja je tudi postavitev klimatske naprave in audio sistema, ki sta postavljena prenizko. Z audiosistemom podprtim z odličnim bose ozvočenjem sicer upravljamo preko obvolanskih stikal. Pogrešali smo navigacijsko napravo TomTom, ki stane 600 evrov, in je postala eden od zaščitnih znakov francoskega proizvajalca vozil.

Športen, a daleč za RS

Dvolitrski prisilno polnjeni bencinski štirivaljnik na papirju obljublja 132 kilovatov (180 konjskih moči) in visokih 300 Nm navora. S 195 kilovati, ki jih premore dobre štiri tisočake dražji RS, se v vožnji ne more meriti, bistveno slabši je tudi zvok. Testnik so nekoliko upočasnjevala dolga prestavna razmerja šeststopenjskega ročnega menjalnika. Pospešek z mesta do 100 km/h za dve sekundi in pol zaostaja za RS-om, končno hitrost, ki je 230 km/h, pa lahko tako ali tako preizkušate le na dirkališčih.

Foto: Gregor Prebil Renault megane coupe Kljub vsemu dinamične lastnosti povsem zadovoljijo, tudi dovolj trdo podvozje ima svoj čar, a je neudobnega poskakovanja v primerjav iz RS bistveno manj. Sami bi si želeli mehanske zapore diferenciala (HLSD), s katerim bi bili v ovinkih še bolj suvereni in imeli občutek, da nas bo katapultiralo.

Poraba bistveno od megana RS ne odstopa. Če boste do testnika res prijazni, lahko računate malenkost pod 10 litri, bolj hitrim pa bo računalnik pokazal porabo višjo kot 13 litrov.

Podatki o vozilu: (Renault megane GT Tce 180)
Motor: bencinski, štirivaljni
Prostornina: 1.998 ccm
Najvišja moč: 132 kW (180 KM) pri 5.500
Najvišji navor: 300 Nm pri 2.250 vrt./min.
Poraba na testu: 10,1 litra/100 km (test – mešani cikel), izpust 178 g CO2/km
Zmogljivosti: 230 km/h, pospešek 8,5 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x Š x V) (v mm): 4.299 x 1.804 x 2.640, medosna razdalja 2.641
Prtljažnik: 377 litrov
Cena: 26.640 evrov (testni)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.