Subaru je pomladil svojega zastavonošo

Foto: Subaru subaru outback Foto: Subaru subaru outback Foto: Subaru subaru outback Foto: Subaru subaru outback Foto: Subaru subaru outback Foto: Subaru subaru outback Foto: Subaru subaru outback Foto: Subaru subaru outback Foto: Subaru subaru outback Foto: Subaru subaru outback Foto: Subaru subaru outback Foto: Subaru subaru outback Foto: Subaru subaru outback Foto: Subaru subaru outback
Subaru novo leto začenja s popolno prenovo svojega največjega evropskega modela outbacka, ki je kot »admiralska ladja« zelo pomemben v njihovi ponudbi in, kot pravijo, poln tehnologije in nastopa.
Oglej si celoten članek

Outback ima že precej dolgo izročilo, saj so prvo generacijo lansirali leta 1995, tedaj kot dodatno različico karavanskega legacyja . V tistem lasu je bil s povečano oddaljenostjo od tal pionir razreda križancev, ki ga tedaj sploh še nismo poznali, vsaj ne pod tem imenom.

Prva vožnja Subaru forester je postal hibrid, a na samosvoj način

Tudi poznejše generacije outbacka so uveljavljale novosti. Že leta 1999 so outback opremili s stereo kamero. V tretji generaciji leta 2008 je prišel dizelski bokserski motor, ki so ga leta 2009 vgradili tudi v kombinaciji z menjalnikom CVT lineartronic, leta 2015 pa so uvedli asistenčni in varnostni sistem eyesight, s katerim so se uvrstili med vodilne znamke na področju varnosti.

Foto: Subaru subaru outback

Pri Subaruju dodajajo, da je outback v njihovi prodaji vedno presegal deset odstotkov, v letih 2015-2016, ko so v njem ponujali tudi najbolj pestro ponudbo motorjev, pa se je delež celo približal dvajsetim odstotkom. To pomeni, da ima outback tudi veliko zvestih lastnikov, ki jim poskušajo ustreči.

Epska rešitev Vsi lastniki subarujev lahko zavpijejo: "Saj smo vam govorili!"

Oblikovna evolucija

To se odraža predvsem na zunanjosti, saj je novi outback oblikovno  bolj evolucija kot pa revolucija v primerjavi s predhodnikom, ki je leta 2015 na ceste zapeljal povsem preoblikovan. Spremembe se odražajo predvsem v ostrih linijah okrog vrat, povečanih in bolj izstopajočih blatnikih in pragovih ter plastičnih oblogah, ki so narejene tako, da ustrezajo obliki karoserije.

Foto: Subaru subaru outback

Notranjost so oblikovno razdelili na dva dela. Zgornji del z vitkimi horizontalnimi linijami  vzbuja občutek prostornosti, k čemur pripomore tudi dejstvo, da so vetrobransko steklo porinili precej naprej. Povsem nov je tudi infozabavni sistem, ki se ga upravlja preko velikega navpično vgrajenega zaslona z diagonalo 11,6 palca. Notranjost bo na voljo v treh barvnih kombinacijah: črni, sivi in svetlo rjavi.

Prihaja k nam Slovenski ljubitelji subarujev bi morali zastriči z ušesi

Tako kot forester je tudi  outback z novo generacijo dobil širšo odprtino prtljažnika, ki omogoča tudi lažje upravljanje, vrata pa so podprta s funkcijo samodejnega odpiranja. To deluje tako, da se uporabnik s ključem, ki je lahko tudi v žepu, zgolj približa Subarujevemu znaku na zadki in ko sistem zazna signal, se vrata dvignejo.

Foto: Subaru subaru outback

Nova evolucija platforme

Outback je sicer zasnovan na Subarujevi skupni platformi, ki jo imajo že forester, impreza in XV, gre pa za njeno drugo evolucijsko stopnjo, ki avtomobilu zagotavlja sedem odstotkov več vzvojne in kar 100 odstotkov več splošne trdnosti. To se med drugim odraža tudi v več udobja ob manj nagibanja karoserije, pa tudi v možnosti premagovanja ovir. Outback sicer ni pravi terenec, vendar po terenu pride daleč, kar mu med drugim omogočajo tudi vstopni kot 19,7 stopinje, izstopni kot 22,6stopinj, prelomni kot  21 stopinj in minimalna oddaljenost dna od tal 213 milimetrov. Tako kot drugi subaruji je opremljen tudi s programom X mode, ki manj izkušenemu vozniku pomaga na slabi podlagi.

Premiera Novi subaru BRZ za stare užitke

K temu pripomore tudi pogonska tehnika, ki je sicer že precej znana, saj jo sestavljajo 2,5-litrski bokserski štirivaljnik z neposrednim vbrizgavanjem bencina in močjo 124 kilovatov ter navorom 252 njutonmetrov, menjalnik CVT lineartronic in simetrični štirikolesni pogon.

Foto: Subaru subaru outback

Novi outback je visok 1,675 metra, medosna razdalja znaša 2,745 metra, z dolžino 4,870 metra pa je za 50 milimetrov zrasel v primerjavi s predhodnikom, kar se odraža predvsem v 10,8 milimetra več prostora za potnike na zadnji klopi in 23,9 milimetra daljšem prtljažniku.

Avto Bokserski motor je star 100 let

Povečan je tudi nabor asistenčnih in varnostnih sistemov eyesight. Novi so predvsem prepoznavanje prometnih znakov, ki v kombinaciji z aktivnim tempomatom samodejno prilagajajo hitrost, samodejno zasilno krmiljenje volana, ohranjanje vozila v središču voznega pasu, samodejni prilagodljivi žarometi in sistem za nadzor voznika, ki, tako kot v subaruju XV, omogoča tudi samodejno nastavitev voznikov nastavitev delovnega prostora v skladu z njegovo podobo, ki jo sistem prepozna.

Foto: Subaru subaru outback

Novo poimenovanje opremskih različic

Pri Subaruju so hkrati z novi  outbackom uvedli tudi novi sistem poimenovanja stopenj opreme. Stopnje so še vedno tri in kot osnovna ostaja dobro opremljeni outback style, za katerega bo treba v Sloveniji, ko bo konec aprila ali v začetku maja na voljo za nakup, odšteti 42.300 evrov. Srednja oprema se po novem imenuje 4dventure, stane najmanj 44.300 evrov in ponuja športni videz s posebno osebnostjo. Na vrhu je oprema premium, v katero je vključena vsa oprema, ki jo serijsko ponujajo pri Subaruju in stane najmanj 47.800 evrov.

Vozili smo Subaru impreza: Vozili smo enega najbolj popolnih avtomobilov pod 20 tisočaki

Japonci so z outbackom prekinili izročilo, po katerem so ponujali le malo možnosti dodatne opreme, saj bi te po novem precej več in bo podkrepila karakter voznika. Izstopajo predvsem nosilci prtljažnika na strehi, ki obeležujejo pristopa »outdoor soul« in »touring soul«.

Namesto žičnice Namesto žičnice smučarje na vrh hriba prevažajo avtomobili

Prvi je namenjen predvsem tistim, ki z avtom radi zapeljejo tudi na manj urejene poti, drugi pa predvsem športno navdahnjenim posameznikom, ki sicer ostajajo znotraj urejene infrastrukture. Na predstavitvi je bilo poudarjeno, da lahko strešne nosilce med vožnjo obremenimo z do 70, med postankom pa celo z do 318 kilogrami, kar je denimo dobro izhodišče za montažo strešnega šotora, v katerem lahko prespi vsa družina.

Foto: Subaru subaru outback

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.