Subarujev dan zmogljivosti

Foto: Žurnal24 V idiličnem naravnem okolju, le slaba dva kilometra oddaljenem od najpomembnejše Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Subaru nas je drugi dan odprtja centra AMZS za varno vožnjo na Vranskem popeljal na svojevrstno vožnjo, ki je pokazala vse odlike subarujevega simetričnega pogona AWD.
Oglej si celoten članek

Poleg tega so odkrili še eno tančico skrivnostnosti okoli dizelskega motorja bokser, ki ga bo v začetku oktobra dobil tudi forester.

Foresterja smo pred kratkim že vzeli v precep in zaključili, da komaj čakamo, da bo dobil še štirivaljni dizelski motor bokser, saj bo s tem slika, ki jo daje forester, skoraj popolna. Gozdar tretje generacije z dizelskim motorjem v nosu se od bencinsko gnanega brata ne razlikuje praktično v ničemer.

Tako še vedno meri 456 centimetrov v višino, v širino in višini pa meter pokaže 178 oziroma 170 centimetrov. Ob 261,5-centimetrski medosni razdalji to pomeni dovolj prostorno notranjost, 21,5-centimetrska oddaljenost od tal pa nakazuje, da je foresterjeva primarna domena slabše prevozen teren.

PREBERITE TEST SUBARU FORESTERJA

Zmogljiv in ekološki bokser
Pa se posvetimo bistvu. Dizelski motor je enak tistemu, ki že dobre tri mesece poganja modela Legacy in Outback. Gre za dvolitrski agregat z glavo motorja iz aluminija, ki zagotavlja minimalne vibracije in hrup. Odlikuje ga še neposredni vbrizg goriva po skupnem vodu tretje generacije, motor pa ima dodan še sistem DPF – filter trdih delcev.

Ekološkosti je namenjen tudi sistem EGR ali sistem recirkulacije izpušnih plinov, ki vrne izpušne pline nazaj v dovod zraka, kar znižuje emisije v izpuhu. Motor kot rečeno odlikujejo miren tek in tiho delovanje. Največja moč znaša 110 kW ali 150 KM in največji navor 350 Nm, ki ga motor  doseže pri 1500 vrtljajih na minuto. Prepričljiv podatek je še povprečna poraba goriva, ki znaša 5,6 litra, kar botruje tudi k majhnemu izpustu CO 2, ki ob vsem povedanem v povprečju znaša zgolj 148 g//km.

Če v enačbo vključimo še nadpovprečno opremljenost notranjosti in enega najboljših štirikolesnih pogonov na trgu, potem je jasno, da z nakupom dobite zelo veliko. Cene za sedaj še ostajajo skrivnost, saj bo dizelsko gnani gozdar k nam zapeljal šele v prvi polovici oktobra, ko bomo poročali tudi o tem. 

Subarujevi strokovnjaki so pokazali, zakaj je subaru impreza WRX STi eden najboljših reli avtomobilov na svetu. © Miha Pečoler

 
Predstavitev pogona na poligonu
Kot smo že omenili na začetku, so strokovnjaki Subarujeve italijanske šole varne vožnje Speed Control predstavili vse prednosti in značilnosti Subarujevega pogona AWD ter vse skupaj začinili še s predstavitveno vožnjo z dvema imprezama WRX STI, ki so ju slišali še nekaj kilometrov oddaljeni sosedje.

Avtomobilistični novinarji smo potem preizkusili različna Subarujeva vozila še na površinah za trening, ki simulirajo vožnjo po snegu in na ledu, ter krožni vožnji po spolzkem vozišču. Dan smo zaključili z vožnjo po terenu izven poligona na bližnjih gozdnih površinah.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.