Suzuki swift stavi na agilnost, varnost in 4x4 pogon

Foto: Suzuki Suzuki swift Foto: Suzuki Suzuki swift Foto: Suzuki Suzuki swift Foto: Suzuki Suzuki swift Foto: Suzuki Suzuki swift Foto: Suzuki Suzuki swift
Suzuki je na salonu v Ženevi razkril novega swifta. Ostaja eden redkih konkurentov, ki je na voljo tudi s 4x4 pogonom.
Oglej si celoten članek

Pri Suzukiju pravijo, da njihov predstavnik B segmenta pooseblja avtomobilski napredek in dviga voznikovo izkušnjo na novo raven. V srcu še vedno skriva pristni swiftov DNK, a sedaj z več poudarka na zmogljivostih, K temu pripomore tudi za 120 kilogramov nižja masa v primerjavi s predhodnikom.

Avto sicer še vedno ostaja krepko pod mejo štirih metrov, saj ga je v dolžino le 3,84 metra. Je bolj aerodinamičen in bolje zvočno zatesenjen, hkrati pa tudi bolj okreten na kratkih zavojih. Znotraj ima več prostora tako za potnike kot prtljago (265 litrov).

Z zunanjostjo želi zbuditi več čustev, kot smo bili pri znamki navajeni zadnja leta, znotraj ima prisekan volan in proti vozniku obrnjeno armaturo. Avto naj bi imel zelo neposreden volan, zagotavljal naj bi tudi stabilnost in togost karoserije. 

Novi SWIFT je prvi Suzukijev model, ki je opremljen z novim, naprednim sistemom za zaznavanje ovir pred avtomobilom. Sistem temelji na tehnologiji DSBS (Dual Sensor Brake Support), ki združuje monokularno kamero in laserski senzor za napredno zaznavanje ovir. Sistem nudi vozniku aktivno pomoč s funkcijo zaznavanja ovir in peščev na cestišču ter funkcijo zaviranja v sili. Sistem torej skrbi za nadzor prometa in voznika obvešča o stanju ter pri nevarnosti naleta zmanjša silovitost trčenja ali trčenje celo prepreči.

Foto: Suzuki Suzuki swift Omenjeni sistem za zaznavanje ovir in zaviranje v sili dopolnjujeta dva asistenčna varnostna sistema. Sistem za opozarjanje na zapustitev voznega pasu (Lane Departure Warning) spremlja smer vožnje in pri hitrosti vozila nad 60 km/h ob nenamerni zapustitvi voznega pasu z opozorilnim signalom na to opozori voznika.

Sistem za opozarjanje na vijuganje po voznem pasu (Weaving Alert Function) pa spremlja vzorec vožnje po voznem pasu in če pri hitrosti vozila nad 60 km/h zazna vijuganje vozila po vozišču, ki je lahko posledica zaspanosti, omotičnosti, slabosti voznika, na to opozori z opozorilnim signalom.

Novi swift ima lahko tudi aktivni tempomat, kar je v razredu še precejšnja redkost. Je hkrati tudi prvi suzuki z asistenčnim sistemom za samodejno zastiranje dolgih luči (High Beam Assist).

dezurni@zurnal24.si

Šenčur, 7. marec 2017: Suzuki danes razkril novega SWIFTA na 87. Mednarodnem avtomobilskem sejmu v Ženevi


Evropski javnosti se danes v Ženevi predstavlja novi SWIFT. Novi SWIFT pooseblja avtomobilski napredek in dviga voznikovo izkušnjo na novo raven. V srcu še vedno skriva pristni swiftov DNK, a sedaj v popolnoma novi podobi s poudarkom na prepričljivi zmogljivosti, zahvaljujoč izjemno nizki teži avtomobila, in okrepljen s številnimi naprednimi tehnologijami za večjo varnost. Glavni inženir Masao Kobori o SWIFTU pravi: »Naš cilj je bil zasnovati avtomobil, ki bo pri ljudeh vzbudil WOW! in to v trenutku, ko ga zagledajo, ko vstopijo vanj in ko pritisnejo na plin.«

Osnovne mere vozila: dolžina 3.840 mm, širina 1.735 mm, višina 1.495 mm (2WD)/1.520 mm (4WD), medosna razdalja – 2.450 mm.

Novi SWIFT prinaša kar nekaj razvojnih izboljšav glede na predhodnika, kot so:
- 120 kg manjša masa vozila
- 25 % bolj prostoren prtljažni prostor
- 8 % večja aerodinamika
- 5 % bolj varčen DUALJET motor
- 3 % manj hrupa v notranjosti
- 0,4 m manjši radius obračanja
- 23 mm več prostora za potnike na zadnjih sedežih v višini glave v vodoravni in navpični smeri
- 20 mm večja oddaljenost med sprednjima sedežema

Inovativna oblikovna zasnova
Ob mišičasti, agresivni, krajši, nižji in širši novi zunanji podobi SWIFTA, ki ga krasijo agresiven sprednji del, močna ramena, črni stebrički, privzdignjene luči, boste težko ostali ravnodušni. Športni značaj avtomobila se odraža tudi v njegovi notranjosti. Osrednja konzola, ki je za 5° zasukana k vozniku, se ponaša s 4,2-palčnim multimedijskim zaslonom. Volan je v obliki črke D. Sprednja sedeža nudita zelo dober oprijem in ugodje pri sedenju.

Prostornost
Novi SWIFT se ponaša tudi z optimizirano izrabo prostora. Položaj sedežev je spuščen rahlo nižje, zato imajo potniki na voljo več prostora v višini glave. Na zadnjih sedežih je za potnike 23 mm več prostora. Sprednja sedeža sta dodatno pomaknjena še 10 mm navzven, tako da je med njima za 20 mm več prostora. Novi SWIFTnudi 265 litrov prtljažnega prostora, kar je 54 litrov oziroma dobrih 25% več v primerjavi s trenutnim swiftom.

Poživljajoča voznikova izkušnja
Novi SWIFT je postavljen na platformo nove generacije »HEARTECT«, ki zaradi svoje izjemne lahkosti in togosti zagotavlja odlične vozne zmogljivosti avtomobila. Optimizirana karoserijska celota močno zmanjšuje nezaželen hrup in vibracije ter tako nudi odlično potovalno udobje. K izjemni stabilnosti, voznih lastnostim, udobju in manjši porabi goriva prispeva tudi na novo zasnovano vzmetenje. Ljubitelji SWIFTA bodo še posebej cenili neposredno odzivnost njegovega krmilnega mehanizma.

Napredna varnost
Novi SWIFT je prvi Suzukijev model, ki je opremljen z novim, naprednim sistemom za zaznavanje ovir pred avtomobilom. Sistem temelji na tehnologiji DSBS (Dual Sensor Brake Support), ki združuje monokularno kamero in laserski senzor za napredno zaznavanje ovir. Sistem nudi vozniku aktivno pomoč s funkcijo zaznavanja ovir in peščev na cestišču ter funkcijo zaviranja v sili. Sistem torej skrbi za nadzor prometa in voznika obvešča o stanju ter pri nevarnosti naleta zmanjša silovitost trčenja ali trčenje celo prepreči. Dodatno varnost zagotavlja tudi posebna karoserijska zasnova za ublažitev poškodb ob trku s pešcem.
Omenjeni sistem za zaznavanje ovir in zaviranje v sili dopolnjujeta dva asistenčna varnostna sistema. Sistem za opozarjanje na zapustitev voznega pasu (Lane Departure Warning) spremlja smer vožnje in pri hitrosti vozila nad 60 km/h ob nenamerni zapustitvi voznega pasu z opozorilnim signalom na to opozori voznika.
Sistem za opozarjanje na vijuganje po voznem pasu (Weaving Alert Function) pa spremlja vzorec vožnje po voznem pasu in če pri hitrosti vozila nad 60 km/h zazna vijuganje vozila po vozišču, ki je lahko posledica zaspanosti, omotičnosti, slabosti voznika, na to opozori z opozorilnim signalom.
Ko govorimo o napredni varnosti, velja v novem SWIFTU izpostaviti tudi aktivni tempomat za nadzor razdalje med vozili (Adaptive Cruise Control), ki s pomočjo radarja z milimetrskim valovanjem samodejno prilagaja hitrost spredaj vozečemu vozilu in pri tem ohranja razdaljo, ki jo je nastavil voznik.

Novi SWIFT pa je tudi prvi Suzukijev model z asistenčnim sistemom za samodejno zastiranje dolgih luči (High Beam Assist).

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.