Takšnega menjalnika še niste videli

Foto: Ares Design Ares Design panther ProgettoUno Foto: Ares Design Ares Design panther ProgettoUno Foto: Ares Design Ares Design panther ProgettoUno Foto: Ares Design Ares Design panther ProgettoUno Foto: Ares Design Ares Design panther ProgettoUno Foto: Ares Design Ares Design panther ProgettoUno Foto: Ares Design Ares Design panther ProgettoUno Foto: Ares Design Ares Design panther ProgettoUno Foto: Ares Design Ares Design panther ProgettoUno Foto: Ares Design Ares Design panther ProgettoUno Foto: Ares Design Ares Design panther ProgettoUno Foto: Ares Design Ares Design panther ProgettoUno Foto: Ares Design Ares Design panther ProgettoUno Foto: Ares Design Ares Design panther ProgettoUno
Avtomobilski proizvajalci še vedno presenečajo s svojimi izumi. Zadnje v vrsti je podjetje Ares Design iz Modene, ki je oblikovalo samodejni menjalnik, ki je videti kot ročni.
Oglej si celoten članek

Tega so vgradili v svojega superšportnika panther ProgettoUno, sodobno interpretacijo legendarnega superšportnika detomasa pantere, ki med avtomobilskimi navdušenci še vedno buri duhove. To je trenutno tudi glavni adut modenskega podjetja, ki se ukvarja z reinkarnacijami avtomobilskih legend iz preteklosti.

Dvomi o rekordu Rekordni lamborghini huracan performante zavrnil kritike

Foto: Ares Design Ares Design panther ProgettoUno

Že leta 2012 so namreč pozornost pritegnili z drzno modifikacijo klene terenske legende mercedesa-benza razreda G, pozneje pa tudi s preporodom corvette stingray in ferrarija 412. Če vas tišči v denarnici, lahko trenutno pri njih kupite lepotca pantherja ProgettoUno, predelavo lamborghinija huracana v DeTomasovo ikono, ki so jo izdelovali med letoma 1971 in 1992, torej kar dve desetletji. V tem času so izdelali le 7.260 panter, a kljub temu veliko več kot pantherjev ProgettoUno, ki jih bo na ceste zapeljala le peščica. Izdelali jih bodo le 21, za vsakega pa je treba odšteti vsaj 334.900 evrov.

Avto Zadnji superšportnik stare šole

Ročni menjalnik?

Pod njegovim motornim pokrovom deluje 5,2-litrski 10-valjnik z močjo 485 kilovatov, ki ga v vsega 3,1 sekunde pospeši do 100 kilometrov na uro. Poleg tega so zanj razvili povem nov menjalnik s posebno ročico za izbiro voznih programov. Imenuje se »Leva Cambio Manuale Elettroattuata«, gre pa za električno kontrolirani samodejni menjalnik, ki deluje v povsem samodejnem načinu, čeprav je videti kot ročni.

Foto: Ares Design Ares Design panther ProgettoUno

LAMBORGHINI ŽALUJE Umrl oče slavnega lamborghinija miure

Menjalnik je namreč kljub klasičnemu ročnemu videzu ročice v kabini daleč od klasičnega ročnega. Aluminijasta ročica, ki zdrsne v vidne utore na kovinski ploščici klasičnega videza, namreč ne določa prestav, ampak se na mestu prve prestave nahaja vozni program D, na mestu druge prosti tek N, na mestu pete prestave je parkirni položaj P, na mestu šeste pa vzvratna prestava R. Utora za tretjo in četrto prestavo sta namenjena ročni sekvenčni uporabi samodejnega menjalnika, ki poteka tako kot pri drugih samodejnih menjalnikih, torej brez sklopke in z diktatorsko kontrolo prestavne avtomatike, ki vozniku ne dovoli, da bi z menjalnikom »počel neumnosti«, ampak mu le ustreže, če to ustreza sistemu.

Foto: Ares Design Ares Design panther ProgettoUno

Avto Od 0 do 417,8 km/h v 13,9 sekunde

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.